Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FDCK

2-FDCK

67 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een interessante trip gisteren gehad.
Totaal anders, dan de vorige met 2 FDCK .
Het werd een trip net weinig Visuals, maar wel een enorm diepgaande vraagstelling van
Waarom ben ik hier,
Wat wil ik eigenlijk (nog) hier
Wat is ons doel hier
Op deze wereld, dus.
Mss schrijf ik een tripreport
Ik moet eea laten bezinken en overdenken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga vanavond nog even verder in retraite
Ik ben nog niet geheel uitgetript zogezegd
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Ik ga vanavond nog even verder in retraite
Ik ben nog niet geheel uitgetript zogezegd
Klik om te vergroten...
Wat een giller dat ik dit zeg, maarre, dit dacht ik echt elke keer dat ik 2-f gebruikte; er komt geen end aan!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Legio Patria Nostra zei:
Een interessante trip gisteren gehad.
Totaal anders, dan de vorige met 2 FDCK .
Het werd een trip net weinig Visuals, maar wel een enorm diepgaande vraagstelling van
Waarom ben ik hier,
Wat wil ik eigenlijk (nog) hier
Wat is ons doel hier
Op deze wereld, dus.
Mss schrijf ik een tripreport
Ik moet eea laten bezinken en overdenken.
Klik om te vergroten...
heb jij al een hole bereikt met 2fdck?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja. Een hele aparte! Leven in de tweede dimensie.
Alles is plat, heeft lengte en breedte, maar geen hoogte...
Op de grond gedondert en daar stevig
doorgetript een uur lang!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gisteren de trip geprobeerd om af te maken.
En, zo als te verwachten was, is dit niet gelukt.
Ik kreeg totaal niets voor elkaar, laat staan dat eea duidelijk werd.
Wat een rare trip.
Geen enkele euforische werking.
Ook geen negatieve.
Er gebeurde totaal niets, terwijl ik danig onder invloed was.
Volkomen helder, maar toch niet mezelf.
En weer diep nadenken over de zin van het bestaan. Voor mij, dus.
En het leek of mijn hersenen kookten.
Enorme druk in mijn schedelpan.
Ergo.
Exit 2 FDCK.
Zo is er geen donder aan.
Op zoek weer, naar wat leukers.....
Ik vraag me af, waarom de rc's die uppers zijn, wel nog verkrijgbaar zijn,
En downers, zoals pijnstillers, dus niet.
Behalve de benzo's dan, maar dat zijn voor mij geen "echte" zoals de U series, die vrijwel direct in de ban gaan....
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Gisteren de trip geprobeerd om af te maken.
En, zo als te verwachten was, is dit niet gelukt.
Ik kreeg totaal niets voor elkaar, laat staan dat eea duidelijk werd.
Wat een rare trip.
Geen enkele euforische werking.
Ook geen negatieve.
Er gebeurde totaal niets, terwijl ik danig onder invloed was.
Volkomen helder, maar toch niet mezelf.
En weer diep nadenken over de zin van het bestaan. Voor mij, dus.
En het leek of mijn hersenen kookten.
Enorme druk in mijn schedelpan.
Ergo.
Exit 2 FDCK.
Zo is er geen donder aan.
Op zoek weer, naar wat leukers.....
Ik vraag me af, waarom de rc's die uppers zijn, wel nog verkrijgbaar zijn,
En downers, zoals pijnstillers, dus niet.
Behalve de benzo's dan, maar dat zijn voor mij geen "echte" zoals de U series, die vrijwel direct in de ban gaan....
Klik om te vergroten...
Misschien gebruik je het ook iets teveel achter elkaar man... Geef het een paar maandjes misschien. Sowieso goed om disso´s niet te vaak te doen.

Fiets
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het leuker dan ketamine.

Ik was ook meteen op zoek naar het addertje en ik denk dat juist het gemak waar je het mee kan nemen, even een paar uurtjes spacen en geen enkele kater daarna, het een middel bij uitstek maakt om flink te misbruiken.

