#1
vode zei:Wanna hug? Tis gratis!![]()
Sorry van de late reactie Vode, haat is er al genoeg.., dus ALLE LIEFDE IS WELKOM!!!
*hugz Vode back*

vode zei:Wanna hug? Tis gratis!![]()

Wromtraxe zei:Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.
LLE LIEFDE IS WELKOM!!!
*hugz Vode back*
Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode
Iedereen naar mij toe komt en een knuffel
Wanna hug? Tis gratis!
knuffelen zegt veel meer over hoe je over iemand denkt en voelt. het verbind mensen met elkaar
geeft troost,geborgenheid,veiligheid,vertrouwen.
doe mij nog maar een dosis ''hugodine''
och , kom maar hier en gooi het er uit
I NEED A HUG!!
Knuffelen om liefde te uitten, dat is mooi, knuffelen om te knuffelen is ook wel fijn maar niet zo mooi als wat ik bedoel met de liefde overbrengen
Het is zo'n klein dingetje maar toch zo belangerijk. Gewoon even lekker knuffelen..
Aaaaw! *Knuffelt buzzrider*
Is dat je na een kut dag lekker kan vluchten met je geliefde in bed lekker tegen elkaar aanliggen enzo
Yeah, in plaats van de Detox een Hugtox, ofzo![]()
Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan![]()
Dat is ook echt een gruwelijke actie, daar kan je zoveel mensen gewoon blij mee maken![]()
emoties

Wromtraxe zei:![]()
![]()
![]()
![]()
emoties
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedichten/Poezie ook allemaal onzin. Emoties zijn overbodig, godsamme. Ik ben wel knap, kan al een paar jaar zonder zuurstofOpa zei:Wromtraxe zei:![]()
![]()
![]()
![]()
emoties
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De dag dat mijn hart stopt met kloppen,
is pas het moment dat mijn gevoelens stoppen...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bentMindgamer zei:Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen![]()

Wromtraxe zei:Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bentMindgamer zei:Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen![]()
![]()
Gevoelens... emoties... praten:![]()
angst om je eigen emoties onder ogen te zien? angst om jezelf te leren kennen?Wromtraxe zei:Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Wromtraxe zei:Jij praat over een leven? Jij als afhankelijk schepsel dat zich laat leiden door emoties en degene die als die zich zwaar depressief voelt daar met andere over te praten om hen te belasten?
vode zei:Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."