#1
Weggooien is zonde!Nee, eerst moet alles op!
Weggooien is zonde!Nee, eerst moet alles op!
Ja, echt zonde, maar wel goed nieuws dat @tequilavodka zijn lesje geleerd heeft! Ik denk dat ie toch alles heeft weggespoeld, mocht er nog wat over gebleven zijn. En anders kan die zich ineens wel beheersen en dat is al helemaal een verbetering!Weggooien is zonde!
wtf dan zou je echt dood gaanHt is niet voor op te scheppen of zielig te doen maar ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur natuurlijk is de meeste rook gewoon vervlogen en heb dus niet alles binnen gekregen . Eerst dacht ik dat ik het niet ging overleven maar heb 2 benzos gepakt en gaat beetje bij beetje beter! Hoe dom kan ik zijn voor zoveel op te roken?; ik bleef roken omdat ik er niks van voelde om den duur zag ik mijn eigen staan en wazig worden in mijn hoofd! nu sowieso dikke overdosis maar ik probeer mij kalm te houden en ben er van overtuigd dat ik er zelf wel ga uitbraken als ik mij rustig hou en mijn gedachten verzet. Nogmaals dit is geen bullshit dat ik vertel! Maar een dolle actie van mij!
Ik betwijfel het. @tequilavodka zei een half jaar geleden na flink NEP gebruik "dit nooit meer" en hier zijn we dan weer.Ja, echt zonde, maar wel goed nieuws dat @tequilavodka zijn lesje geleerd heeft! Ik denk dat ie toch alles heeft weggespoeld, mocht er nog wat over gebleven zijn. En anders kan die zich ineens wel beheersen en dat is al helemaal een verbetering!
Was minstens 400 Mg maar je moet rekenen dat de helft van de rook vervloog en ik maar een deel binnen kreeg maar goed dat was niet slimwtf dan zou je echt dood gaan
Stel dat ik 15 trokken binnenbad ofzo maar dan wel op een tijdspanne van een uurWas minstens 400 Mg maar je moet rekenen dat de helft van de rook vervloog en ik maar een deel binnen kreeg maar goed dat was niet slim
same story repeats with different personsIk betwijfel het. @tequilavodka zei een half jaar geleden na flink NEP gebruik "dit nooit meer" en hier zijn we dan weer.
Nep bestel ik nooit meer mijn voorkeur gaat uit naar 4fma geen kater en geen bijwerkingen bij normale dosissensame story repeats with different persons
sureNep bestel ik nooit meer mijn voorkeur gaat uit naar 4fma geen kater en geen bijwerkingen bij normale dosissen
Was minstens 400 Mg maar je moet rekenen dat de helft van de rook vervloog en ik maar een deel binnen kreeg maar goed dat was niet slim
Gelukkig dat ik niet alles binnen gekregen heb of ik was dood!Dan is er nog werk aan de winkel betreft je rooktechniek 🤷♂️
En mij serieus fucked up voelen, angst, hartkloppingen dit is het mij zeker niet waard
KATER VALT REUZE MEE!
dan kun je lekker doorgebruiken!
ik heb 400 a 500 Mg opgerookt op een dik uur
kon veel slechter afgelopen zijn! Lesje geleerd!
Heb nog een dikke gram maar dat zal niet voor de komende weken zijn.Ergens is dit ook gewoon hilarisch toch?
NEP gebruikt
Maar, de
Dus
Dus
Ach ja,
Dus... Morgen weer?
Goddegod en ik maar denken dat ik je laatste uren had verpest... 😂Heb nog een dikke gram maar dat zal niet voor de komende weken zijn.
Nee is genoeg geweest voor minstens 2 weken! Zeker weten! Ben veel te ver gegaan de laatste dagenMorgen denk ik!
2 kleine weken..Twee weken red jij niet!
Twee weken red jij niet!Nee is genoeg geweest voor minstens 2 weken! Zeker weten! Ben veel te ver gegaan de laatste dagen
Hb net de overige gram in het toilet gegooid! Fuck die vuiligheid! Nooit meer!!2 kleine weken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."