#1
enige wat ik er aan mis ‘ is het warme gevoel’ wat ik wel met ket heb als ik dan lekker in me bed lig en alles zo lekker voeltIk vind 2F-DCK een leuke stof, het lijkt op ketamine maar is meer euforisch. Ik heb een paar leuke holes gehad waarin ik buiten mijn licham verbonden met het universum op mn bed lag. Ik was een paar keer vergeten wie ik ben![]()