Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeloof jij in de ware liefde?

Geloof jij in de ware liefde?

82 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat ligt dan aan jullie...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sjjjjjjjssssus, wat een negatief gedoe hier... Inderdaad zie ik om me heen ook niet veel stellen die écht gelukkig met elkaar zijn, natuurlijk zijn er genoeg die een voortdurende strijd met elkaar hebben, of macht uitoefenen op smerige manieren, of elkaar niks gunnen, of elkaar belemmeren, kapot gaan van jaloezie, etc. Dit heeft alles te maken met het zelfrespect van veel mensen - die is niet zo hoog... en dat vertaalt zich in de relatie, maar toch als je beter kijkt zul je ook relaties zien die wel kloppen. Het ligt er ook aan welke kant je opkijkt.

Zelf geloof ik in de ware liefde, omdat ik deze op dit moment in mijn leven heb mogen ontmoeten. Elke dag ben ik er nog dankbaar voor, en we genieten volop van elkaar. We respecteren elkaar als mens, en stimuleren elkaar in onze ontwikkeling. Steunen elkaar, maken geen ruzies die enkel bedoeld zijn de ander te kwetsen, of ons gelijk te halen. Praten écht over problemen, moeilijkheden die we tegenkomen, op een dieper niveau dan: 'waarom ruim je je eigen sokken niet op' etc. :grin:

Ik hoop dat we voor eeuwig bij elkaar blijven, maar ben ook zo realistisch om te weten dat het leven soms andere plannen met je heeft. Dat de tijd soms dingen veranderd... ik hoop dat we altijd met elkaar kunnen blijven praten, elkaar blijven begrijpen, ookal gaan we misschien andere kanten op. Dan kan de ware liefde ook blijven bestaan denk ik. En anders is het zoals het is. Dan zullen we beiden verder gaan, en dat zal niet het einde van de wereld betkenen, omdat we allebei goed weten waar we staan als individu. Ik denk ook dat je op een bepaald moment nog eens ware liefde kunt tegenkomen... maar inderdaad niet zo makkelijk als er nu vaak tegenaan wordt gekeken..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kees Klapkaak zei:
Nee, ik denk dat het een sprookje is om wanhopige mensen gerust te stellen dat ergens de ware rondloopt! :sunglasses:

No offence, jegens niemand though..
Klik om te vergroten...

Ha, dat vind ik inderdaad wel een mooie.
Helaas geloof ik er zelf ook niet in inderdaad... waarom zou er voor iedereen de ware rondlopen?

Daarnaast, mócht er iemand rondlopen die de ware voor jou zou kunnen zijn... kom je deze misschien nooit tegen.

Dus nee :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Noouuuuuu ik kom steeds dichterbij heb ik het gevoel :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Noouuuuuu ik kom steeds dichterbij heb ik het gevoel :grin:
Klik om te vergroten...

Serenity is denk ik aan het afturven: "nee, deze is het niet, misschien de volgende!"? :tearsofjoy:
Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond. :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kees Klapkaak zei:
Nee, ik denk dat het een sprookje is om wanhopige mensen gerust te stellen dat ergens de ware rondloopt! :sunglasses:

No offence, jegens niemand though..
Klik om te vergroten...
Daar gaat me hoop :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pak Suiker zei:
Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond. :wink:
Klik om te vergroten...

ik kom eraan :wink: :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
Pak Suiker zei:
Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond. :wink:
Klik om te vergroten...

ik kom eraan :wink: :P
Klik om te vergroten...

Liegbeest. :openmouth: :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pak Suiker zei:
Lauu zei:
Pak Suiker zei:
Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond. :wink:
Klik om te vergroten...

ik kom eraan :wink: :P
Klik om te vergroten...

Liegbeest. :openmouth: :P
Klik om te vergroten...

je hebt me door :( voor een leuke & Hete avond bel 0900-Lauu :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauw is niet heet he... beetje duidelijker zijn met je telefoon nummer :beer:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick de Neger zei:
Lauw is niet heet he... beetje duidelijker zijn met je telefoon nummer :beer:
Klik om te vergroten...

"Bel voor een lauwe avond: Lau!
Hij bied u alles wat u kan wensen op een lauwe avond: B-films, Lidl wijn en slobbertruien! :wink: "
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pak Suiker zei:
Serenity zei:
Noouuuuuu ik kom steeds dichterbij heb ik het gevoel :grin:
Klik om te vergroten...

Serenity is denk ik aan het afturven: "nee, deze is het niet, misschien de volgende!"? :tearsofjoy:
Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond. :wink:
Klik om te vergroten...

Hahahah, ik heb een lijst boven m'n bed hangen waar ik ze allemaal af turf :wink: :tearsofjoy:
Tuurlijk mag je ze hebben, zolang ze jou maar niet zo'n pijn doen als ze mij hebben gedaan vind ik alles best! (geldt niet voor alle afdankertjes, niet iedereen heeft mij pijn gedaan.. lees:lau) :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klasse lau, je bent in ieder geval een positieve afdanker. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pak Suiker zei:
Nick de Neger zei:
Lauw is niet heet he... beetje duidelijker zijn met je telefoon nummer :beer:
Klik om te vergroten...

"Bel voor een lauwe avond: Lau!
Hij bied u alles wat u kan wensen op een lauwe avond: B-films, Lidl wijn en slobbertruien! :wink: "
Klik om te vergroten...

dankje chick, je hebt me aan het lachen gemaakt :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe...Lau is goed bezig :P dankje Minne :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
Pak Suiker zei:
Nick de Neger zei:
Lauw is niet heet he... beetje duidelijker zijn met je telefoon nummer :beer:
Klik om te vergroten...

"Bel voor een lauwe avond: Lau!
Hij bied u alles wat u kan wensen op een lauwe avond: B-films, Lidl wijn en slobbertruien! :wink: "
Klik om te vergroten...

dankje chick, je hebt me aan het lachen gemaakt :grin:
Klik om te vergroten...

idd mij ook :tearsofjoy: je hebt een goeie persoonlijkheid Pak Suiker :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
acidboy zei:
Klasse lau, je bent in ieder geval een positieve afdanker. :)
Klik om te vergroten...
oh, jij bent er trouwens ook een van. Maar in deze situatie valt het dan niet over mij te zeggen.. helaas.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee ik geloof niet in de ware liefde. De toekomst is een open boek en er staat ook niet vast met wie je later wat krijgt en kinderen mee zult krijgen enzo. Daarnaast is het ook zo dat 1/3 huwelijke kapot gaan.
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ware liefde? Dat zou iedereen moeten ervaren, en niet per se in de vorm van een relatie als in man-vrouw, man-man, vrouw-vrouw ofzo, maar oprechte onvoorwaardelijke liefde vooral voor jezelf en de medemens
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb de ware denk ik wel gevonden.. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."