Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnuffelen is gezond

Knuffelen is gezond

102 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#1
vode zei:
Wanna hug? Tis gratis! :grin:
Klik om te vergroten...

Sorry van de late reactie Vode, haat is er al genoeg.., dus ALLE LIEFDE IS WELKOM!!! :hearteyes:
*hugz Vode back*

:wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wromtraxe zei:
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.
Klik om te vergroten...

Jij leeft ook in je eigen ego-bubbel he, emphatisch vermogen, al eens van gehoord? Een knuffel kan je dag maken, vooral als hij onverwachts komt. En dan nog, als het niet je dag maakt, kan het wel leuk zijn, het kan een lach op iemands gezicht toveren.

Liever een verwerpelijke moraalridder dan stinkend achter je geraniums wegrotten met een jointje in je bek omdat je knuffelen en gevoelens en geluk delen verwerpelijk vind.

Als je ooit nog een knuffel wilt hoor ik het wel. :grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#3

LLE LIEFDE IS WELKOM!!! :hearteyes:
*hugz Vode back*
Klik om te vergroten...
Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode
Klik om te vergroten...
Iedereen naar mij toe komt en een knuffel
Klik om te vergroten...
Wanna hug? Tis gratis!
Klik om te vergroten...

knuffelen zegt veel meer over hoe je over iemand denkt en voelt. het verbind mensen met elkaar
Klik om te vergroten...
geeft troost,geborgenheid,veiligheid,vertrouwen.
Klik om te vergroten...
doe mij nog maar een dosis ''hugodine''
Klik om te vergroten...

och , kom maar hier en gooi het er uit
Klik om te vergroten...
I NEED A HUG!!
Klik om te vergroten...
Knuffelen om liefde te uitten, dat is mooi, knuffelen om te knuffelen is ook wel fijn maar niet zo mooi als wat ik bedoel met de liefde overbrengen
Klik om te vergroten...
Het is zo'n klein dingetje maar toch zo belangerijk. Gewoon even lekker knuffelen..
Klik om te vergroten...

Aaaaw! *Knuffelt buzzrider*
Klik om te vergroten...

Is dat je na een kut dag lekker kan vluchten met je geliefde in bed lekker tegen elkaar aanliggen enzo
Klik om te vergroten...
Yeah, in plaats van de Detox een Hugtox, ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is ook echt een gruwelijke actie, daar kan je zoveel mensen gewoon blij mee maken :)
Klik om te vergroten...



:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wromtraxe zei:
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

De dag dat mijn hart stopt met kloppen,
is pas het moment dat mijn gevoelens stoppen...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Opa zei:
Wromtraxe zei:
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

De dag dat mijn hart stopt met kloppen,
is pas het moment dat mijn gevoelens stoppen...
Klik om te vergroten...
Gedichten/Poezie ook allemaal onzin. Emoties zijn overbodig, godsamme. Ik ben wel knap, kan al een paar jaar zonder zuurstof
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
Klik om te vergroten...

Je rent weg van het leven. Goed bezig :rolleyes: angst om je eigen emoties onder ogen te zien? angst om jezelf te leren kennen?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
amagad :grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister erge serotinine crash :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wromtraxe zei:
Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

Zoek echte vrienden/partner/een leven en dan praten we nog eens. :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jij praat over een leven? Jij als afhankelijk schepsel dat zich laat leiden door emoties en degene die als die zich zwaar depressief voelt daar met andere over te praten om hen te belasten?

Vrienden zijn er om lol te maken. Niet om mee te praten.
Relaties zijn leuk tot je dat mens weer naast je ziet liggen en je plezier buit aan een troostloos orgasme.

Iedereen die te zwak is om zijn emoties voor zich te houden. Bah!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wromtraxe zei:
Jij praat over een leven? Jij als afhankelijk schepsel dat zich laat leiden door emoties en degene die als die zich zwaar depressief voelt daar met andere over te praten om hen te belasten?
Klik om te vergroten...

Ik leef met liefde, dat is mijn keuze en ik geniet ervan. :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
al werd ik betaalt...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sosm zou een teddybeer inderdaad beter zijn haha.
Die mag tenminste altijd geknuffeld worden, bij de medeknuffelaar is dat niet altijd :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Knuffelen is een lekkere ervaring en als bonus worden erdoor ook nog eens extra natuurlijke opiaten in je brein aangemaakt. Serotonine en dopamine enzo. Dan wordt je dus zonder chemische dope high en daar is niks op tegen.
Misschien is knuffelen wel de wonderremedie tegen craving en depressie?

Creeer je eigen knuffelkliniek :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yeah, in plaats van de Detox een Hugtox, ofzo :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:

In actie

J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
vode zei:
Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:

Klik om te vergroten...

Kom dat hier in de buurt svp ook eeens doen. Dan knuffel ik je zacht en teder mijn portiek in :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."