Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNep dosering toediening wijze

Nep dosering toediening wijze

101 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Manu76 zei:
Nee, eerst moet alles op!
Klik om te vergroten...
Weggooien is zonde!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Weggooien is zonde!
Klik om te vergroten...
Ja, echt zonde, maar wel goed nieuws dat @tequilavodka zijn lesje geleerd heeft! Ik denk dat ie toch alles heeft weggespoeld, mocht er nog wat over gebleven zijn. En anders kan die zich ineens wel beheersen en dat is al helemaal een verbetering!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Ht is niet voor op te scheppen of zielig te doen maar ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur natuurlijk is de meeste rook gewoon vervlogen en heb dus niet alles binnen gekregen . Eerst dacht ik dat ik het niet ging overleven maar heb 2 benzos gepakt en gaat beetje bij beetje beter! Hoe dom kan ik zijn voor zoveel op te roken?; ik bleef roken omdat ik er niks van voelde om den duur zag ik mijn eigen staan en wazig worden in mijn hoofd! nu sowieso dikke overdosis maar ik probeer mij kalm te houden en ben er van overtuigd dat ik er zelf wel ga uitbraken als ik mij rustig hou en mijn gedachten verzet. Nogmaals dit is geen bullshit dat ik vertel! Maar een dolle actie van mij!
Klik om te vergroten...
wtf dan zou je echt dood gaan
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Manu76 zei:
Ja, echt zonde, maar wel goed nieuws dat @tequilavodka zijn lesje geleerd heeft! Ik denk dat ie toch alles heeft weggespoeld, mocht er nog wat over gebleven zijn. En anders kan die zich ineens wel beheersen en dat is al helemaal een verbetering!
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel het. @tequilavodka zei een half jaar geleden na flink NEP gebruik "dit nooit meer" en hier zijn we dan weer.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
wtf dan zou je echt dood gaan
Klik om te vergroten...
Was minstens 400 Mg maar je moet rekenen dat de helft van de rook vervloog en ik maar een deel binnen kreeg maar goed dat was niet slim
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Was minstens 400 Mg maar je moet rekenen dat de helft van de rook vervloog en ik maar een deel binnen kreeg maar goed dat was niet slim
Klik om te vergroten...
Stel dat ik 15 trokken binnenbad ofzo maar dan wel op een tijdspanne van een uur
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Ik betwijfel het. @tequilavodka zei een half jaar geleden na flink NEP gebruik "dit nooit meer" en hier zijn we dan weer.
Klik om te vergroten...
same story repeats with different persons
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
same story repeats with different persons
Klik om te vergroten...
Nep bestel ik nooit meer mijn voorkeur gaat uit naar 4fma geen kater en geen bijwerkingen bij normale dosissen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Nep bestel ik nooit meer mijn voorkeur gaat uit naar 4fma geen kater en geen bijwerkingen bij normale dosissen
Klik om te vergroten...
sure
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Was minstens 400 Mg maar je moet rekenen dat de helft van de rook vervloog en ik maar een deel binnen kreeg maar goed dat was niet slim
Klik om te vergroten...

Dan is er nog werk aan de winkel betreft je rook techniek 🤷‍♂️
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Dan is er nog werk aan de winkel betreft je rooktechniek 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Gelukkig dat ik niet alles binnen gekregen heb of ik was dood!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ergens is dit ook gewoon hilarisch toch?

NEP gebruikt
tequilavodka zei:
En mij serieus fucked up voelen, angst, hartkloppingen dit is het mij zeker niet waard
Klik om te vergroten...

Maar, de
tequilavodka zei:
KATER VALT REUZE MEE!
Klik om te vergroten...

Dus
_shikantaza zei:
dan kun je lekker doorgebruiken!
Klik om te vergroten...

Dus
tequilavodka zei:
ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur
Klik om te vergroten...

Ach ja,
tequilavodka zei:
kon veel slechter afgelopen zijn! Lesje geleerd!
Klik om te vergroten...

Dus... Morgen weer?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Ergens is dit ook gewoon hilarisch toch?

NEP gebruikt


Maar, de


Dus


Dus


Ach ja,


Dus... Morgen weer?
Klik om te vergroten...
Heb nog een dikke gram maar dat zal niet voor de komende weken zijn.
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#14
tequilavodka zei:
Heb nog een dikke gram maar dat zal niet voor de komende weken zijn.
Klik om te vergroten...
Goddegod en ik maar denken dat ik je laatste uren had verpest... 😂
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Morgen denk ik!
Klik om te vergroten...
Nee is genoeg geweest voor minstens 2 weken! Zeker weten! Ben veel te ver gegaan de laatste dagen
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
_shikantaza zei:
Twee weken red jij niet!
Klik om te vergroten...
2 kleine weken..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Nee is genoeg geweest voor minstens 2 weken! Zeker weten! Ben veel te ver gegaan de laatste dagen
Klik om te vergroten...
Twee weken red jij niet!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Manu76 zei:
2 kleine weken.
Klik om te vergroten...
Hb net de overige gram in het toilet gegooid! Fuck die vuiligheid! Nooit meer!!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Je was toch al weer "dronken" nadat je een Benzodiazepine had genomen vanmorgen? Oftewel, je krijgt een blackout en bent nu als een kip zonder kop in de weer.

Man man man, wat ben jij weer een mooie!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Here we go again. https://drugsforum.nl/threads/help-250mg-nep-gebomt-gevolgen.75402/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."