Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest slaapwekkende RC benzo

Meest slaapwekkende RC benzo

107 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
steven1988 zei:
Was etizolam niet heel slaapverwekkend?

Verder geen ervaring met RC benzo's
Krijg zelf 30 mg Diazepam en 10 mg zolpidem voorgeschreven per dag
Klik om te vergroten...
Etizolam was subtiel maar precies voldoende. Verder nooit een andere rc benzo gewaagd. Oxazepam ligt thuis maar doet geen reet na een stim 😂
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebbenze? zei:
Etizolam was subtiel maar precies voldoende. Verder nooit een andere rc benzo gewaagd. Oxazepam ligt thuis maar doet geen reet na een stim 😂
Klik om te vergroten...
Etizolam subtiel? Dan werkt het bij mij duidelijk heel anders. Metizolam vind ik de subtiele versie van etizolam, bijna even lekker maar minder sterk.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, definitely Bromazolam. Teringsterk, teringverslavend. Nooit aan beginnen. Ik slikte die troep al zeker een jaar toen mijn partner (1m93) een keer een jetlag had, wakker lag en twee van mijn 'slaappillen' in z'n mik gooide (die ik destijds zelf nog anderhalve tot twee tabletten per nacht nam). Hij kwam de volgende dag TOTAAL gedesoriënteerd op zijn werk aan, was eerst uuuuren zoek geweest (ik kreeg bezorgde telefoontjes van zijn werk), stuurde supervage onsamenhangende appjes... Ze hebben hem, toen hij eindelijk zijn werk had gevonden, direct naar de eerste hulp gebracht omdat ze geen idee hadden wat er mis was.

Nou, ik kan je zeggen dat ik me helemaal de pleuris ben geschrokken en me toen pas realiseerde wat ik dagelijks tot me nam. Nu aan het afkicken. Al een dik jaar zoet mee. Topspul man!

Dus ja, je kunt wel stellen dat je er goed op slaapt. 🤐😅
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jazz35 zei:
Haha, definitely Bromazolam. Teringsterk, teringverslavend. Nooit aan beginnen. Ik slikte die troep al zeker een jaar toen mijn partner (1m93) een keer een jetlag had, wakker lag en twee van mijn 'slaappillen' in z'n mik gooide (die ik destijds zelf nog anderhalve tot twee tabletten per nacht nam). Hij kwam de volgende dag TOTAAL gedesoriënteerd op zijn werk aan, was eerst uuuuren zoek geweest (ik kreeg bezorgde telefoontjes van zijn werk), stuurde supervage onsamenhangende appjes... Ze hebben hem, toen hij eindelijk zijn werk had gevonden, direct naar de eerste hulp gebracht omdat ze geen idee hadden wat er mis was.

Nou, ik kan je zeggen dat ik me helemaal de pleuris ben geschrokken en me toen pas realiseerde wat ik dagelijks tot me nam. Nu aan het afkicken. Al een dik jaar zoet mee. Topspul man!

Dus ja, je kunt wel stellen dat je er goed op slaapt. 🤐😅
Klik om te vergroten...
Succes met je ontwenning, ben er ook geweest man.

Niet-invasieve neuromodulatie/neurofeedback was voor mij een life-changer, geef het wel zijn tijd, er is geen quick-fix.

"Benzo-brains" terug op orde krijgen kost tijd, dus neem die ook. Ik verwoord het mss niet goed, maar je begrijpt me wel!😃
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
RosseGod96 zei:
Succes met je ontwenning, ben er ook geweest man.

Niet-invasieve neuromodulatie/neurofeedback was voor mij een life-changer, geef het wel zijn tijd, er is geen quick-fix.

