#1
dat ligt dan aan jullie...
Kees Klapkaak zei:Nee, ik denk dat het een sprookje is om wanhopige mensen gerust te stellen dat ergens de ware rondloopt!
No offence, jegens niemand though..
Serenity zei:Noouuuuuu ik kom steeds dichterbij heb ik het gevoel![]()
Daar gaat me hoopKees Klapkaak zei:Nee, ik denk dat het een sprookje is om wanhopige mensen gerust te stellen dat ergens de ware rondloopt!
No offence, jegens niemand though..
Pak Suiker zei:Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond.![]()
Lauu zei:Pak Suiker zei:Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond.![]()
ik kom eraan:P
Pak Suiker zei:Lauu zei:Pak Suiker zei:Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond.![]()
ik kom eraan:P
Liegbeest.:P

Nick de Neger zei:Lauw is niet heet he... beetje duidelijker zijn met je telefoon nummer![]()
Pak Suiker zei:Serenity zei:Noouuuuuu ik kom steeds dichterbij heb ik het gevoel![]()
Serenity is denk ik aan het afturven: "nee, deze is het niet, misschien de volgende!"?![]()
Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond.![]()
Pak Suiker zei:Nick de Neger zei:Lauw is niet heet he... beetje duidelijker zijn met je telefoon nummer![]()
"Bel voor een lauwe avond: Lau!
Hij bied u alles wat u kan wensen op een lauwe avond: B-films, Lidl wijn en slobbertruien!"
cropp zei:Pak Suiker zei:Nick de Neger zei:Lauw is niet heet he... beetje duidelijker zijn met je telefoon nummer![]()
"Bel voor een lauwe avond: Lau!
Hij bied u alles wat u kan wensen op een lauwe avond: B-films, Lidl wijn en slobbertruien!"
dankje chick, je hebt me aan het lachen gemaakt![]()
oh, jij bent er trouwens ook een van. Maar in deze situatie valt het dan niet over mij te zeggen.. helaas.acidboy zei:Klasse lau, je bent in ieder geval een positieve afdanker.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."