Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNep dosering toediening wijze

Nep dosering toediening wijze

101 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
O moet ik er zelf wat inklappen met alle risico's van dien. Ik vraag raad voor het iets of wat safe te houden de laatste snuif was 5uur geleden in theorie zou ik toch nog 1 laatste bommetje kunnen nemen?
Klik om te vergroten...
Boehoehoe ik ben zo zielig!

Doe je allemaal zelf. Zit je kater maar eens uit zonder wat te nemen als het allemaal zo gevaarlijk is. Dan kun je nadenken over wat je allemaal aan het doen bent.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Dat is geen antwoord op mijn vraag ik vraag en verantwoordelijk antwoord een serieuz antwoord wat zijn de dosering oraal voor niet te veel af te zien?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen ervaring met stimulanten whatsoever, dus ik kan je daar geen advies over geven. Het enige advies wat ik je kan geven en waarvan je zelf ook weet dat dat het meest verstandige zou zijn is 'gooi het weg'.

Je hebt al eens de conclusie getrokken dat het troep is, er staan genoeg verhalen op het forum dat het troep is (al heb ik het idee dat je hier alleen komt halen en niets komt brengen). Voor je orale dosering zou je ook zelf wat onderzoek kunnen doen bijvoorbeeld.

tequilavodka zei:
O moet ik er zelf wat inklappen met alle risico's van dien. Ik vraag raad voor het iets of wat safe te houden de laatste snuif was 5uur geleden in theorie zou ik toch nog 1 laatste bommetje kunnen nemen?
Klik om te vergroten...
Je moet helemaal niets. En in theorie kan alles. Nogmaals, succes. Je luistert toch nergens naar.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
ja #stoppen
Klik om te vergroten...
Je begrijpt het niet ik wil gewoon testen of het oraal beter effect heeft en dan stop ik. Ik denk toch 0,060 Mg dat wel redelijk safe ga zijn ?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
Klik om te vergroten...
Precies wat verslaving is.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
lol
Klik om te vergroten...
Comedown was erger of kater
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
0,060mg yeah right... Als je niet begrijpt hoe eenheden en weegschalen werken, is NEP geen goedje om mee te fucken.

Voor jou ís er geen veilige dosis NEP. Dat heb je inmiddels toch wel meermaals aan jezelf bewezen denk ik?

Uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk. Maar als je jezelf zorgen maakt over gezondheid en op zoek gaat naar harm reduction om vervolgens alle harm reduction compleet te negeren. Dan zijn dit soort middelen niet voor jou...
Klik om te vergroten...
Maar de kater valt reuze mee!

😇
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Maar de kater valt reuze mee!

😇
Klik om te vergroten...
Ht is niet voor op te scheppen of zielig te doen maar ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur natuurlijk is de meeste rook gewoon vervlogen en heb dus niet alles binnen gekregen . Eerst dacht ik dat ik het niet ging overleven maar heb 2 benzos gepakt en gaat beetje bij beetje beter! Hoe dom kan ik zijn voor zoveel op te roken?; ik bleef roken omdat ik er niks van voelde om den duur zag ik mijn eigen staan en wazig worden in mijn hoofd! nu sowieso dikke overdosis maar ik probeer mij kalm te houden en ben er van overtuigd dat ik er zelf wel ga uitbraken als ik mij rustig hou en mijn gedachten verzet. Nogmaals dit is geen bullshit dat ik vertel! Maar een dolle actie van mij!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Nee, eerst moet alles op!
Klik om te vergroten...
Weggooien is zonde!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Was minstens 400 Mg maar je moet rekenen dat de helft van de rook vervloog en ik maar een deel binnen kreeg maar goed dat was niet slim
Klik om te vergroten...
Stel dat ik 15 trokken binnenbad ofzo maar dan wel op een tijdspanne van een uur
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Ik betwijfel het. @tequilavodka zei een half jaar geleden na flink NEP gebruik "dit nooit meer" en hier zijn we dan weer.
Klik om te vergroten...
same story repeats with different persons
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
same story repeats with different persons
Klik om te vergroten...
Nep bestel ik nooit meer mijn voorkeur gaat uit naar 4fma geen kater en geen bijwerkingen bij normale dosissen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ergens is dit ook gewoon hilarisch toch?

NEP gebruikt
tequilavodka zei:
En mij serieus fucked up voelen, angst, hartkloppingen dit is het mij zeker niet waard
Klik om te vergroten...

Maar, de
tequilavodka zei:
KATER VALT REUZE MEE!
Klik om te vergroten...

Dus
_shikantaza zei:
dan kun je lekker doorgebruiken!
Klik om te vergroten...

Dus
tequilavodka zei:
ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur
Klik om te vergroten...

Ach ja,
tequilavodka zei:
kon veel slechter afgelopen zijn! Lesje geleerd!
Klik om te vergroten...

Dus... Morgen weer?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
_shikantaza zei:
Morgen denk ik!
Klik om te vergroten...
Nee is genoeg geweest voor minstens 2 weken! Zeker weten! Ben veel te ver gegaan de laatste dagen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Manu76 zei:
Man, dan denk ik dat je die twee weken heel gemakkelijk haalt!
Kun je niet genieten van chillere drugs? Jij bent vooral verslaafd aan Uppers toch? 3mmc/cocaïne/en dat soort troepje?

Maar goed nieuws, dat je de groep hebt weggespoeld, je kwam niet echt positief over!
Klik om te vergroten...
Ja loop nog ziek tot en met dat had ik er niet voor over. Nu een lange pauze probeer inlassen. Nep is sowieso zeker van nooit nog aan te schaffen!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Hb net de overige gram in het toilet gegooid! Fuck die vuiligheid! Nooit meer!!
Klik om te vergroten...
1713946913610.png
Het wordt in ieder geval al minder!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
waar anders moet je het brengen x)
Klik om te vergroten...
Alles beter dan dumpen in het toilet of natuur.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Alles beter dan dumpen in het toilet of natuur.
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk komt het toch in het toilet terecht want volgens mij verlaat NEP het lichaam weer via de urine.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Klein chemisch afval, ondergrondse container?
Klik om te vergroten...

Of de ondergrondse container nou beter is dan het riool weet ik niet hoor.

Klein chemisch afval is wel een goeie. Of de apotheek als zijnde 'medicatie'.

Zoals @OtherShore al aangeeft. Uiteindelijk beland het toch in het riool. Of je het nu gebruikt of niet. Al zullen het vaak 'metabolieten van...' zijn.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
OtherShore zei:
Uiteindelijk komt het toch in het toilet terecht want volgens mij verlaat NEP het lichaam weer via de urine.
Klik om te vergroten...
Moet je het wel eerst tot je nemen.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed zo. En als je nog over hebt is de apotheek een goede optie. De mijne heeft gewoon een bak staan waar je de medicatie e.d. in kan gooien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."