Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FDCK

2-FDCK

67 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikzelf gebruik het meestal in een zo donker mogelijke ruimte,Een oogmaskers kan daarbij heel goed helpen.

lekker liggen, oortjes in, ontspannen maar.
Ik word heel ontspannen van 2f en de closed Eye visuals zijn gewoon een groot spektakel.

Ik merk wel als je wat tolerantie opbouwt dit steeds minder word. Ook als je meer neemt krijg je niet de visuals zoals je ze gewend bent na een 2 weken break.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is natuurlijk een waarheid als een koe.
Te snel, te veel van iedere drug treedt er tolerantie op....op zich is twee weken vrij kort om weer Full Pull te gaan, met opiaten bij mij mij duurt de afbouw van de tolerantie daarvan enkele maanden....
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Dat is natuurlijk een waarheid als een koe.
Te snel, te veel van iedere drug treedt er tolerantie op....op zich is twee weken vrij kort om weer Full Pull te gaan, met opiaten bij mij mij duurt de afbouw van de tolerantie daarvan enkele maanden....
Klik om te vergroten...

Jah dat is ook zeker waar.
bij deze stof zit ik na 2weken weer aardig bassline om de gewenste effecten weer te bereiken. Dus zeker geen lange tijd. Dat kan natuurlijk per persoon verschillen.

Maar probeer te zeggen dat meer nemen ook totaal zinloos is, je word maar vager en vager. Waarbij de visuals ook alleen maar complexer en minder te begrijpen zijn, en je uiteindelijk alles vergeten ben wanneer je weer nuchter bent.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het een mooie disso.
Vind hem niet zo verslavend omdat je zoveel troep naar binnen moet werken.

Met elke disso heb ik al gehad dat hij totaal anders valt,
de ene keer perfect, de andere keer redelijk onaangenaam.

MXE vond ik de eerste keer de meest domme drug die ik ooit genomen had.
O-PCE vond ik dan weer de meest geweldige.

Ik vind het totaal geen drugs om dagelijks te doen.
Vond het erg verslavend en alles behalve gezond.
Moeilijker om te stoppen dan opiaten voor mij.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een interessante trip gisteren gehad.
Totaal anders, dan de vorige met 2 FDCK .
Het werd een trip net weinig Visuals, maar wel een enorm diepgaande vraagstelling van
Waarom ben ik hier,
Wat wil ik eigenlijk (nog) hier
Wat is ons doel hier
Op deze wereld, dus.
Mss schrijf ik een tripreport
Ik moet eea laten bezinken en overdenken.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga vanavond nog even verder in retraite
Ik ben nog niet geheel uitgetript zogezegd
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Ik ga vanavond nog even verder in retraite
Ik ben nog niet geheel uitgetript zogezegd
Klik om te vergroten...
Wat een giller dat ik dit zeg, maarre, dit dacht ik echt elke keer dat ik 2-f gebruikte; er komt geen end aan!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
Een interessante trip gisteren gehad.
Totaal anders, dan de vorige met 2 FDCK .
Het werd een trip net weinig Visuals, maar wel een enorm diepgaande vraagstelling van
Waarom ben ik hier,
Wat wil ik eigenlijk (nog) hier
Wat is ons doel hier
Op deze wereld, dus.
Mss schrijf ik een tripreport
Ik moet eea laten bezinken en overdenken.
Klik om te vergroten...
heb jij al een hole bereikt met 2fdck?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja. Een hele aparte! Leven in de tweede dimensie.
Alles is plat, heeft lengte en breedte, maar geen hoogte...
Op de grond gedondert en daar stevig
doorgetript een uur lang!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren de trip geprobeerd om af te maken.
En, zo als te verwachten was, is dit niet gelukt.
Ik kreeg totaal niets voor elkaar, laat staan dat eea duidelijk werd.
Wat een rare trip.
Geen enkele euforische werking.
Ook geen negatieve.
Er gebeurde totaal niets, terwijl ik danig onder invloed was.
Volkomen helder, maar toch niet mezelf.
En weer diep nadenken over de zin van het bestaan. Voor mij, dus.
En het leek of mijn hersenen kookten.
Enorme druk in mijn schedelpan.
Ergo.
Exit 2 FDCK.
Zo is er geen donder aan.
Op zoek weer, naar wat leukers.....
Ik vraag me af, waarom de rc's die uppers zijn, wel nog verkrijgbaar zijn,
En downers, zoals pijnstillers, dus niet.
Behalve de benzo's dan, maar dat zijn voor mij geen "echte" zoals de U series, die vrijwel direct in de ban gaan....
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Legio Patria Nostra zei:
Gisteren de trip geprobeerd om af te maken.
En, zo als te verwachten was, is dit niet gelukt.
Ik kreeg totaal niets voor elkaar, laat staan dat eea duidelijk werd.
Wat een rare trip.
Geen enkele euforische werking.
Ook geen negatieve.
Er gebeurde totaal niets, terwijl ik danig onder invloed was.
Volkomen helder, maar toch niet mezelf.
En weer diep nadenken over de zin van het bestaan. Voor mij, dus.
En het leek of mijn hersenen kookten.
Enorme druk in mijn schedelpan.
Ergo.
Exit 2 FDCK.
Zo is er geen donder aan.
Op zoek weer, naar wat leukers.....
Ik vraag me af, waarom de rc's die uppers zijn, wel nog verkrijgbaar zijn,
En downers, zoals pijnstillers, dus niet.
Behalve de benzo's dan, maar dat zijn voor mij geen "echte" zoals de U series, die vrijwel direct in de ban gaan....
Klik om te vergroten...
Misschien gebruik je het ook iets teveel achter elkaar man... Geef het een paar maandjes misschien. Sowieso goed om disso´s niet te vaak te doen.

