Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTref jij voorbereidingen op het RC verbod?

Tref jij voorbereidingen op het RC verbod?

151 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jazz35 zei:
Verder maar meteen wat extra 2mmc besteld. De rest laat ik lekker voor wat het is. :)
Klik om te vergroten...
Foei! 😄
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#2
De echte doorbraak in migraine is toch wel
Rimagepant, ubrogepant etc …
Die werken op als calcitonin gene-relaxed peptide recepten antagonist (CGRP).

Je hebt toch triptans.
Sumatriptan ( vind ik niet zo een goede, is ook niet zo gezond ), Naratriptan ( heb ik graag, weinig bijwerkingen ), Rizatriptan ( wil ik eens proberen ).
Die werken wel op 5HT1... als agonisten.

LSD werkt ook op bepaalde 5HT1 receptors.
Of 5-HT2A belangrijker is geen idee.
( wil je niet tegenspreken, lijkt een beetje zo dat er niet al te veel niet psychidelische 5-HT2A agonisten die handig voor migraines zijn. )

Maar 1P-LSD microblotten of LSD gewoon werkt ook.
Het is in principe een brutere triptan. En heb het dikwijls specifiek voor migraine gebruikt.
Dan gaat het langer blijven werken. Als je het te regelmatig gebruikt, went je migraine er aan.
( sumatriptan werkte jaren echt altijd magisch ... voor de migraine toch en nu bijna niet meer ).
Hoemeer werkende medicaties je kan roteren, ook per situatie, hoe beter en langer alles blijft werken normaal.

Migraine is zo complex en er zijn zoveel variaties en omstandigheden wanneer iets succesvol is of kan zijn en wanneer niet.
1P LSD is wel duur als je het tegen migraine gaat gebruiken en het zal ook niet super lang legaal blijven.

Cluster hoofdpijn is ook echt geen leuke.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hippie Langwaus zei:
Ik twijfel over eventuele aanschaf van 4-FEA.

Theoretisch zou ik rekening houden met nog meer effect op de serotonine-huishouding bij proefdieren dan 3-FEA al heeft.

Ik heb nog niet genoeg consistente informatie over 4-FEA gevonden. Vandaar mijn twijfel.
Klik om te vergroten...
Ik was alweer vergeten dat ik hier nog meer onderzoek naar wilde doen.

Zijn er mensen op DF met 4-FEA ervaring?
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paradise zei:
LSD werkt ook op bepaalde 5HT1 receptors.
Of 5-HT2A belangrijker is geen idee.
( wil je niet tegenspreken, lijkt een beetje zo dat er niet al te veel niet psychidelische 5-HT2A agonisten die handig voor migraines zijn. )
Klik om te vergroten...
Zie het zeker niet als tegenspreken, het is juist een prima aanvulling! 👍

Als je dieper op LSD and migraine wilt duiken dan is dit de denk ik wel de huidige wetenschappelijke consensus voor de 5-HT receptoren:
  • 5-HT1A-receptor: LSD werkt als een agonist op de 5-HT1A-receptor, wat pijnperceptie vermindert door calciumstromen in centrale neuronen te remmen.

  • 5-HT2A-receptor: LSD fungeert als een partiële agonist op de 5-HT2A-receptor, wat niet alleen hallucinaties, maar ook pijnmodulatie kan veroorzaken door de verbindingen tussen de thalamus en cortex te beïnvloeden.

  • 5-HT2C-receptor: LSD activeert ook de 5-HT2C-receptor, wat kan leiden tot een verhoogde gevoeligheid voor pijnverlichting, vooral in situaties waarin centrale serotonine is uitgeput. Dit effect is relevant voor het moduleren van chronische pijn.

  • 5-HT5A-receptor: De interactie van LSD met de 5-HT5A-receptor beïnvloedt mogelijk verkenningsgedrag en pijnwaarneming, wat een extra dimensie toevoegt aan de pijnstillende werking van LSD.
Maar eigenlijk heeft LSD verreweg de meest sterke affiniteit met de 5-HT2-receptorfamilie.

Daarnaast heeft LSD nog affiniteit voor 5-HT7, D2 (D2High specifiek, heerlijk die naam 😁), α2 en H1. En daarvan speelt het complex van de relatief sterke affiniteit voor D2High samen met 5-HT2A wellicht ook nog een rol in de pijnregulatie.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
3mmc wordt volop gedaan en dat was een rc
Klik om te vergroten...
Het wordt verkocht als 3-MMC.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Oei!

Dan misschien toch maar even wat snoepjes bestellen. Dankje
Klik om te vergroten...

Graag gedaan.
Maar misschien klopt deze info nu niet meer.
Er is hier op het forum ergens een verbodlijst. Maar ik kan hem niet zo vinden. Die is wel actueel. Mogelijk actueler dan dit nieuwsbericht.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Graag gedaan.
Maar misschien klopt deze info nu niet meer.
Er is hier op het forum ergens een verbodlijst. Maar ik kan hem niet zo vinden. Die is wel actueel. Mogelijk actueler dan dit nieuwsbericht.
Klik om te vergroten...
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeebats zei:
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.
Klik om te vergroten...

en de benzo achtige geloof ik ook
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeebats zei:
Kort samengevat, alle stims, alle cannabinoïden en alle zenes worden verboden. Lsd analogen, tryptamines en dissos blijven voor alsnog legaal.
Klik om te vergroten...
Dan maar weer noodgedwongen aan de LSD.

1000011554.gif

Nee maar dat is wel minder. Om de zoveel tijd 6-APB is wel fijn.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik twijfel of ik nog een laatste keer iets ga bestellen of gewoon accepteer dat het straks niet meer legaal te koop is.