Ik koop het daarom voorlopig niet, want als het in huis is, gaat het op...
E
EmthoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo forum leden ik wou jullie wat informatie geven over 2-FDCK (ook wel 2f ketamine genoemd)

Info : Man, 20, 65kg

Ja het lijkt veel op ketamine ik kan er zelf geen verschillen tussen zien, op een na en dat is dat het 2 tot 3 uur duurt.
Ook heb ik gemerkt dat het eerste anderhalf uur vrij intens is en dan rustig afbouwt.
Na dat middel 3 weken (misbruikt) te hebben, ben ik er achter gekomen dat je niet al te snel een tolerantie opbouwt.
Ik heb op het moment maar 10mg meer nodig om op het zelfde effecten te krijgen.
Ik heb dit ook niet alle dagen achter elkaar gebruikt, meeste was 3 dagen achter elkaar.
Ik ben niet gaan holen dat vind ik zelf geen fijn idee als je alleen bent.
Van de misselijkheid waar sommigen mensen last van zouden hebben, heb ik geen last ja met lagen doseringen voel je dronken en draaierig. Maar dat kan je makkelijk oplossen door bij te nemen door het stapel effect.
Wel heb ik gemerkt dat ik de volgende dag een mood lift had (Dat kan ook komen omdat ik van mezelf al vrij laag ligt)
Waneer ik dit gebruik (tussen de 80-140mg) is mijn gedachten gang lastig te volgen, ben lichamelijk verdoofd (Helemaal verdoofd ben je niet je pijn grens ligt een stuk hoger)
Ook ben je niet helemaal thuis maar nog wel in controle, als of je in soort limbo zit.
lichamelijk is het niet te zien dat je hebt gebruikt, maar geestelijk ben je niet aanwezig.
zelf kon ik niet slapen met dit middel, ook was ik voor mijn gevoel weer nuchter (3 uur na laatste inname kan je gewoon slapen)

Wat ik persoonlijk wel apart vind is dat je geen kater hebt, maar waar is het addertje onder het gras?

ik vond mijn ervaringen niet bijzonder of buitengewoon om er een trip report over te schrijven, ik hoop dat ik jullie zo voldoende heb geinformeert.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het gebruikt en vind het maar een saai middel. Tis bij lange na geen ketamine. Ja, het is dissociatief. Meer niet.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op dit goedje is zeker wel te holen, na een 2 weken break. 300 mg verspreid over 6 bumps en om de 5 minuten genomen.

De opkomst vind ik iets rustiger dan bij ketamine, en ook de roes is wat minder wazig.. (minder wtf momenten)(en minder wankel de eerste 150 mg)

Ook heb ik gemerkt dat ik er iets meer op kan ontspannen en meer van kan genieten(wellicht omdat het wat langer duurt)

Het verschil qua visuals is er niet echt alleen bij ketamine heb ik wel veel meer het gevoel dat er aan me getrokken word. Dan ben je op iets aan het letten en eigenlijk net waneer je er iets van kan maken word je er weer weg getrokken.

Met 2-fdck heb je net wat meer tijd om te aanschouwen vind ik.

Ik vind het een interessante stof, maar omdat ik er zo weinig informatie over kan vinden. Heb ik het maar bij 1 bestelling gehouden. En inderdaad als ik het in huis heb en ik kan er makkelijk bij, heb ik op een saaie vrijdag of zaterdag veel drang om even 2 uurtjes te ontspannen met daarna geen kater.

Weet iemand waarom er een fluor atoom is toegevoegd en wat er hiermee gebeurd in het lichaam?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
vond het geen fuck aan. Geef mij maar echte keta
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb 0 ervaring met ketamine, maar ben wel in bezit van dit stofje. Ik heb 1 keer een lijntje van 30mg gesnoven en het daarbij gehouden. De effecten waren minimaal. Licht dromerige geest maar zou best weleens placebo kunnen zijn.

Ik wil het nog een kans geven maar weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Welke dosering houd ik aan? Hoe vaak bijnemen? Verder nog zaken om rekening mee te houden?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
F.E.A.R. zei:
Ik heb 0 ervaring met ketamine, maar ben wel in bezit van dit stofje. Ik heb 1 keer een lijntje van 30mg gesnoven en het daarbij gehouden. De effecten waren minimaal. Licht dromerige geest maar zou best weleens placebo kunnen zijn.

Ik wil het nog een kans geven maar weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Welke dosering houd ik aan? Hoe vaak bijnemen? Verder nog zaken om rekening mee te houden?
Klik om te vergroten...

Doseringen kun je vinden op Psychonautwiki. Je had een dosis die valt onder Light. Je zou kunnen stapelen door om de 10-15 min. een dosis erbij te nemen tot je het gewenste effect hebt.

