Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnuffelen is gezond

Knuffelen is gezond

102 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
vode zei:
Wromtraxe zei:
al werd ik betaalt...
Klik om te vergroten...

Jou vraag ik niks, doe lekker even ergens anders misanthropisch en negatief, bedankt superkusjesdoei
Klik om te vergroten...
superkusje terug :')
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel superkusjes maar geen gratis knuffels :openmouth: Dubieus
S
SaraiLid
01-01-2024, 00:00
#3
vode zei:
Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:

In actie

Klik om te vergroten...

aiight dat is in de zelfde stad als waar ik woon denkik:P

maareh knuffelen is indeed chill..
maar ik vindt het wel een beetje overdone, wanneer ik een kroeg binnenstap, iedereen naar mij toe komt en een knuffel wil :confused: ook mensen die ik maar een paar keer heb gezien ofsow
vindt ik totaal niet nodig

bij leuke jongens ligt dat dan natuurlijk weer net ietsje anders :grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)



Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wromtraxe zei:
Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)



Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.
Klik om te vergroten...

Wil je je eerst eens inlezen in dingen voor je wat gaat roepen??

de Free Hugs Campain is gestart door Juan Mann die plots terug naar sidney moest waar hij geboren was en hij kwam aan zonder dat iemand hem verwelkomde omdat hij zo lang was weggeweest. In de Terminal zag hij allemaal vrolijke knuffelende mensen maar ook veel eenzame mensen daartussen. Daarom zocht hij direcht een marker en een stuk karton en is op een drukke straat gaan staan. Mensen liepen hem eerst straal voorbij maar de eerste persoon die hem om een knuffel kwam vragen was een vrouwtje wiens hond die ochtend was overleden...

Ik vind het een prachtig initiatief, waarom zou je niet mogen uitreiken naar mensen die graag even willen knuffelen. Het is niet omdat jij leeg bent op knuffelvlak dat je dat moet doortrekken naar andere mensen. Het is zulk een mooi gebaar en ik vind het jammer dat je het met zulk negativiteit moet afbreken.

http://www.freehugscampaign.org/
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode :grin:
Klik om te vergroten...

Jaaa dan pak jij de lekkere chickies dan doe ik wel de hunks :hearteyes:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
vode zei:
Wromtraxe zei:
Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)



Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.
Klik om te vergroten...

Wil je je eerst eens inlezen in dingen voor je wat gaat roepen??

de Free Hugs Campain is gestart door Juan Mann die plots terug naar sidney moest waar hij geboren was en hij kwam aan zonder dat iemand hem verwelkomde omdat hij zo lang was weggeweest. In de Terminal zag hij allemaal vrolijke knuffelende mensen maar ook veel eenzame mensen daartussen. Daarom zocht hij direcht een marker en een stuk karton en is op een drukke straat gaan staan. Mensen liepen hem eerst straal voorbij maar de eerste persoon die hem om een knuffel kwam vragen was een vrouwtje wiens hond die ochtend was overleden...

Ik vind het een prachtig initiatief, waarom zou je niet mogen uitreiken naar mensen die graag even willen knuffelen. Het is niet omdat jij leeg bent op knuffelvlak dat je dat moet doortrekken naar andere mensen. Het is zulk een mooi gebaar en ik vind het jammer dat je het met zulk negativiteit moet afbreken.

http://www.freehugscampaign.org/
Klik om te vergroten...
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#8
vode zei:
Wromtraxe zei:
Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)



Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.
Klik om te vergroten...

Wil je je eerst eens inlezen in dingen voor je wat gaat roepen??

de Free Hugs Campain is gestart door Juan Mann die plots terug naar sidney moest waar hij geboren was en hij kwam aan zonder dat iemand hem verwelkomde omdat hij zo lang was weggeweest. In de Terminal zag hij allemaal vrolijke knuffelende mensen maar ook veel eenzame mensen daartussen. Daarom zocht hij direcht een marker en een stuk karton en is op een drukke straat gaan staan. Mensen liepen hem eerst straal voorbij maar de eerste persoon die hem om een knuffel kwam vragen was een vrouwtje wiens hond die ochtend was overleden...

