Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTref jij voorbereidingen op het RC verbod?

Tref jij voorbereidingen op het RC verbod?

151 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
aub @Spyro > https://www.changingperspective.info/nieuws/lijst-stoffen-verboden/
staat ook veel op vendor sites, mar die mag ik hier niet delen. En deze site is mooi overzicht. Mooi in de zin van duidelijk.
Klik om te vergroten...
Heel erg bedankt! 🤩

Alleen de 6-APB en 5-MAPB is zo jammer!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Heel erg bedankt! 🤩

Alleen de 6-APB en 5-MAPB is zo jammer!
Klik om te vergroten...

Graag gedaan.

Ja, sommige dingen zijn wel jammer. En of het goed is? Het gaat toch het illegale circuit in en dan heb je helemaal nul controle.
Miauw is daar een mooi voorbeld van
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Graag gedaan.

Ja, sommige dingen zijn wel jammer. En of het goed is? Het gaat toch het illegale circuit in en dan heb je helemaal nul controle.
Miauw is daar een mooi voorbeld van
Klik om te vergroten...
Helaas denk ik dat er vrij weinig van huidige RCs waardig zijn voor illegale circuit.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cyndaquil zei:
Helaas denk ik dat er vrij weinig van huidige RCs waardig zijn voor illegale circuit.
Klik om te vergroten...
3mmc wordt volop gedaan en dat was een rc
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Het gaat toch het illegale circuit in en dan heb je helemaal nul controle
Klik om te vergroten...
Eigenlijk blijkt uit de recente geschiedenis dat de meeste rcs niet in het illegale circuit terecht komen na een verbod. De enige recente uitzondering is 3-mmc. Verder zijn allerlei populaire inmiddels verboden rcs helemaal niet meer verkrijgbaar. A-pvp, a-php, mxe, 4-fa etc. zijn bijna niet meer te krijgen. Dus verbieden werkt.

Het verbod voor 3-mmc heeft trouwens ook gewerkt want hoewel er nog veel zogenaamde 3-mmc verkocht wordt is echte 3-mmc heel zeldzaam geworden zoals blijkt uit de testresultaten van het DIMS.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Het wordt verkocht als 3-MMC.
Klik om te vergroten...
Tsja dat ga je ook krijgen met andere drugs die nu rc's zijn
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
Tsja dat ga je ook krijgen met andere drugs die nu rc's zijn
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk niet, zoals ik net al zei. 3-mmc is de enige rc die na het verbod het illegale circuit in is gegaan. Alle andere rcs die in november 2021 verboden zijn, zoals a-php, hexen en een hele serie benzos zijn nu eigenlijk niet meer verkrijgbaar (een doodenkele keer daargelaten). Dus 3-mmc is de uitzondering, niet de regel.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
Waarschijnlijk niet, zoals ik net al zei. 3-mmc is de enige rc die na het verbod het illegale circuit in is gegaan. Alle andere rcs die in november 2021 verboden zijn, zoals a-php en hexen, zijn nu eigenlijk niet meer verkrijgbaar (een doodenkele keer daargelaten). Dus 3-mmc is de uitzondering, niet de regel.
Klik om te vergroten...
ik denk zelf dat NEP een doorstart zal maken ondanks het komende rc verbod
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
ik denk zelf dat NEP een doorstart zal maken ondanks het komende rc verbod
Klik om te vergroten...

Ik zei toevallig net tegen @UptempoIsTheTempo dat ik twee mails van vendors had en dat de NEP in de aanbieding is. En dat mijn handen nu toch wel branden om het toch ook een keer te proberen 🫣
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
ik denk zelf dat NEP een doorstart zal maken ondanks het komende rc verbod
Klik om te vergroten...
Tja, wie weet. Het lijkt wel alsof NEP populairder is geworden de laatste tijd, maar of het populair genoeg is 🤷‍♂️
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
Ik zei toevallig net tegen @UptempoIsTheTempo dat ik twee mails van vendors had en dat de NEP in de aanbieding is. En dat mijn handen nu toch wel branden om het toch ook een keer te proberen 🫣
Klik om te vergroten...
dat snap ik wel
ik werd er snel meer meer meer vann
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
MyLittlePonyPack zei:
Ik zei toevallig net tegen @UptempoIsTheTempo dat ik twee mails van vendors had en dat de NEP in de aanbieding is. En dat mijn handen nu toch wel branden om het toch ook een keer te proberen 🫣
Klik om te vergroten...
Waarom zou je? Niet weten wat je straks zou kunnen missen is heel erg prima
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Waarom zou je? Niet weten wat je straks zou kunnen missen is heel erg prima
Klik om te vergroten...

