Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FDCK

2-FDCK

67 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Altijd goed om te weten, wanneer je even een rustmoment moet inlassen natuurlijk.

Ik heb van die 2 FDCK HCL met tussenpozen van enkele dagen, deze stof een keer of 10 in lage dosissen, gebruikt. (30 mg)
Hierna stopte ik hiermee, en dan zit je een keertje de stoelgang in praktijk te brengen , en dan ineens dit bloed, wat zowat een dag of 4 aanhield.
Nog nooit zoiets gehad.
In Psychonaut wikipedia stond de info over deze mogelijke bijwerking te lezen, en d aan is 2 plus 2 toch wel 4.
Met de dissociatieve stoffen heb ik het nu óók wel even gehad.....
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Altijd goed om te weten, wanneer je even een rustmoment moet inlassen natuurlijk.

Ik heb van die 2 FDCK HCL met tussenpozen van enkele dagen, deze stof een keer of 10 in lage dosissen, gebruikt. (30 mg)
Hierna stopte ik hiermee, en dan zit je een keertje de stoelgang in praktijk te brengen , en dan ineens dit bloed, wat zowat een dag of 4 aanhield.
Nog nooit zoiets gehad.
In Psychonaut wikipedia stond de info over deze mogelijke bijwerking te lezen, en d aan is 2 plus 2 toch wel 4.
Met de dissociatieve stoffen heb ik het nu óók wel even gehad.....
Klik om te vergroten...

Je hebt toch een urinekweek gehad? Kwam daar geen bacterie uit?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij verschillende vendors smaakt en werkt deze rc duidelijk anders...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee. Daar kwam niets verder uit.
En dat sterkte mijn vermoeden dat dit verschijnsel van de 2FDCK kwam.....
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#5
2FDCK is mijn favoriete ketamine analoog.
Gebruikt het zelfs liever dan normale ketamine.
De roes voelt voor mij veel "schoner" aan en ik vind het recreatieve waarde ook hoger hierdoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
De laatste 2 FDCK was werkelijk super!
Een paar korte, maar zeer mooie tripjes kunnen maken, en, zonder een centje last naderhand.
Voor mij de meest prettige rc tot nu toe.
Wordt herhaald .
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nóg een groooooot voordeel van 2 FDCK
Als ik hiervan iets genomen heb , zijn voor een dag of twee mijn sigaren echt niet meer te pruimen!
Werkelijk, ze smaken meer dan verschrikkelijk.
Misschien iets om bij een stoppen met roken traject of pakket bij de apotheek toe te voegen?!
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind de effecten van 2FDCK verschrikkelijk. Ik raak verzeild in emotieloze en duistere gedachten. Muziek klinkt niet mooi meer, empatisch vermogen is volledig weg. Wel merk ik een mood lift die aanhoud tot enkele dagen na gebruik. Maar dat vind ik de vervelende trip absoluut niet waard. Ik kan totaal niet begrijpen waarom dit recreatieve waarde heeft. Maar zo zie je, iedereen is anders.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
F.E.A.R. zei:
Ik vind de effecten van 2FDCK verschrikkelijk. Ik raak verzeild in emotieloze en duistere gedachten. Muziek klinkt niet mooi meer, empatisch vermogen is volledig weg. Wel merk ik een mood lift die aanhoud tot enkele dagen na gebruik. Maar dat vind ik de vervelende trip absoluut niet waard. Ik kan totaal niet begrijpen waarom dit recreatieve waarde heeft. Maar zo zie je, iedereen is anders.
Klik om te vergroten...
Heb jij ervaring met andere dissociatieve middelen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
In deze raag ik mij het volgende af:

Stel, drug met de naam A, heeft bij persoon A een zeer kleurrijke visuele trip als effect. Die 4 uur duurt ongeveer.

Is het dan aan te nemen, dat deze drug A bij persoon B, dezelfde visuele werking heeft?
Met dezelfde 4 uren effect?

Gewicht van beide personen is hetzelfde.
Zij hebben hetzelfde gegeten, en ook evenveel .

Graag info!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
F.E.A.R. zei:
Ik vind de effecten van 2FDCK verschrikkelijk. Ik raak verzeild in emotieloze en duistere gedachten. Muziek klinkt niet mooi meer, empatisch vermogen is volledig weg. Wel merk ik een mood lift die aanhoud tot enkele dagen na gebruik. Maar dat vind ik de vervelende trip absoluut niet waard. Ik kan totaal niet begrijpen waarom dit recreatieve waarde heeft. Maar zo zie je, iedereen is anders.
Klik om te vergroten...

