Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnuffelen is gezond

Knuffelen is gezond

102 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#1

LLE LIEFDE IS WELKOM!!! :hearteyes:
*hugz Vode back*
Klik om te vergroten...
Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode
Klik om te vergroten...
Iedereen naar mij toe komt en een knuffel
Klik om te vergroten...
Wanna hug? Tis gratis!
Klik om te vergroten...

knuffelen zegt veel meer over hoe je over iemand denkt en voelt. het verbind mensen met elkaar
Klik om te vergroten...
geeft troost,geborgenheid,veiligheid,vertrouwen.
Klik om te vergroten...
doe mij nog maar een dosis ''hugodine''
Klik om te vergroten...

och , kom maar hier en gooi het er uit
Klik om te vergroten...
I NEED A HUG!!
Klik om te vergroten...
Knuffelen om liefde te uitten, dat is mooi, knuffelen om te knuffelen is ook wel fijn maar niet zo mooi als wat ik bedoel met de liefde overbrengen
Klik om te vergroten...
Het is zo'n klein dingetje maar toch zo belangerijk. Gewoon even lekker knuffelen..
Klik om te vergroten...

Aaaaw! *Knuffelt buzzrider*
Klik om te vergroten...

Is dat je na een kut dag lekker kan vluchten met je geliefde in bed lekker tegen elkaar aanliggen enzo
Klik om te vergroten...
Yeah, in plaats van de Detox een Hugtox, ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is ook echt een gruwelijke actie, daar kan je zoveel mensen gewoon blij mee maken :)
Klik om te vergroten...



:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wromtraxe zei:
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

De dag dat mijn hart stopt met kloppen,
is pas het moment dat mijn gevoelens stoppen...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Opa zei:
Wromtraxe zei:
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...

De dag dat mijn hart stopt met kloppen,
is pas het moment dat mijn gevoelens stoppen...
Klik om te vergroten...
Gedichten/Poezie ook allemaal onzin. Emoties zijn overbodig, godsamme. Ik ben wel knap, kan al een paar jaar zonder zuurstof
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
Klik om te vergroten...

Je rent weg van het leven. Goed bezig :rolleyes: angst om je eigen emoties onder ogen te zien? angst om jezelf te leren kennen?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
amagad :grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gister erge serotinine crash :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wromtraxe zei:
Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

Zoek echte vrienden/partner/een leven en dan praten we nog eens. :)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jij praat over een leven? Jij als afhankelijk schepsel dat zich laat leiden door emoties en degene die als die zich zwaar depressief voelt daar met andere over te praten om hen te belasten?

Vrienden zijn er om lol te maken. Niet om mee te praten.
Relaties zijn leuk tot je dat mens weer naast je ziet liggen en je plezier buit aan een troostloos orgasme.

Iedereen die te zwak is om zijn emoties voor zich te houden. Bah!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wromtraxe zei:
Jij praat over een leven? Jij als afhankelijk schepsel dat zich laat leiden door emoties en degene die als die zich zwaar depressief voelt daar met andere over te praten om hen te belasten?
Klik om te vergroten...

Ik leef met liefde, dat is mijn keuze en ik geniet ervan. :)
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wromtraxe zei:
Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!! :tearsofjoy:
Dank je oprecht voor de lachkick! :hearteyes:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Opa zei:
Wromtraxe zei:
Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!! :tearsofjoy:
Dank je oprecht voor de lachkick! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: oke ja ik zie de vergelijking haha :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Ze zijn gewoon sterker volgens mij.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wromtraxe zei:
Opa zei:
Wromtraxe zei:
Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!! :tearsofjoy:
Dank je oprecht voor de lachkick! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: oke ja ik zie de vergelijking haha :P
Klik om te vergroten...

en nu wil ik écht niet lullig doen, peace on earth, maar :tearsofjoy: vind ik ook een erg fijne emotie waar ik dagelijks oprecht van kan genieten :grin: :wink:

EDIT: bestaat de knuffelbaarheidsfactor???
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Knoefelen knoefelen en nog eens knoefelen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#18
scenemeisjeedana zei:
Knoefelen knoefelen en nog eens knoefelen
Klik om te vergroten...
Nuttig, nuttig en nog eens een nuttige post.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klopt .. doe ik altijd tog O___.’ *!%!@$!^* <-- klinkt als kloink poink bong klongg bonk ,,,
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Klik om te vergroten...
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, geen emoties hebben is geniaal, tot de muren die je om je heen hebt gebouwd bruut worden platgegooid en alles wat je onbewust hebt opgekropt ineens vrij komt...

Ik wou dat ik die muren vroeger nooit had opgebouwd..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."