Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnuffelen is gezond

Knuffelen is gezond

102 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik mis tegengeluiden!!! :P

Niemand ooit slechte knuffelervaringen gehad???
Zo heb ik er een grove tyfus-hekel aan als familie wil knuffellen, vooral zwetende bejaarden...(opa's... :rolleyes:)
Ik heb ook een kennis, dat is een echte knuffel-homo, verder goeie en betrouwbare gast, maar... :kots: blijf van me af... :smilingimp:

Maar ik moet toegeven dat knuffelen met vriendin(nen :hearteyes: ), huisdieren en goede vrienden die ik al te lang niet gezien heb, een behoorlijk aangename bezigheid is... :grin:
Het draait vooral om affectie en vertrouwen dan lijkt me???

:wave:

btw:
vode zei:
Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:

In actie

Klik om te vergroten...

Hier heb ik dus echt DIEP respect voor!!
My HERO!!! :hearteyes: :rock: :hearteyes:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:P Ik zei al dat ik niet van knuffels hield. Vandaar, niks persoonlijks dus.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind ze irritant, weinig raakt me emotioneel maar een knuffel doet me totaal niets.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Opa zei:
Hier heb ik dus echt DIEP respect voor!!
My HERO!!! :hearteyes: :rock: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wanna hug? Tis gratis! :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wromtraxe zei:
al werd ik betaalt...
Klik om te vergroten...

Jou vraag ik niks, doe lekker even ergens anders misanthropisch en negatief, bedankt superkusjesdoei
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
vode zei:
Wromtraxe zei:
al werd ik betaalt...
Klik om te vergroten...

Jou vraag ik niks, doe lekker even ergens anders misanthropisch en negatief, bedankt superkusjesdoei
Klik om te vergroten...
HAahha, zo doe je dat :grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
vode zei:
Wromtraxe zei:
al werd ik betaalt...
Klik om te vergroten...

Jou vraag ik niks, doe lekker even ergens anders misanthropisch en negatief, bedankt superkusjesdoei
Klik om te vergroten...
superkusje terug :')
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
scenemeisjeedana zei:
Knoefelen knoefelen en nog eens knoefelen
Klik om te vergroten...
Nuttig, nuttig en nog eens een nuttige post.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klopt .. doe ik altijd tog O___.’ *!%!@$!^* <-- klinkt als kloink poink bong klongg bonk ,,,
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, geen emoties hebben is geniaal, tot de muren die je om je heen hebt gebouwd bruut worden platgegooid en alles wat je onbewust hebt opgekropt ineens vrij komt...

Ik wou dat ik die muren vroeger nooit had opgebouwd..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vroeger tijdens mijn ghb verslaving werden mijn emoties super hard afgevlakt, ik vind mijn leven leuker met emoties, goede en kwade.
Al kan je wel slechte emoties krijgen door verkeerde gedachte en die moet je vermijden, goede emoties door verkeerde gedachten komt dan weer veel minder voor bij de mens.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
Vroeger tijdens mijn ghb verslaving werden mijn emoties super hard afgevlakt, ik vind mijn leven leuker met emoties, goede en kwade.
Al kan je wel slechte emoties krijgen door verkeerde gedachte en die moet je vermijden, goede emoties door verkeerde gedachten komt dan weer veel minder voor bij de mens.
Klik om te vergroten...
Je moet slechte emoties volgens mij juist helemaal niet vermijden, maar je moet ermee leren omgaan. Daar draait therapie net om.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Klik om te vergroten...

wordt je hard van? make up dragen, verwijfde muziek luisteren en 24/7 depressief zijn noem ik nou niet echt hard
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Knuffelen zegt meer als woorden soms ....... :openmouth: :hearteyes: :grin: :confused:
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Klik om te vergroten...

wordt je hard van? make up dragen, verwijfde muziek luisteren en 24/7 depressief zijn noem ik nou niet echt hard
Klik om te vergroten...

Welke verwijfde muziek.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#17
scenemeisjeedana zei:
Welke verwijfde muziek.
Klik om te vergroten...

Deze:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#18
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja je hebt gelijk! Dat is echt de ideale oplossing! Jongens ik word emo!


:') :rolleyes:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wromtraxe zei:
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja je hebt gelijk! Dat is echt de ideale oplossing! Jongens ik word emo!


:') :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: *geeft onze pandabeer-vriend een knuffel* :P

Sorry, maar dat inkoppertje kon ik echt niet laten Wromtraxe :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kennen we deze nog?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."