Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNep dosering toediening wijze

Nep dosering toediening wijze

101 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
ja #stoppen
Klik om te vergroten...
Je begrijpt het niet ik wil gewoon testen of het oraal beter effect heeft en dan stop ik. Ik denk toch 0,060 Mg dat wel redelijk safe ga zijn ?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Nee joh je snapt ‘t niet. Morgen stopt @tequilavodka

Nog één keertje maar! Echt waar.
Klik om te vergroten...

😥
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
ja #stoppen
Klik om te vergroten...
Je begrijpt het niet ik wil gewoon testen of het oraal beter effect heeft en dan stop ik. Ik denk toch dat 0,060 Mg wel redelijk veil
_shikantaza zei:
😥
Klik om te vergroten...
Ik ben een recreatieve gebruiker... MAAR Als ik dan toch gebruik overdrijf ik altijd maar dit is niet dagelijks of wekelijks 1 keer per maand ofzo... Ik ben aan totaal niks verslaafd en kan overal afblijven maar eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
Ik ben een recreatieve gebruiker... MAAR Als ik dan toch gebruik overdrijf ik altijd maar dit is niet dagelijks of wekelijks 1 keer per maand ofzo... Ik ben aan totaal niks verslaafd en kan overal afblijven maar eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
Klik om te vergroten...
Ook niet verslaafd aan DF?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
ondergrondse container waarvoor je moet betalen (tenminste mijn moeder iets van 80cent per zak ) ik woon in een bw dus hier gewoon grijze afval zak niks scheiden alles gaat daarin , ik zelf pleur het nooit in de wc daar niet van altijd grijze afval zak
Klik om te vergroten...
Zodat de plaatselijke vuilverbranding het kan gaan vapen voor de buurt :wink:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Klein chemisch afval, ondergrondse container?
Klik om te vergroten...

Of de ondergrondse container nou beter is dan het riool weet ik niet hoor.

Klein chemisch afval is wel een goeie. Of de apotheek als zijnde 'medicatie'.

Zoals @OtherShore al aangeeft. Uiteindelijk beland het toch in het riool. Of je het nu gebruikt of niet. Al zullen het vaak 'metabolieten van...' zijn.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Uiteindelijk komt het toch in het toilet terecht want volgens mij verlaat NEP het lichaam weer via de urine.
Klik om te vergroten...
Moet je het wel eerst tot je nemen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Bekijk bijlage 59234
Het wordt in ieder geval al minder!
Klik om te vergroten...
Na 4 dagen begin ik mij eindelijk iets of wat beter te voelen.... Kortom geen aanrader!
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed zo. En als je nog over hebt is de apotheek een goede optie. De mijne heeft gewoon een bak staan waar je de medicatie e.d. in kan gooien.
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
waar anders moet je het brengen x)
Klik om te vergroten...
De apotheker, gewoon inleveren en en worden geen vragen gesteld en het wordt netjes opgeruimd met de overige chemicaliën. No joke.
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoeveel tijd tussen milde (max tussen de 20 en 30 mg) nasale dosering?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kattenkwijl zei:
Hoeveel tijd tussen milde (max tussen de 20 en 30 mg) nasale dosering?
Klik om te vergroten...
Ik zou toch 2uur wachten tenzij je voelt dat het uitwerkt eerder jij beslist zelf
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kattenkwijl zei:
Hoeveel tijd tussen milde (max tussen de 20 en 30 mg) nasale dosering?
Klik om te vergroten...
Definitief gestopt met nasaal gebruik. De bijwerkingen en kater blijken véél heftig dan oraal. Dus ik test nu oraal, capsules van grofweg 20 tot 30mg per stuk. Indien dit bevalt kan ik sporadisch zo'n capsule nemen om productief shit gedaan te krijgen (ADHDer, heb soms wat nodig).
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kattenkwijl zei:
Definitief gestopt met nasaal gebruik. De bijwerkingen en kater blijken véél heftig dan oraal. Dus ik test nu oraal, capsules van grofweg 20 tot 30mg per stuk. Indien dit bevalt kan ik sporadisch zo'n capsule nemen om productief shit gedaan te krijgen (ADHDer, heb soms wat nodig).
Klik om te vergroten...
Correctie; NEP is troep hoe dan ook en oraal viel je je nirt bepaald beter of productiever en het duurt nig langer voor het uitwerkt. Enige "positieve eraan was gebrek aan kater. Maar NEP is de moeite niet waard hoor.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kattenkwijl zei:
Correctie; NEP is troep hoe dan ook en oraal viel je je nirt bepaald beter of productiever en het duurt nig langer voor het uitwerkt. Enige "positieve eraan was gebrek aan kater. Maar NEP is de moeite niet waard hoor.
Klik om te vergroten...
Ik had echt een dikke Kater van nep. Maar had dan ook een halve gram opgesnoven
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Ik had echt een dikke Kater van nep. Maar had dan ook een halve gram opgesnoven
Klik om te vergroten...
Doe kalm.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Je was toch al weer "dronken" nadat je een Benzodiazepine had genomen vanmorgen? Oftewel, je krijgt een blackout en bent nu als een kip zonder kop in de weer.

Man man man, wat ben jij weer een mooie!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
2 gram nep besteld aangezien 4fma overal uitverkocht is. echter niet heel veel ervaring met nep en de ervaring was niet om naar huis te schrijven... Nu nieuwe poging... Ik hou mij aan max halve gram per dag/nacht. Maar snuiven zie ik niet echt zitten. Voel mij dan zo junkie achtig. zou het oraal willen nemen is dit de moeite waard? Roken zie ik ook niet zitten ik dacht 0,075 oraal te proberen? Iemand tips?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
eens ik toch begin ben ik niet meer te stoppen....
Klik om te vergroten...
Precies wat verslaving is.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
HappyMind zei:
Ook niet verslaafd aan DF?
Klik om te vergroten...
Waar moet ik anders mijn vragen stellen? Ben blij dat zo iets bestaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."