#1
Serenity zei:Noouuuuuu ik kom steeds dichterbij heb ik het gevoel![]()
Serenity is denk ik aan het afturven: "nee, deze is het niet, misschien de volgende!"?
Mag ik jouw gefrustreerde afdankertjes dan hebben Minne? dan heb ik ook eens een keer een leuke avond.