Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Laatst had ik weer eens mdma gesnoven en op een gegeven moment werd ik dus zo vaag, dat ik als ik mijn ogen dichtdeed, ik steeds allerlei gezichten zag. Heb echt nog nooit zulke visuals gezien op geen enkele andere drug, echt bizar. Het waren hele surrealistische gezichten die steeds in elkaar overliepen lol. Was crazy! IK heb niet eerder zulke visuals gehad aan de m... Iemand anders hier ook ervaringen mee? Ja ik weet, m snuiven is bad voor je neus, oké."
"Laten we zeggen over een langere tijd ongeveer 200mg. Niet getest. Ik weet hoe de ekte ekte m is en heb dit simpelweg nog niet meegemaakt, was mega trippy lol. Wel sick."
"LucidLucy zei: Ik doelde op TS hè. Die geeft aan last te hebben van verstopte neus die niet open wil gaan. Niet van een perforatie. Vandaar dat ik de oorzaak zoek in de xylo. Ik vind het wel bijzonder dat je al 20 jaar dagelijks xylo gebruikt. Ik zou geen lucht meer door m'n neus krijgen 😂 Maar goed mijn neusslijmvliezen zijn niet de sterkste. Ik houd het maar op dagelijks budesonide neusspray. Klik om te vergroten... Mijn vader gebruikt het ook al zijn hele leven. Update: Inmiddels ben ik afgekickt van de xylo, superfijn! Duurde wel echt een week voordat het helemaal open ging allemaal. Eerst het ene gat gedaan, toen het andere (zo heb ik het in het verleden ook gedaan). Uiteindelijk was ik niet meer naar de dokter geweest. Afgelopen zaterdag een grote bom 6-apb gedropt, was echt superintens!! (wellicht komt er een tripreport...) Ik voel me wel echt zeer gemotiveerd om geen troep meer te snuiven voorlopig, het is de schade aan het slijmvlies gewoon niet echt waard. En het inkick-gevoel (zoals iemand hierboven noemde?) van spul is gewoon nice."
"lxna zei: Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier en ik zal het zo kort mogelijk houden. Mentaal zit ik heel erg in strijd met mijzelf en ik heb 30 stuks Alprazolam (Xanax) weten te kunnen bemachtigen. De pillen zijn 2mg per stuk, de bedoeling is om ze allemaal tegelijk te nemen om er een punt achter te zetten. Is (60 mg in totaal) genoeg hiervoor, of heb ik meer nodig? Ik ben 18 jaar, 183cm en 72kg. Klik om te vergroten... Hoi Ixna, Ik zat in 2018 in precies dezelfde situatie als jij, ook zo'n zak besteld met dit idee. Ik heb er toen echter voor gekozen om toch (voor het eerst in mijn leven) in therapie te gaan en dat is de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt. Die xannies hielpen me toen ironisch genoeg om goed te leven i.p.v. dood te gaan. Je mag mij zeker pb'en als je het erover wil hebben!"
"Beste mensen, Dit wordt dan mijn eerste post op dit forum. Over mijn neus, die er op dit moment niet best aan toe is. Na een nachtje snuiven vorige week op een heerlijk techno-feest, is mijn gezondheid best wel naar de pleuris, kan je wel zeggen. De dag na het snuiven (1 gram) zat mijn neus POTdicht, echt geen beweging in te krijgen. Kon gewoon die super hete Samyang noodles eten, maakte niks uit (ook met het doel om dat slechtwerkend ademinstrument wat open te krijgen, tevergeefs...). Paar dagen later griep, net van hersteld. Nu weeer ontzettend ontstoken neusholten. Weer geen beweging in te krijgen. Ik heb alles geprobeerd: neusspray (waar ik trouwens aan verslaafd ben... een v/d ergste drugs imo ), stomen, van die gekke youtube trucjes om je neus open te krijgen, met zout spoelen etc etc. Niks helpt. Ik word gek. Dus: mocht iemand de gouden tip hebben... Sowieso ga ik een afspraak maken met de dokter, ik denk namelijk dat het een voorhoofdholte/bijholteontsteking is en ik ben er wel een beetje klaar mee. Is sowieso de derde keer in korte tijd dat ik iets van een ontsteking in de kno-omgeving heb ná drugs (amandelontsteking is daar ook een van). Nu is mijn constatering de volgende. Een paar jaar terug had ik niet zoveel problemen door snuiven. Ik ben inmiddels 26 en het valt me op dat ik er nu gewoon niet meer tegen kan ofzo. Hebben anderen dit ook? Hoe gaan jullie er mee om? Het kan zijn dat ik misschien meer aan het snuiven ben? Ik heb vorig jaar ook relatief veel (voor mijn doen) 3-mmc door mijn neus gejaagd, totaal niet trots op. Dit is inmiddels uit mijn arsenaal. Mijn go-to drug is eigenlijk 4-mmc, dit doe ik nu ongeveer 1x per maand/drie weken. Ik ga in ieder geval voorlopig niet meer snuiven. Als er drugs in mijn gestel gaan, zal dat oraal gebeuren. Of misschien door middel van boofing... Ook zal ik van de neusspray afkicken, aangezien ik het idee heb dat dit totaal niet helpt met de hele reutemeteut. Groeten!"