Van de meeste stoffen die ik interessant vind, heb ik wel een klein beetje op voorraad, zodat ik het de komende jaren af en toe iets kan gebruiken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Zie bij wetgeving @Mindless

www.drugsinfo.nl

6-APB (Benzo Fury): Risico's, werking en meer

6-APB (ook wel 'Benzofury' of 'Benzo Fury' genoemd) wordt verkocht als wit, beige of lichtbruin poeder, in capsules of als pil ('pellets').
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl

Lijkt erop of het ook verboden gaat worden
Klik om te vergroten...
6-APB is feitelijk MDA met een koolstof in plaats van een zuurstof. Dus 6-APB is een phenetylamine, en die worden allemaal verboden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeebats zei:
Zit alleen nog te twijfelen om een levensvoorraad 3-FPM in te slaan. Maar we weten allemaal dat een "levensvoorraad" er zo doorheen is.
Klik om te vergroten...
Haha een life stash is inderdaad wel een beetje de grootste valkuil waar je in kunt vallen. Zeker met stims die alleen maar zin in MEER maken.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had 2-FA en 3-FA besteld om te proberen. 2-FA vond ik wel functioneel maar niet echt heel veel aan verder. 3-FA vind ik wel echt leuk en net voor de tweede keer genomen.
Ben ook nog wel nieuwsgierig naar 4-FMA, maar die hadden ze toen niet. Maar ik ga verder geen levensvoorraden aanleggen ofzo. Houd het wel weer gewoon bij de klassieke middelen dan.
Ik had ook een "levensvoorraad" Etizolam besteld toen dat verboden werd. Maar dat was ook zo op🙈

Mn vriend is helemaal fan van 4F-MPH, maar kan daar niet goed mee omgaan als het in huis is. Dus ik denk niet dat het wat wordt als ik daar veel van ga bestellen.
Disso's die we gebruiken worden gelukkig niet verboden 👍
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
MyLittlePonyPack zei:
2-FA vond ik wel functioneel maar niet echt heel veel aan verder. 3-FA vind ik wel echt leuk en net voor de tweede keer genomen
Klik om te vergroten...

3FA denk ik ook nog wel eens aan voor het verbod komt.

Maar waar zit nu echt het verschil in tussen 2FA en 3FA?
En wat maakt het verschil bij deze tussen FA en FMA variant?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
3FA denk ik ook nog wel eens aan voor het verbod komt.

Maar waar zit nu echt het verschil in tussen 2FA en 3FA?
En wat maakt het verschil bij deze tussen FA en FMA variant?
Klik om te vergroten...
xFMA duurt langer dan xFA heb ik ervaren
2fa functionele amfetamine
3fa te euforisch om functioneel te zijn ( voor mij dan)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
3FA denk ik ook nog wel eens aan voor het verbod komt.

Maar waar zit nu echt het verschil in tussen 2FA en 3FA?
En wat maakt het verschil bij deze tussen FA en FMA variant?
Klik om te vergroten...

Nou ik had gister een bommetje 2-FA 's middags en dat gaf een beetje meer energie alleen. Dus heb toen mijn huis een beetje opgeruimd en gestofzuigd en na een uur of twee was dat al wel weer uitgewerkt. Puur functioneel dus.

De vorige keer had ik een bommetje 50 mg 3-FA en dat werkt wel echt een stuk recreatiever. Dus niet alleen meer energie maar ook echt een betere stemming, vrolijker, meer zin om sociaal te zijn. Dat gaf echt veel meer een speed-effect. En dat duurde ook wel een uur of 4.

Ik heb zelf nog geen ervaring met de FMA's dus, maar dat schijnt nog wel wat sterker te werken.
Nu dus een bommetje van 70 mg, dus denk dat het nou wel wat meer effect heeft nog dan de vorige keer.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
xFMA duurt langer dan xFA heb ik ervaren
Klik om te vergroten...

Alleen langer, of ook een ander gevoel? Meer euforie bv. Of sterkere stimulans.
Ben benieuwd hoe het in ons brein wordt gestuurd.

MyLittlePonyPack zei:
heb zelf nog geen ervaring met de FMA's dus, maar dat schijnt nog wel wat sterker te werken
Klik om te vergroten...

Die geluiden ook.
Maar vraag me af, wat en hoe.

Niet om nu gelijk een grote hoeveelheid in te slaan of gelijk te gebruiken. Maar meer met verbod in zicht.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
wolftrance zei:
Weet iemand wanneer het verbod gaat gelden? Moet k ook echt nu nu nu bestellen of heb ik nog even?
Klik om te vergroten...

Over paar weken wordt het geloof ik besproken.
Of dan gelijk knopen worden door gehakt en het snel kan gaan weet ik ook niet.
Maar we hebben hier een politieke topper in ons midden, die het op een heel fijne manier aan ons uit kan leggen: @ljuv

Volg dit topic: https://drugsforum.nl/threads/nieuwe-wet-in-de-maak-voor-verbod-research-chemicals-2022-2023.72960/
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Ben wel eens benieuwd, gezien we je kennen van enorme voorraden.
Sla je zoiets dan ook flink in? Heel veel grammen etc.
Klik om te vergroten...
10 gram en 5 gram
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nathaniel zei:
Zou graag ook een voorraadje 2-fa hebben maar ik ken mijzelf goed genoeg om dat maar te laten
Klik om te vergroten...

Ik heb gisteren via een bekende vendor ook een voorraadje ingeslagen.
De kunst is dan om het gewoon uit het oog te leggen en te pakken als het eens echt nodig is.
Daarom ook bewust gekozen voor een functionele stimulant en niet voor de "leuke middelen".

Maar belangrijkste:
Ik wil straks niet op telegram of op straat gaan shoppen, want dan weet je helemaal niet wat de kwaliteit is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."