#1
Foei! 😄Verder maar meteen wat extra 2mmc besteld. De rest laat ik lekker voor wat het is.![]()
Foei! 😄Verder maar meteen wat extra 2mmc besteld. De rest laat ik lekker voor wat het is.![]()
Ik was alweer vergeten dat ik hier nog meer onderzoek naar wilde doen.Ik twijfel over eventuele aanschaf van 4-FEA.
Theoretisch zou ik rekening houden met nog meer effect op de serotonine-huishouding bij proefdieren dan 3-FEA al heeft.
Ik heb nog niet genoeg consistente informatie over 4-FEA gevonden. Vandaar mijn twijfel.
Zie het zeker niet als tegenspreken, het is juist een prima aanvulling! 👍LSD werkt ook op bepaalde 5HT1 receptors.
Of 5-HT2A belangrijker is geen idee.
( wil je niet tegenspreken, lijkt een beetje zo dat er niet al te veel niet psychidelische 5-HT2A agonisten die handig voor migraines zijn. )
Het wordt verkocht als 3-MMC.3mmc wordt volop gedaan en dat was een rc
Oei!
Dan misschien toch maar even wat snoepjes bestellen. Dankje
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.Graag gedaan.
Maar misschien klopt deze info nu niet meer.
Er is hier op het forum ergens een verbodlijst. Maar ik kan hem niet zo vinden. Die is wel actueel. Mogelijk actueler dan dit nieuwsbericht.
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.
6-APB is feitelijk MDA met een koolstof in plaats van een zuurstof. Dus 6-APB is een phenetylamine, en die worden allemaal verboden.Zie bij wetgeving @Mindless
![]()
6-APB (Benzo Fury): Risico's, werking en meer
6-APB (ook wel 'Benzofury' of 'Benzo Fury' genoemd) wordt verkocht als wit, beige of lichtbruin poeder, in capsules of als pil ('pellets').www.drugsinfo.nl
Lijkt erop of het ook verboden gaat worden
Haha een life stash is inderdaad wel een beetje de grootste valkuil waar je in kunt vallen. Zeker met stims die alleen maar zin in MEER maken.Zit alleen nog te twijfelen om een levensvoorraad 3-FPM in te slaan. Maar we weten allemaal dat een "levensvoorraad" er zo doorheen is.
2-FA vond ik wel functioneel maar niet echt heel veel aan verder. 3-FA vind ik wel echt leuk en net voor de tweede keer genomen
xFMA duurt langer dan xFA heb ik ervaren3FA denk ik ook nog wel eens aan voor het verbod komt.
Maar waar zit nu echt het verschil in tussen 2FA en 3FA?
En wat maakt het verschil bij deze tussen FA en FMA variant?
3FA denk ik ook nog wel eens aan voor het verbod komt.
Maar waar zit nu echt het verschil in tussen 2FA en 3FA?
En wat maakt het verschil bij deze tussen FA en FMA variant?
xFMA duurt langer dan xFA heb ik ervaren
heb zelf nog geen ervaring met de FMA's dus, maar dat schijnt nog wel wat sterker te werken
Weet iemand wanneer het verbod gaat gelden? Moet k ook echt nu nu nu bestellen of heb ik nog even?
10 gram en 5 gramBen wel eens benieuwd, gezien we je kennen van enorme voorraden.
Sla je zoiets dan ook flink in? Heel veel grammen etc.
Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."