Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FDCK

2-FDCK

67 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
dissoliefhebber zei:
Ik vind 2F-DCK een leuke stof, het lijkt op ketamine maar is meer euforisch. Ik heb een paar leuke holes gehad waarin ik buiten mijn licham verbonden met het universum op mn bed lag. Ik was een paar keer vergeten wie ik ben :grin:
Klik om te vergroten...
enige wat ik er aan mis ‘ is het warme gevoel’ wat ik wel met ket heb als ik dan lekker in me bed lig en alles zo lekker voelt
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#2
mitchieee zei:
enige wat ik er aan mis ‘ is het warme gevoel’ wat ik wel met ket heb als ik dan lekker in me bed lig en alles zo lekker voelt
Klik om te vergroten...
Ja dat heb je bij 2FDCK niet, maar er zijn disso’s die zelfs nog warmer dan keta zijn. Bijvoorbeeld DMXE, MXE, HXE, MXPr.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
dissoliefhebber zei:
Ja dat heb je bij 2FDCK niet, maar er zijn disso’s die zelfs nog warmer dan keta zijn. Bijvoorbeeld DMXE, MXE, HXE, MXPr.
Klik om te vergroten...
dankje :)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dissoliefhebber zei:
Ja dat heb je bij 2FDCK niet, maar er zijn disso’s die zelfs nog warmer dan keta zijn. Bijvoorbeeld DMXE, MXE, HXE, MXPr.
Klik om te vergroten...
over die hxe’ ken ik online niks vinden kwa doseringen of hoelang die duurt ken jij mij daar een dingetje over vertellen?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het leuker dan ketamine.

Ik was ook meteen op zoek naar het addertje en ik denk dat juist het gemak waar je het mee kan nemen, even een paar uurtjes spacen en geen enkele kater daarna, het een middel bij uitstek maakt om flink te misbruiken.

Ik koop het daarom voorlopig niet, want als het in huis is, gaat het op...
E
EmthoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo forum leden ik wou jullie wat informatie geven over 2-FDCK (ook wel 2f ketamine genoemd)

Info : Man, 20, 65kg

Ja het lijkt veel op ketamine ik kan er zelf geen verschillen tussen zien, op een na en dat is dat het 2 tot 3 uur duurt.
Ook heb ik gemerkt dat het eerste anderhalf uur vrij intens is en dan rustig afbouwt.
Na dat middel 3 weken (misbruikt) te hebben, ben ik er achter gekomen dat je niet al te snel een tolerantie opbouwt.
Ik heb op het moment maar 10mg meer nodig om op het zelfde effecten te krijgen.
Ik heb dit ook niet alle dagen achter elkaar gebruikt, meeste was 3 dagen achter elkaar.
Ik ben niet gaan holen dat vind ik zelf geen fijn idee als je alleen bent.
Van de misselijkheid waar sommigen mensen last van zouden hebben, heb ik geen last ja met lagen doseringen voel je dronken en draaierig. Maar dat kan je makkelijk oplossen door bij te nemen door het stapel effect.
Wel heb ik gemerkt dat ik de volgende dag een mood lift had (Dat kan ook komen omdat ik van mezelf al vrij laag ligt)
Waneer ik dit gebruik (tussen de 80-140mg) is mijn gedachten gang lastig te volgen, ben lichamelijk verdoofd (Helemaal verdoofd ben je niet je pijn grens ligt een stuk hoger)
Ook ben je niet helemaal thuis maar nog wel in controle, als of je in soort limbo zit.
lichamelijk is het niet te zien dat je hebt gebruikt, maar geestelijk ben je niet aanwezig.
zelf kon ik niet slapen met dit middel, ook was ik voor mijn gevoel weer nuchter (3 uur na laatste inname kan je gewoon slapen)

Wat ik persoonlijk wel apart vind is dat je geen kater hebt, maar waar is het addertje onder het gras?

ik vond mijn ervaringen niet bijzonder of buitengewoon om er een trip report over te schrijven, ik hoop dat ik jullie zo voldoende heb geinformeert.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het gebruikt en vind het maar een saai middel. Tis bij lange na geen ketamine. Ja, het is dissociatief. Meer niet.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op dit goedje is zeker wel te holen, na een 2 weken break. 300 mg verspreid over 6 bumps en om de 5 minuten genomen.

