Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FDCK

2-FDCK

67 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik word er soms euforisch van zo gelukkig ben ik op de 2-f. Alleen maar genieten.
Ik doe het altijd in m'n triphol met ledlicht, projecties en andere lampjes. Lekker muziek erbij.
Ik weet wel dat als ik dan even in m'n woonkamer ben, ik het daar een stuk minder aangenaam vind. Setting heeft vast ook invloed.

Ik moet er overigens niet aan denken dit op een feestje te doen met de doses die ik neem. Een klein nakkie zou nog wel leuk kunnen zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
De setting voor een tripje van een uurtje is super belang!
En, a priori.....een goede stemming hebben.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikzelf gebruik het meestal in een zo donker mogelijke ruimte,Een oogmaskers kan daarbij heel goed helpen.

lekker liggen, oortjes in, ontspannen maar.
Ik word heel ontspannen van 2f en de closed Eye visuals zijn gewoon een groot spektakel.

Ik merk wel als je wat tolerantie opbouwt dit steeds minder word. Ook als je meer neemt krijg je niet de visuals zoals je ze gewend bent na een 2 weken break.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is natuurlijk een waarheid als een koe.
Te snel, te veel van iedere drug treedt er tolerantie op....op zich is twee weken vrij kort om weer Full Pull te gaan, met opiaten bij mij mij duurt de afbouw van de tolerantie daarvan enkele maanden....
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legio Patria Nostra zei:
Dat is natuurlijk een waarheid als een koe.
Te snel, te veel van iedere drug treedt er tolerantie op....op zich is twee weken vrij kort om weer Full Pull te gaan, met opiaten bij mij mij duurt de afbouw van de tolerantie daarvan enkele maanden....
Klik om te vergroten...

Jah dat is ook zeker waar.
bij deze stof zit ik na 2weken weer aardig bassline om de gewenste effecten weer te bereiken. Dus zeker geen lange tijd. Dat kan natuurlijk per persoon verschillen.

Maar probeer te zeggen dat meer nemen ook totaal zinloos is, je word maar vager en vager. Waarbij de visuals ook alleen maar complexer en minder te begrijpen zijn, en je uiteindelijk alles vergeten ben wanneer je weer nuchter bent.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het een mooie disso.
Vind hem niet zo verslavend omdat je zoveel troep naar binnen moet werken.

Met elke disso heb ik al gehad dat hij totaal anders valt,
de ene keer perfect, de andere keer redelijk onaangenaam.

MXE vond ik de eerste keer de meest domme drug die ik ooit genomen had.
O-PCE vond ik dan weer de meest geweldige.

Ik vind het totaal geen drugs om dagelijks te doen.
Vond het erg verslavend en alles behalve gezond.
Moeilijker om te stoppen dan opiaten voor mij.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een interessante trip gisteren gehad.
Totaal anders, dan de vorige met 2 FDCK .
Het werd een trip net weinig Visuals, maar wel een enorm diepgaande vraagstelling van
Waarom ben ik hier,
Wat wil ik eigenlijk (nog) hier
Wat is ons doel hier
Op deze wereld, dus.
Mss schrijf ik een tripreport
Ik moet eea laten bezinken en overdenken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga vanavond nog even verder in retraite
Ik ben nog niet geheel uitgetript zogezegd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."