"Benzo-brains" terug op orde krijgen kost tijd, dus neem die ook. Ik verwoord het mss niet goed, maar je begrijpt me wel!😃
Klik om te vergroten...
Je verwoordt het prima. Ik snap je hoor. En dank! 🙏
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazz35 zei:
Haha, definitely Bromazolam. Teringsterk, teringverslavend. Nooit aan beginnen. Ik slikte die troep al zeker een jaar toen mijn partner (1m93) een keer een jetlag had, wakker lag en twee van mijn 'slaappillen' in z'n mik gooide (die ik destijds zelf nog anderhalve tot twee tabletten per nacht nam). Hij kwam de volgende dag TOTAAL gedesoriënteerd op zijn werk aan, was eerst uuuuren zoek geweest (ik kreeg bezorgde telefoontjes van zijn werk), stuurde supervage onsamenhangende appjes... Ze hebben hem, toen hij eindelijk zijn werk had gevonden, direct naar de eerste hulp gebracht omdat ze geen idee hadden wat er mis was.

Nou, ik kan je zeggen dat ik me helemaal de pleuris ben geschrokken en me toen pas realiseerde wat ik dagelijks tot me nam. Nu aan het afkicken. Al een dik jaar zoet mee. Topspul man!

Dus ja, je kunt wel stellen dat je er goed op slaapt. 🤐😅
Klik om te vergroten...
Vind het wel meevallen. De tabletten zijn gewoon veel te zwaar, 2,5 is al veel en 3mg is gewoon veel te veel voor de meeste mensen. Doseer eens rond 1-1,5mg, dan is het een prima middel. Ik heb hoge natuurlijke tolerantie voor bijna alles dus 3 mg s voor mij juist perfect maar hoor dit van bekenden.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jazz35 zei:
Haha, definitely Bromazolam. Teringsterk, teringverslavend. Nooit aan beginnen. Ik slikte die troep al zeker een jaar toen mijn partner (1m93) een keer een jetlag had, wakker lag en twee van mijn 'slaappillen' in z'n mik gooide (die ik destijds zelf nog anderhalve tot twee tabletten per nacht nam). Hij kwam de volgende dag TOTAAL gedesoriënteerd op zijn werk aan, was eerst uuuuren zoek geweest (ik kreeg bezorgde telefoontjes van zijn werk), stuurde supervage onsamenhangende appjes... Ze hebben hem, toen hij eindelijk zijn werk had gevonden, direct naar de eerste hulp gebracht omdat ze geen idee hadden wat er mis was.

Nou, ik kan je zeggen dat ik me helemaal de pleuris ben geschrokken en me toen pas realiseerde wat ik dagelijks tot me nam. Nu aan het afkicken. Al een dik jaar zoet mee. Topspul man!

Dus ja, je kunt wel stellen dat je er goed op slaapt. 🤐😅
Klik om te vergroten...
Ja duh laat me raden, zo'n groene 3mg zeker? Moet je ook geen hele van nemen zonder benzo ervaring. Zijn zo groot als paracetamol met een breekstreep dus is niet moeilijk.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PapaverMan zei:
Ja duh laat me raden, zo'n groene 3mg zeker? Moet je ook geen hele van nemen zonder benzo ervaring. Zijn zo groot als paracetamol met een breekstreep dus is niet moeilijk.
Klik om te vergroten...
Haha, ja, dat was het hele punt juist. Mijn partner gebruikt helemaal geen benzo's. Die dacht gewoon: ik kan niet slapen door die jetlag, heeeee, zij heeft van die slaappillen liggen weet ik, daar pak ik er gewoon twee van. Hop, 6 mg op een 'ongetraind' lichaam. Not a good idea. 😅
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jazz35 zei:
Haha, ja, dat was het hele punt juist. Mijn partner gebruikt helemaal geen benzo's. Die dacht gewoon: ik kan niet slapen door die jetlag, heeeee, zij heeft van die slaappillen liggen weet ik, daar pak ik er gewoon twee van. Hop, 6 mg op een 'ongetraind' lichaam. Not a good idea. 😅
Klik om te vergroten...
Ouch.. 2 ook nog. Ja snap m nu helemaal :)
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
PapaverMan zei:
Ouch.. 2 ook nog. Ja snap m nu helemaal :)
Klik om te vergroten...
Jep. Twee. Grote man, die vent van mij, maar ik heb net zijn verwarde berichten van de dag erna nog eens zitten nalezen en die waren echt zó onsamenhangend. 😅 In foutief Engels, met allemaal stickers en onnavolgbare gedachtekronkels. Hilarisch, ware het niet dat het zo ontzettend eng was.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jazz35 zei:
Haha, definitely Bromazolam. Teringsterk, teringverslavend. Nooit aan beginnen. Ik slikte die troep al zeker een jaar toen mijn partner (1m93) een keer een jetlag had, wakker lag en twee van mijn 'slaappillen' in z'n mik gooide (die ik destijds zelf nog anderhalve tot twee tabletten per nacht nam). Hij kwam de volgende dag TOTAAL gedesoriënteerd op zijn werk aan, was eerst uuuuren zoek geweest (ik kreeg bezorgde telefoontjes van zijn werk), stuurde supervage onsamenhangende appjes... Ze hebben hem, toen hij eindelijk zijn werk had gevonden, direct naar de eerste hulp gebracht omdat ze geen idee hadden wat er mis was.

