#1
Ik word er soms euforisch van zo gelukkig ben ik op de 2-f. Alleen maar genieten.
Ik doe het altijd in m'n triphol met ledlicht, projecties en andere lampjes. Lekker muziek erbij.
Ik weet wel dat als ik dan even in m'n woonkamer ben, ik het daar een stuk minder aangenaam vind. Setting heeft vast ook invloed.
Ik moet er overigens niet aan denken dit op een feestje te doen met de doses die ik neem. Een klein nakkie zou nog wel leuk kunnen zijn.
Ik doe het altijd in m'n triphol met ledlicht, projecties en andere lampjes. Lekker muziek erbij.
Ik weet wel dat als ik dan even in m'n woonkamer ben, ik het daar een stuk minder aangenaam vind. Setting heeft vast ook invloed.
Ik moet er overigens niet aan denken dit op een feestje te doen met de doses die ik neem. Een klein nakkie zou nog wel leuk kunnen zijn.