Wat een nare uitwerking heeft het op jou zeg, echt het tegenovergestelde van mijn ervaringen. Heb je het meerdere keren geprobeerd?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Benzoboss zei:
Heb jij ervaring met andere dissociatieve middelen?
Klik om te vergroten...

Nee, dit was mijn kennismaking ermee.

Purplext zei:
Wat een nare uitwerking heeft het op jou zeg, echt het tegenovergestelde van mijn ervaringen. Heb je het meerdere keren geprobeerd?
Klik om te vergroten...

Yes, heb het 3 keer geprobeerd. De keren ervoor waren nog wel grappig en interessant. Vooral de body high. Maar ik voelde me telkens heel emotieloos.

Ik denk dat dit type drugs niet voor mij is. Ik houd ervan als ik een warm gevoel krijg, dat de liefde voor mijn medemens stijgt en ik extra van muziek kan genieten. 2-FDCK maakt me afstandelijk.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#13
F.E.A.R. zei:
Ik vind de effecten van 2FDCK verschrikkelijk. Ik raak verzeild in emotieloze en duistere gedachten. Muziek klinkt niet mooi meer, empatisch vermogen is volledig weg. Wel merk ik een mood lift die aanhoud tot enkele dagen na gebruik. Maar dat vind ik de vervelende trip absoluut niet waard. Ik kan totaal niet begrijpen waarom dit recreatieve waarde heeft. Maar zo zie je, iedereen is anders.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg neem je
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#14
F.E.A.R. zei:
Nee, dit was mijn kennismaking ermee.



Yes, heb het 3 keer geprobeerd. De keren ervoor waren nog wel grappig en interessant. Vooral de body high. Maar ik voelde me telkens heel emotieloos.

Ik denk dat dit type drugs niet voor mij is. Ik houd ervan als ik een warm gevoel krijg, dat de liefde voor mijn medemens stijgt en ik extra van muziek kan genieten. 2-FDCK maakt me afstandelijk.
Klik om te vergroten...
Tsja daarom noemen ze die stoffen dissosiatief... Dat had je kunnen weten ^^.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bin mij dus ook:
Thuis. Op een speciale ingerichte ruimte.
Met veel lichteffecten, en muziek.
Daar kan ik dan tot mijzelf komen, mediteren, en....trippen.
Een absolute veilige setting.
En, als ik dan ga trippen, met 2 FDCK dan bouw ik deze op.
Niet ineens een " bommetje, " dus .
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb dit effect dus niet.
De laatste hoeveelheid die ik had, was werkelijk erg, erg leuk.
Nu...even niets.
Je kunt niet elke dag aan het trippen slaan.
Tenminste, ik niet .
Alleen al, omdat ik op de dag zelf beslist niet kan rijden.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikbeneenfiets zei:
Tsja daarom noemen ze die stoffen dissosiatief... Dat had je kunnen weten ^^.
Klik om te vergroten...

Ergens wel ja. Maar ik las veel positieve reviews waar deze effecten niet beschreven werden.

Legio Patria Nostra zei:
Ik heb dit effect dus niet.
De laatste hoeveelheid die ik had, was werkelijk erg, erg leuk.
Nu...even niets.
Je kunt niet elke dag aan het trippen slaan.
Tenminste, ik niet .
Alleen al, omdat ik op de dag zelf beslist niet kan rijden.
Klik om te vergroten...

Bijzonder zeg! In welke setting gebruik jij het? Ik nam het alleen, thuis. Misschien hielp dat ook niet. Ik wilde het echter eerst daar proberen alvorens ik een leuk feest zou verzieken.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#18
F.E.A.R. zei:
Ergens wel ja. Maar ik las veel positieve reviews waar deze effecten niet beschreven werden.



Bijzonder zeg! In welke setting gebruik jij het? Ik nam het alleen, thuis. Misschien hielp dat ook niet. Ik wilde het echter eerst daar proberen alvorens ik een leuk feest zou verzieken.
Klik om te vergroten...
Ik neem het thuis en ik word er heel ontspannen en gelukkig van. ik neem ongeveer elk halfuur 2 sleutelpuntjes
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik word er soms euforisch van zo gelukkig ben ik op de 2-f. Alleen maar genieten.
Ik doe het altijd in m'n triphol met ledlicht, projecties en andere lampjes. Lekker muziek erbij.
Ik weet wel dat als ik dan even in m'n woonkamer ben, ik het daar een stuk minder aangenaam vind. Setting heeft vast ook invloed.

Ik moet er overigens niet aan denken dit op een feestje te doen met de doses die ik neem. Een klein nakkie zou nog wel leuk kunnen zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
De setting voor een tripje van een uurtje is super belang!
En, a priori.....een goede stemming hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."