De opkomst vind ik iets rustiger dan bij ketamine, en ook de roes is wat minder wazig.. (minder wtf momenten)(en minder wankel de eerste 150 mg)

Ook heb ik gemerkt dat ik er iets meer op kan ontspannen en meer van kan genieten(wellicht omdat het wat langer duurt)

Het verschil qua visuals is er niet echt alleen bij ketamine heb ik wel veel meer het gevoel dat er aan me getrokken word. Dan ben je op iets aan het letten en eigenlijk net waneer je er iets van kan maken word je er weer weg getrokken.

Met 2-fdck heb je net wat meer tijd om te aanschouwen vind ik.

Ik vind het een interessante stof, maar omdat ik er zo weinig informatie over kan vinden. Heb ik het maar bij 1 bestelling gehouden. En inderdaad als ik het in huis heb en ik kan er makkelijk bij, heb ik op een saaie vrijdag of zaterdag veel drang om even 2 uurtjes te ontspannen met daarna geen kater.

Weet iemand waarom er een fluor atoom is toegevoegd en wat er hiermee gebeurd in het lichaam?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
vond het geen fuck aan. Geef mij maar echte keta
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
2fdck is perfect als je een vrij simpele maar leuke avond wilt hebben, zonder al te diep te gaan.

I’m lovin it
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#11
mitchieee zei:
over die hxe’ ken ik online niks vinden kwa doseringen of hoelang die duurt ken jij mij daar een dingetje over vertellen?
Klik om te vergroten...
Ik heb mijn ervaring met HXE hieronder beschreven:

https://drugsforum.nl/threads/hxe-3-ho-2’-oxo-pce-hydroxetamine-ervaring.69400/#post-1498133

Daar staat ook mijn dosering aan. De werking is ongeveer 3 uur en daarna beginnen de naefecten in de vorm van lichte kleurlijke dissociatie, over 5 uur voelde ik me vrijwel nuchter.
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe kun je 2-fdck allemaal gebruiken? Snuiven. Rectaal of ook slammen? Zoek een eerlijk direct antwoord op dat. Dank je
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het altijd gesnoven en werkte prima.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
regular ChemsUser zei:
Hoe kun je 2-fdck allemaal gebruiken? Snuiven. Rectaal of ook slammen? Zoek een eerlijk direct antwoord op dat. Dank je
Klik om te vergroten...
Kan allemaal. Slammen nooit gedaan. Lijkt me niks.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Emtho zei:
Wat ik persoonlijk wel apart vind is dat je geen kater hebt
Klik om te vergroten...
Die komt wel hoor, maak je geen zorgen.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Die komt wel hoor, maak je geen zorgen.
Klik om te vergroten...
Na drie jaar? 😋
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trippi zei:
Na drie jaar? 😋
Klik om te vergroten...
Nouja, ik heb de afgelopen maanden lopen stuntelen met 2-FDCK (altijd om de verkeerde redenen) en die kater kwam eigenlijk meteen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Nouja, ik heb de afgelopen maanden lopen stuntelen met 2-FDCK (altijd om de verkeerde redenen) en die kater kwam eigenlijk meteen.
Klik om te vergroten...
Stuntelen of stunten?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Stuntelen of stunten?
Klik om te vergroten...
Dat is hetzelfde, professor.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Dat is hetzelfde, professor.
Klik om te vergroten...
Hangt van waar je in de Vlaams-/Nederlandstalige wereld woont af, denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."