"Geneesmiddel zei: Dat is vervelend maar een gram klinkt ook als best veel. Je kan je voorstellen dat je neus een paar keer zegt, mmh oke vooruit, maar dat het er wel een beetje klaar mee is als je het blijft doen zo vaak. Vergis je ook niet in de blijvende schade die je aan je neus kunt aanrichten. Wat in ieder geval kan helpen is om je neus na en tussen het snuiven door te spoelen met zoutoplossing. Maar stoppen, oraal of pluggen werkt nog beter inderdaad. Klik om te vergroten... Moet ik er wel bij zeggen dat ongeveer de helft er waarschijnlijk niet in kwam, omdat m'n neus toen al aan het opzwellen was... Dat spoelen doe ik normaal gesproken ook, zelfs dat hielp nu niet. Even doorheen gaan nu I guess... Wel een mooie wake-up call verder."
"PsyTekz zei: Je zegt dat je verslaafd bent aan neusspray? Bepaalde sprays zijn op lange termijn schadelijk voor de neusslijmvliezen. Dat het vorig jaar goed ging wil niet zeggen dat het nu goed loopt. Cathinones zijn killers voor de neus. Persoonlijk kan ik veel stofjes snuiven, de neus herstelt relatief snel. Met 3-mmc duurt herstel weken en de laatste maal enkele maanden. Klik om te vergroten... Yep, uiteraard met xylometazoline. Raken mensen verslaafd aan sprays met zoutoplossing? Sowieso al die andere zooi werkt niet in mijn ervaring, al helpen zoutoplossingen wel enigszins. En ik wéét dat het schadelijke effecten kan hebben op lange termijn. Maar toch he... Schijnt trouwens een best groot probleem te zijn in Nederland. Wow weken? Vind je dat niet lang? Ik heb echt geen idee wat normaal is... (of dat dat bestaat). StraatPiraat zei: Ik kan getuigen, 2 jaar lang meerdere keren per week gebruikt en ik heb al een gaatje in m'n neusschot. Nu fluit ie. Superkut. Bommetjes maat, heb je wel eens 3m of 4m oraal geprobeerd? Ik vind de hele ervaring 10x beter persoonlijk. Verder wat betreft die bijholte ontsteking, zeker even langs de huisarts en noem dan ook je xylometazoline gebruik/verslaving. En uiteraard, (voorlopig) de neus reserveren voor lucht en niet stofzuigen haha. Klik om te vergroten... Oei. Ik ga vanaf nu zeker eens goeie bommetjes maken. Ik denk dat die ik in het verleden heb gemaakt gewoon veel te weinig mg bevatten en daarom niet echt veel voelde ervan. LucidLucy zei: Dit was voor mij ook het eerste wat me opviel. Wat voor neusspray gebruik je? Toevallig iets met xylometazoline? Wat ik me ook nog afvroeg is in hoeverre je neus al hersteld was van een vorige sessie. Veel tips zijn door anderen al gegeven. 3/4-mmc werken erg fijn oraal. Als je toch een snelle inwerktijd wilt hebben is pluggen ook een goede. Het was mijn go-to ROA. Ik zou in elk geval je neus rust geven van alles wat irriteert. Dus mogelijk ook de neusspray afhankelijk van wat je gebruikt. Spoelen met zout water of stomen zijn verder je beste oplossingen op dit moment denk ik. En ook duurzame oplossingen. Verwacht geen quick fix. En als het lang aan blijft houden. Ga naar een arts. Je huisarts kan je eventueel doorverwijzen naar een KNO-arts. En vertel eerlijk over je gebruik van middel én over de neusspray. Dan kunnen ze je het beste helpen. Klik om te vergroten... Zie hierboven. Misschien was mijn neus idd niet hersteld vd vorige sessie. Met alles wat er nu gaande is sowieso beter om voorlopig geen middelen te nemen. Maar na deze helse week gaat dat sowieso alleen nog oraal zijn. Thanks voor de reacties!"
"Ik vind 2-cmc veeel leuker dan 2-mmc in ieder geval, veel meer energie, zin om te praten/dansen, blij gevoel etc. 2-mmc voelt echt als koffie+."
"Shinyzappy zei: Hoeveel pijn doet het in de neus? En hoe zien de kristallen er uit? Klik om te vergroten... Tja, net zoals elke andere mmc, pijnlijk de eerste paar keer zeg ik altijd. Deze waren aardig verpulverd, beetje grijzig. Dit komt voor mij het meest in de buurt van 3-mmc."
"Van de 15 gr 4-mmc die ik had gewassen had ik nog 9 gr over........ Het was zoveel troep die erin zat, donkergrijs gewoon."