Nou, ik kan je zeggen dat ik me helemaal de pleuris ben geschrokken en me toen pas realiseerde wat ik dagelijks tot me nam. Nu aan het afkicken. Al een dik jaar zoet mee. Topspul man!

Dus ja, je kunt wel stellen dat je er goed op slaapt. 🤐
Klik om te vergroten...
Sjeumig, wat een verhaal. Had desastreuze gevolgen kunnen hebben. Gelukkig is het relatief goed afgelopen.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Sjeumig, wat een verhaal. Had desastreuze gevolgen kunnen hebben. Gelukkig is het relatief goed afgelopen.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad. Achteraf lachen we erom, zullen we maar zeggen. 😅 Voor mij was het wel een wake up call.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jazz35 zei:
Ja inderdaad. Achteraf lachen we erom, zullen we maar zeggen. 😅 Voor mij was het wel een wake up call.
Klik om te vergroten...
Mooi dat het voor iets positiefs heeft gezorgd :)
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Mooi dat het voor iets positiefs heeft gezorgd :)
Klik om te vergroten...
Dank voor het omdraaien van mijn perspectief. Ik zag dit incident altijd als iets engs, iets naars, iets wat me bezorgd maakte. Maar die angst heeft wél een verandering in gang gezet inderdaad. Dus mooi om het vanaf nu te categoriseren als iets positiefs. 🙏
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jazz35 zei:
Dank voor het omdraaien van mijn perspectief. Ik zag dit incident altijd als iets engs, iets naars, iets wat me bezorgd maakte. Maar die angst heeft wél een verandering in gang gezet inderdaad. Dus mooi om het vanaf nu te categoriseren als iets positiefs. 🙏
Klik om te vergroten...
Soms moet je even goed door het slijk gaan voor je tot bepaalde realisaties komt. Vooral met drugs werkt het voor mij zo.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Soms moet je even goed door het slijk gaan voor je tot bepaalde realisaties komt. Vooral met drugs werkt het voor mij zo.
Klik om te vergroten...
Amen.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
PapaverMan zei:
Ja duh laat me raden, zo'n groene 3mg zeker? Moet je ook geen hele van nemen zonder benzo ervaring. Zijn zo groot als paracetamol met een breekstreep dus is niet moeilijk.
Klik om te vergroten...
Je kan die dingen helemaal niet makkelijk breken! Ze zijn moeilijk hard. Je hebt er een pill splitter “quillotine stijl” voor nodig.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
Alle rust of goed kunnen slapen moet je altijd terug betalen met onrust en slechter slapen PLUS dikke rente!
Klik om te vergroten...
Je kunt zelfs zeggen: voor bijna a l l e s wat een bepaald effect geeft, betaal je (soms een heel hoge) prijs....
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#19
B00N zei:
Je kan die dingen helemaal niet makkelijk breken! Ze zijn moeilijk hard. Je hebt er een pill splitter “quillotine stijl” voor nodig.
Klik om te vergroten...
Welnee, scherp dun mesje werkt prima. Ze kunnen idd verpullveren als je bot of te dik mes gebruikt. Ik does t meestal met scherp scheermesje.
D
DoutLid
01-01-2024, 00:00
#20
hallo! Weet iemand hoe je afbouwt van deze troep? Ik gebruik al 3 weken 2-3 van 3 mg. Ik ga er mentaal en fysiek onderdoor. Niemand weet raad of hulp te geven. Iemand advies?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."