Advies om screenshots van de tijd van inname te nemen omdat je tijdsbesef nogal verstoord kan raken. Daarom leg ik ook al afgewogen lijntjes klaar, want wegen en lijntjes leggen onder invloed wordt ook lastiger....

Zorg dat je ergens veilig zit/ligt, je motoriek wordt ook beïnvloed, dus geen trappen lopen, in open ramen zitten e.d. wordt afgeraden. Een tripsitter is ook geen overbodige luxe.

Het is een RC, dus je bent je eigen proefkonijn. Er is niks bekend over de effecten op langere termijn...
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychedelicoo zei:
Weet iemand waarom er een fluor atoom is toegevoegd en wat er hiermee gebeurd in het lichaam?
Klik om te vergroten...

Het fluor atoom is toegevoegd en het chloor atoom uit de echte ketamine verwijderd. Dit is gedaan zodat het net een andere formule heeft en hierdoor legaal is, maar je weinig tot geen verschillen merkt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat ik hiervan als nadeel heb ervaren, is dat het de bijwerking van bloedplassen kan hebben.
Ik plaste ineens meer dan een theekopje bloed uit. Daar schrok ik best wel van.
Ik ben ermee gestopt.
Maar je kon leuk even een kleine wijle dissocieren....
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Legio Patria Nostra zei:
Wat ik hiervan als nadeel heb ervaren, is dat het de bijwerking van bloedplassen kan hebben.
Ik plaste ineens meer dan een theekopje bloed uit. Daar schrok ik best wel van.
Ik ben ermee gestopt.
Maar je kon leuk even een kleine wijle dissocieren....
Klik om te vergroten...

En wat voor dosissen heb je gebruikt? En hoe regelmatig? Dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat het net als deschloroketamine, een destructief effect heeft op de blaaswand.

Ik kan me voorstellen dat er op een lang termijn een hoop klachten kunnen ontstaan. omdat je lichaam teveel van het element fluor binnenkrijgt.

In voeding/drinken/water zit ook fluoride. dat is maar een hele kleine hoeveelheid van de stof fluor.

Als je lichaam teveel fluor binnenkrijgt kan je juist tandbederf krijgen,osteoporose en beschadiging van de nieren, zenuwen en spieren kunnen ook optreden.
https://mens-en-gezondheid.infonu.n...e-gevolgen-van-fluoride-voor-een-lichaam.html

Ikzelf heb nog geen nare bijwerkingen gehad, en gebruik deze stof regelmatig.
Ik merk wel dat ik ontzettend veel moet plassen.
Verder is dit dan ook het enige.

Als mijn huidige bestelling opraakt ga ik ook even een hele lange tijd niks meer bestellen.

Heb het wel weer gezien dat dissociëren.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Altijd goed om te weten, wanneer je even een rustmoment moet inlassen natuurlijk.

Ik heb van die 2 FDCK HCL met tussenpozen van enkele dagen, deze stof een keer of 10 in lage dosissen, gebruikt. (30 mg)
Hierna stopte ik hiermee, en dan zit je een keertje de stoelgang in praktijk te brengen , en dan ineens dit bloed, wat zowat een dag of 4 aanhield.
Nog nooit zoiets gehad.
In Psychonaut wikipedia stond de info over deze mogelijke bijwerking te lezen, en d aan is 2 plus 2 toch wel 4.
Met de dissociatieve stoffen heb ik het nu óók wel even gehad.....
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
Legio Patria Nostra zei:
Altijd goed om te weten, wanneer je even een rustmoment moet inlassen natuurlijk.

Ik heb van die 2 FDCK HCL met tussenpozen van enkele dagen, deze stof een keer of 10 in lage dosissen, gebruikt. (30 mg)
Hierna stopte ik hiermee, en dan zit je een keertje de stoelgang in praktijk te brengen , en dan ineens dit bloed, wat zowat een dag of 4 aanhield.
Nog nooit zoiets gehad.
In Psychonaut wikipedia stond de info over deze mogelijke bijwerking te lezen, en d aan is 2 plus 2 toch wel 4.
Met de dissociatieve stoffen heb ik het nu óók wel even gehad.....
Klik om te vergroten...

Je hebt toch een urinekweek gehad? Kwam daar geen bacterie uit?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij verschillende vendors smaakt en werkt deze rc duidelijk anders...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."