#1
lolUPDATE: KATER VALT REUZE MEE!
lolUPDATE: KATER VALT REUZE MEE!
Precies wat verslaving is.eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
Waar moet ik anders mijn vragen stellen? Ben blij dat zo iets bestaat.Ook niet verslaafd aan DF?
waar anders moet je het brengen x)Bedankt voor het vervuilen van het milieu.
Het beste dat jij kunt doen is gaan luisteren. Die vragen van jou brengen je naar de afgrond.Waar moet ik anders mijn vragen stellen? Ben blij dat zo iets bestaat.
UPDATE: KATER VALT REUZE MEE!
Comedown was erger of kater
Oh dan kun je lekker doorgebruiken!UPDATE: KATER VALT REUZE MEE!
Ja man volgens mij is dit toch vrij ernstig maar begin mij al wat beter te voelen maar kon veel slechter afgelopen zijn! Lesje geleerd!Jeetje
Ik denk toch dat 0,060 Mg wel redelijk veil
das wel heel weinig lijkt me0,060mg yeah right... Als je niet begrijpt hoe eenheden en weegschalen werken, is NEP geen goedje om mee te fucken.
Voor jou Ãs er geen veilige dosis NEP. Dat heb je inmiddels toch wel meermaals aan jezelf bewezen denk ik?
Uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk. Maar als je jezelf zorgen maakt over gezondheid en op zoek gaat naar harm reduction om vervolgens alle harm reduction compleet te negeren. Dan zijn dit soort middelen niet voor jou...
Maar de kater valt reuze mee!0,060mg yeah right... Als je niet begrijpt hoe eenheden en weegschalen werken, is NEP geen goedje om mee te fucken.
Voor jou Ãs er geen veilige dosis NEP. Dat heb je inmiddels toch wel meermaals aan jezelf bewezen denk ik?
Uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk. Maar als je jezelf zorgen maakt over gezondheid en op zoek gaat naar harm reduction om vervolgens alle harm reduction compleet te negeren. Dan zijn dit soort middelen niet voor jou...
Ht is niet voor op te scheppen of zielig te doen maar ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur natuurlijk is de meeste rook gewoon vervlogen en heb dus niet alles binnen gekregen . Eerst dacht ik dat ik het niet ging overleven maar heb 2 benzos gepakt en gaat beetje bij beetje beter! Hoe dom kan ik zijn voor zoveel op te roken?; ik bleef roken omdat ik er niks van voelde om den duur zag ik mijn eigen staan en wazig worden in mijn hoofd! nu sowieso dikke overdosis maar ik probeer mij kalm te houden en ben er van overtuigd dat ik er zelf wel ga uitbraken als ik mij rustig hou en mijn gedachten verzet. Nogmaals dit is geen bullshit dat ik vertel! Maar een dolle actie van mij!Maar de kater valt reuze mee!
😇
Over een half jaar gewoon weer toch?Lesje geleerd!
Nee, eerst moet alles op!Over een half jaar gewoon weer toch?
Weggooien is zonde!Nee, eerst moet alles op!
Ja, echt zonde, maar wel goed nieuws dat @tequilavodka zijn lesje geleerd heeft! Ik denk dat ie toch alles heeft weggespoeld, mocht er nog wat over gebleven zijn. En anders kan die zich ineens wel beheersen en dat is al helemaal een verbetering!Weggooien is zonde!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."