Ik vind het een prachtig initiatief, waarom zou je niet mogen uitreiken naar mensen die graag even willen knuffelen. Het is niet omdat jij leeg bent op knuffelvlak dat je dat moet doortrekken naar andere mensen. Het is zulk een mooi gebaar en ik vind het jammer dat je het met zulk negativiteit moet afbreken.

http://www.freehugscampaign.org/
Klik om te vergroten...
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.


Ik ben benieuwd wat voor chickies en hunks jullie zullen scoren? Een 54 jarige trucker uit groningen en een mens van 65. Andere doen hier echt niet aan mee hoor
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#9
vode zei:
Wanna hug? Tis gratis! :grin:
Klik om te vergroten...

Sorry van de late reactie Vode, haat is er al genoeg.., dus ALLE LIEFDE IS WELKOM!!! :hearteyes:
*hugz Vode back*

:wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wromtraxe zei:
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.
Klik om te vergroten...

Jij leeft ook in je eigen ego-bubbel he, emphatisch vermogen, al eens van gehoord? Een knuffel kan je dag maken, vooral als hij onverwachts komt. En dan nog, als het niet je dag maakt, kan het wel leuk zijn, het kan een lach op iemands gezicht toveren.

Liever een verwerpelijke moraalridder dan stinkend achter je geraniums wegrotten met een jointje in je bek omdat je knuffelen en gevoelens en geluk delen verwerpelijk vind.

Als je ooit nog een knuffel wilt hoor ik het wel. :grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#11

LLE LIEFDE IS WELKOM!!! :hearteyes:
*hugz Vode back*
Klik om te vergroten...
Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode
Klik om te vergroten...
Iedereen naar mij toe komt en een knuffel
Klik om te vergroten...
Wanna hug? Tis gratis!
Klik om te vergroten...

knuffelen zegt veel meer over hoe je over iemand denkt en voelt. het verbind mensen met elkaar
Klik om te vergroten...
geeft troost,geborgenheid,veiligheid,vertrouwen.
Klik om te vergroten...
doe mij nog maar een dosis ''hugodine''
Klik om te vergroten...

och , kom maar hier en gooi het er uit
Klik om te vergroten...
I NEED A HUG!!
Klik om te vergroten...
Knuffelen om liefde te uitten, dat is mooi, knuffelen om te knuffelen is ook wel fijn maar niet zo mooi als wat ik bedoel met de liefde overbrengen
Klik om te vergroten...
Het is zo'n klein dingetje maar toch zo belangerijk. Gewoon even lekker knuffelen..
Klik om te vergroten...

Aaaaw! *Knuffelt buzzrider*
Klik om te vergroten...

Is dat je na een kut dag lekker kan vluchten met je geliefde in bed lekker tegen elkaar aanliggen enzo
Klik om te vergroten...
Yeah, in plaats van de Detox een Hugtox, ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is ook echt een gruwelijke actie, daar kan je zoveel mensen gewoon blij mee maken :)
Klik om te vergroten...



:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wromtraxe zei:
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

De dag dat mijn hart stopt met kloppen,
is pas het moment dat mijn gevoelens stoppen...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Opa zei:
Wromtraxe zei:
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

De dag dat mijn hart stopt met kloppen,
is pas het moment dat mijn gevoelens stoppen...
Klik om te vergroten...
Gedichten/Poezie ook allemaal onzin. Emoties zijn overbodig, godsamme. Ik ben wel knap, kan al een paar jaar zonder zuurstof
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
Klik om te vergroten...

Je rent weg van het leven. Goed bezig :rolleyes: angst om je eigen emoties onder ogen te zien? angst om jezelf te leren kennen?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
amagad :grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gister erge serotinine crash :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wromtraxe zei:
Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

Zoek echte vrienden/partner/een leven en dan praten we nog eens. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."