#1
Je kan die dingen helemaal niet makkelijk breken! Ze zijn moeilijk hard. Je hebt er een pill splitter “quillotine stijl” voor nodig.Ja duh laat me raden, zo'n groene 3mg zeker? Moet je ook geen hele van nemen zonder benzo ervaring. Zijn zo groot als paracetamol met een breekstreep dus is niet moeilijk.