#1
Ja, echt zonde, maar wel goed nieuws dat @tequilavodka zijn lesje geleerd heeft! Ik denk dat ie toch alles heeft weggespoeld, mocht er nog wat over gebleven zijn. En anders kan die zich ineens wel beheersen en dat is al helemaal een verbetering!Weggooien is zonde!