Fiets
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hele maal juist. maar,
De vorige keer 2FDCK was toch al wel even geleden...
De ene batch Is de andere niet....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo. Na een tijdje een goede kwaliteit 2FD gekregen.
Ik heb er twee x een daverende trip mee gedaan. Ongelooflijk wat er in een uur aan je voorbij kan komen!
Ik was een dag of 10 wat depri gestemd. Ik kreeg domweg niets geregeld.
Na deze twee trips, waarvan vooral de eerste prettig was, heb ik nu 2 dagen al een voor mij zéér goed humeur.
Ik heb totaal geen cravings, dus ik kan nu makkelijk even een rustpauze nemen, om alleen al tolerantie te kunnen voorkomen.
De 2 trips deed ik met 100 mg oraal.
De trip kwam rustig binnen 10 minuten op, en ja, wat je dan een visie kunt krijgen op wie en wat je bent, en wilt...
Nu ga ik eens zien hoelang de goede stemming aanblijft.
Op dit moment is 2fd voor mij de meest prettige rc geworden.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het een hele fijne substantie, wel niets om nog buiten te komen vind ik. Ik doe het meestal snachts in mijn bedje met uitzicht op de lichtjes van de stad. telkens een mespuntje, enkele keren na mekaar met ongeveer 20 minuten ertussen tot ik in een verstilde trip zit al zwevend in mijn bedje. Na een tijdje te zweven kom ik even terug om een jointje te draaien wat dan heel onhandig gaat, hand oog coordinatie absoluut niet goed afgesteld.

Heb wel opgemerkt dat de 2 de keer dat ik het bestelde de structuur anders was, meer kristal- achtig, de eerste keer was het een heel licht fluffy poeder.
Het proeft nu ook bitterder, de eerste bestelling was meer zoeter en aangenamer van smaak. Hoe komt dit? Heeft nog iemand dit opgemerkt en eventueel (lakmoes of dergelijke) reacties getest om te zien wat er in zit? zouden ze hun overschot aan 3mmc er doorgedraaid hebben?

En ook, blijft dit even lang als ketamine traceerbaar in het speeksel? wordt het uberhaupt herkend in de speekselcollectoren?
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gisterennacht met de lockdown nog eens 2 f dck gedaan in mijn bedje met uitzicht op de lichtjes. De trip was nog meer dan anders, compleet verstild, 1 auto op 3 u tijd zien voorbijrijden op de lege ringweg in de verte in de donkere nacht met het geluid van de oostenwind tussen de kieren van het raam. Desolaat post-apocaliptisch maar mooi en vredig en ik voelde me veilig en geborgen in mijn gezellige huisje.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, ik herken die rust...
En juist deze fijne ervaring maakt, dat ik het een lange tijd niet meer zal nemen.
Want een verslaving ligt altijd op de loer...
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind 2F-DCK een leuke stof, het lijkt op ketamine maar is meer euforisch. Ik heb een paar leuke holes gehad waarin ik buiten mijn licham verbonden met het universum op mn bed lag. Ik was een paar keer vergeten wie ik ben :grin:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind de werking van 2fdck niet zo euforisch.
Ik vind de visuals werkelijk fantastisch als al dat lijnenspel in groen, rood, voorbij komt geschoven.
Jammer dat dit zo kort duurt.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
fijn spul om mee te gamen
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
dissoliefhebber zei:
Ik vind 2F-DCK een leuke stof, het lijkt op ketamine maar is meer euforisch. Ik heb een paar leuke holes gehad waarin ik buiten mijn licham verbonden met het universum op mn bed lag. Ik was een paar keer vergeten wie ik ben :grin:
Klik om te vergroten...
enige wat ik er aan mis ‘ is het warme gevoel’ wat ik wel met ket heb als ik dan lekker in me bed lig en alles zo lekker voelt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."