#1
superkusje terug :')vode zei:Wromtraxe zei:al werd ik betaalt...
Jou vraag ik niks, doe lekker even ergens anders misanthropisch en negatief, bedankt superkusjesdoei
superkusje terug :')vode zei:Wromtraxe zei:al werd ik betaalt...
Jou vraag ik niks, doe lekker even ergens anders misanthropisch en negatief, bedankt superkusjesdoei
vode zei:Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan![]()
In actie
![]()
Wromtraxe zei:Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)
Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.
Mindgamer zei:Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode![]()
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.vode zei:Wromtraxe zei:Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)
Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.
Wil je je eerst eens inlezen in dingen voor je wat gaat roepen??
de Free Hugs Campain is gestart door Juan Mann die plots terug naar sidney moest waar hij geboren was en hij kwam aan zonder dat iemand hem verwelkomde omdat hij zo lang was weggeweest. In de Terminal zag hij allemaal vrolijke knuffelende mensen maar ook veel eenzame mensen daartussen. Daarom zocht hij direcht een marker en een stuk karton en is op een drukke straat gaan staan. Mensen liepen hem eerst straal voorbij maar de eerste persoon die hem om een knuffel kwam vragen was een vrouwtje wiens hond die ochtend was overleden...
Ik vind het een prachtig initiatief, waarom zou je niet mogen uitreiken naar mensen die graag even willen knuffelen. Het is niet omdat jij leeg bent op knuffelvlak dat je dat moet doortrekken naar andere mensen. Het is zulk een mooi gebaar en ik vind het jammer dat je het met zulk negativiteit moet afbreken.
http://www.freehugscampaign.org/
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.vode zei:Wromtraxe zei:Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)
Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.
Wil je je eerst eens inlezen in dingen voor je wat gaat roepen??
de Free Hugs Campain is gestart door Juan Mann die plots terug naar sidney moest waar hij geboren was en hij kwam aan zonder dat iemand hem verwelkomde omdat hij zo lang was weggeweest. In de Terminal zag hij allemaal vrolijke knuffelende mensen maar ook veel eenzame mensen daartussen. Daarom zocht hij direcht een marker en een stuk karton en is op een drukke straat gaan staan. Mensen liepen hem eerst straal voorbij maar de eerste persoon die hem om een knuffel kwam vragen was een vrouwtje wiens hond die ochtend was overleden...
Ik vind het een prachtig initiatief, waarom zou je niet mogen uitreiken naar mensen die graag even willen knuffelen. Het is niet omdat jij leeg bent op knuffelvlak dat je dat moet doortrekken naar andere mensen. Het is zulk een mooi gebaar en ik vind het jammer dat je het met zulk negativiteit moet afbreken.
http://www.freehugscampaign.org/
vode zei:Wanna hug? Tis gratis!![]()

Wromtraxe zei:Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.
LLE LIEFDE IS WELKOM!!!
*hugz Vode back*
Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode
Iedereen naar mij toe komt en een knuffel
Wanna hug? Tis gratis!
knuffelen zegt veel meer over hoe je over iemand denkt en voelt. het verbind mensen met elkaar
geeft troost,geborgenheid,veiligheid,vertrouwen.
doe mij nog maar een dosis ''hugodine''
och , kom maar hier en gooi het er uit
I NEED A HUG!!
Knuffelen om liefde te uitten, dat is mooi, knuffelen om te knuffelen is ook wel fijn maar niet zo mooi als wat ik bedoel met de liefde overbrengen
Het is zo'n klein dingetje maar toch zo belangerijk. Gewoon even lekker knuffelen..
Aaaaw! *Knuffelt buzzrider*
Is dat je na een kut dag lekker kan vluchten met je geliefde in bed lekker tegen elkaar aanliggen enzo
Yeah, in plaats van de Detox een Hugtox, ofzo![]()
Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan![]()
Dat is ook echt een gruwelijke actie, daar kan je zoveel mensen gewoon blij mee maken![]()
emoties

Wromtraxe zei:![]()
![]()
![]()
![]()
emoties
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedichten/Poezie ook allemaal onzin. Emoties zijn overbodig, godsamme. Ik ben wel knap, kan al een paar jaar zonder zuurstofOpa zei:Wromtraxe zei:![]()
![]()
![]()
![]()
emoties
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De dag dat mijn hart stopt met kloppen,
is pas het moment dat mijn gevoelens stoppen...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bentMindgamer zei:Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen![]()

Wromtraxe zei:Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bentMindgamer zei:Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen![]()
![]()
Gevoelens... emoties... praten:![]()
angst om je eigen emoties onder ogen te zien? angst om jezelf te leren kennen?Wromtraxe zei:Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."