Dat is ook zo. Ik heb juist tot nu toe altijd gezegd dat ik het niet wilde omdat ik net als @MR_CHIP dan snel meer meer meer zou willen. Maar nou het wss toch snel verboden wordt valt het "gevaar" voor mezelf daarmee een beetje weg snap je?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
OunbuRaL zei:
Ik heb twee keer 6-APB gebruikt: één keer een dosis van 300 mg (veel te veel, dat weet ik) en één keer een dosis van 220 mg. Beide keren ben ik er doodziek van geworden.

Vreselijke buikpijn, ik stond bijna op het punt om naar de spoedpost te gaan. Voor mij nooit meer
Klik om te vergroten...
Waarom neem je dan ook zo belachelijk veel
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hebbenze? zei:
Waarom neem je dan ook zo belachelijk veel
Klik om te vergroten...
Ja super dom, ik heb ergens gelezen dat 300mg een gebruikelijke dosis is, not dus. Is niks voor mij normaalgesproken doe ik wel mijn research.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#16
OunbuRaL zei:
Ja super dom, ik heb ergens gelezen dat 300mg een gebruikelijke dosis is, not dus. Is niks voor mij normaalgesproken doe ik wel mijn research.
Klik om te vergroten...
Ja op reddit zie je andere Europeanen dat opperen idd😂
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
OunbuRaL zei:
Ja super dom, ik heb ergens gelezen dat 300mg een gebruikelijke dosis is, not dus. Is niks voor mij normaalgesproken doe ik wel mijn research.
Klik om te vergroten...
Kan je omschrijven hoe de 220 voor je was? Ik wilde morgen 200 gaan doen, maar twijfel toch om 180 te doen. Ben al naar de 200 gegaan op basis van pellets maar dat was geheid minder in werkzame stof
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hebbenze? zei:
Kan je omschrijven hoe de 220 voor je was? Ik wilde morgen 200 gaan doen, maar twijfel toch om 180 te doen. Ben al naar de 200 gegaan op basis van pellets maar dat was geheid minder in werkzame stof
Klik om te vergroten...
Ja, op zich is het een prima dosis, hoewel het natuurlijk ook een beetje afhangt van je gewicht en lengte. Ik ervaarde ook lichte visuals, maar dan voornamelijk tijdens de comedown. Tijdens mijn 300 mg 'trip' was ik echt volledig van de wereld, rollende ogen en alles. Dat was echt niet best
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenze? zei:
Kan je omschrijven hoe de 220 voor je was? Ik wilde morgen 200 gaan doen, maar twijfel toch om 180 te doen. Ben al naar de 200 gegaan op basis van pellets maar dat was geheid minder in werkzame stof
Klik om te vergroten...
200 mg voelde voor mij persoonlijk als MDMA op anabolen. Voelde in het begin beetje overweldigend maar uiteindelijk wel prima te doen. Zoals hierboven aangegeven ligt het ook aan lengte en gewicht. Lijkt wel minder belangrijk te zijn bij 6APB dan als het bij MDMA is
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
UptempoIsTheTempo zei:
200 mg voelde voor mij persoonlijk als MDMA op anabolen. Voelde in het begin beetje overweldigend maar uiteindelijk wel prima te doen. Zoals hierboven aangegeven ligt het ook aan lengte en gewicht. Lijkt wel minder belangrijk te zijn bij 6APB dan als het bij MDMA is
Klik om te vergroten...
Ik heb veel getwijfeld maar heb van nieuwe batch 175 mg klaargelegd en van een oude batch 200mg. En heb de 200
Mee, maar ben beetje bang voor teveel. Echter, al eens vaker 1,5 pellet van 130 genomen. Was prima te doen.

die 200 ervaring van jou, was dat op een nieuwe batch?

edit: besloten om 190 van nieuwe batch mee te nemen. Ik laat t weten hoe t was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."