Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnuffelen is gezond

Knuffelen is gezond

102 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
'k ga koffie en peuk doen, dan de trein pakken en in de klas een super aardig en knap spaans meisje knuffelen, gewoon omdat het kan en zij het ook fijn vind! :hearteyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Knuffelen is in mijn ogen het mooiste lichamelijke contact dat er kan plaats vinden tussen 2 personen. Een heerlijk warm gevoel van welbehagen en veiligheid word gecreëerd alsof je in een warm holletje kruipt, deze uitting van liefde is zo puur dat ik het zelfs nog fijner vind dan seks.
Een hele nacht lang tegen elkaar aan kruipen en knuffelen en strelen is voor mij het hoogtepunt van aanraking tussen mij en m'n lief.

Wat vinden jullie van knuffelen?
Klik om te vergroten...

Zoals jij het beschrijft! Het is zo verschrikkelijk fijn om te knuffelen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Knuffelen kan ik inderdaad wel waarderen als er veel liefde aanwezig is. Knuffelen na de seks met je geliefde is super lekkah :hearteyes: Of wanneer je een kut dag op je werk heb gehad waar het weleens voorkwam dat je principes moest forceren om problemen te vermijden op de werkvloer, want tja, het draait toch om geld he, en wanneer er van die corpulente huismoeders eindelijk hun kans aangrijpen om in hun leven de baas te mogen spelen over een man zonder dat ze dan meer klappen dan vreten krijgen van iemand die tenminste wel het symbool van dominantie tussen hun benen heeft hangen, is toch mooi? Bezorgen ze mij godverdomme een kut dag, maar ergens waardeer ik het wel dat ik hun met een goed gevoel opzadel :grin: Maar wat ik nou wou vertellen, is dat je na een kut dag lekker kan vluchten met je geliefde in bed lekker tegen elkaar aanliggen enzo :hearteyes:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wromtraxe zei:
Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!! :tearsofjoy:
Dank je oprecht voor de lachkick! :hearteyes:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Opa zei:
Wromtraxe zei:
Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!! :tearsofjoy:
Dank je oprecht voor de lachkick! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: oke ja ik zie de vergelijking haha :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Ze zijn gewoon sterker volgens mij.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wromtraxe zei:
Opa zei:
Wromtraxe zei:
Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!! :tearsofjoy:
Dank je oprecht voor de lachkick! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: oke ja ik zie de vergelijking haha :P
Klik om te vergroten...

en nu wil ik écht niet lullig doen, peace on earth, maar :tearsofjoy: vind ik ook een erg fijne emotie waar ik dagelijks oprecht van kan genieten :grin: :wink:

EDIT: bestaat de knuffelbaarheidsfactor???
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knoefelen knoefelen en nog eens knoefelen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
scenemeisjeedana zei:
Knoefelen knoefelen en nog eens knoefelen
Klik om te vergroten...
Nuttig, nuttig en nog eens een nuttige post.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopt .. doe ik altijd tog O___.’ *!%!@$!^* <-- klinkt als kloink poink bong klongg bonk ,,,
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, geen emoties hebben is geniaal, tot de muren die je om je heen hebt gebouwd bruut worden platgegooid en alles wat je onbewust hebt opgekropt ineens vrij komt...

Ik wou dat ik die muren vroeger nooit had opgebouwd..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vroeger tijdens mijn ghb verslaving werden mijn emoties super hard afgevlakt, ik vind mijn leven leuker met emoties, goede en kwade.
Al kan je wel slechte emoties krijgen door verkeerde gedachte en die moet je vermijden, goede emoties door verkeerde gedachten komt dan weer veel minder voor bij de mens.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flugeltje zei:
Vroeger tijdens mijn ghb verslaving werden mijn emoties super hard afgevlakt, ik vind mijn leven leuker met emoties, goede en kwade.
Al kan je wel slechte emoties krijgen door verkeerde gedachte en die moet je vermijden, goede emoties door verkeerde gedachten komt dan weer veel minder voor bij de mens.
Klik om te vergroten...
Je moet slechte emoties volgens mij juist helemaal niet vermijden, maar je moet ermee leren omgaan. Daar draait therapie net om.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Klik om te vergroten...

wordt je hard van? make up dragen, verwijfde muziek luisteren en 24/7 depressief zijn noem ik nou niet echt hard
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Knuffelen zegt meer als woorden soms ....... :openmouth: :hearteyes: :grin: :confused:
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Klik om te vergroten...

wordt je hard van? make up dragen, verwijfde muziek luisteren en 24/7 depressief zijn noem ik nou niet echt hard
Klik om te vergroten...

Welke verwijfde muziek.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#18
scenemeisjeedana zei:
Welke verwijfde muziek.
Klik om te vergroten...

Deze:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#19
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja je hebt gelijk! Dat is echt de ideale oplossing! Jongens ik word emo!


:') :rolleyes:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wromtraxe zei:
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja je hebt gelijk! Dat is echt de ideale oplossing! Jongens ik word emo!


:') :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: *geeft onze pandabeer-vriend een knuffel* :P

Sorry, maar dat inkoppertje kon ik echt niet laten Wromtraxe :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."