#1
Nee dus ![:sunglasses:]()



vode zei:Nu hou ik oneindig van je omdat je dit liedje hebt gespost.... geen woorden meer nodigWell I never prayed but tonight I'm on my knees...
Ik denk niet dat er maar 1 persoon op de hele wereld de ware voor je kan zijn. Het hangt heel erg af in welke levensfase je zit en of je met elkaar meegroeit. Lukt dat, dan denk ik dat je samen oud kan worden, maar vaak lukt dat niet
Ellesdee zei:Ik denk niet dat er maar 1 persoon op de hele wereld de ware voor je kan zijn. Het hangt heel erg af in welke levensfase je zit en of je met elkaar meegroeit. Lukt dat, dan denk ik dat je samen oud kan worden, maar vaak lukt dat nietDeranged zei:Geloof jij in de ware liefde?Ellesdee zei:
Ah, de lief-fase theseSerenity zei:Ja, maar niet één voor je hele leven lang. Iedereen veranderd en ontwikkeld zich, dus voor iedere 'fase' in je leven is er wel ware liefde ja.
Serenity zei:Ja, maar niet één voor je hele leven lang. Iedereen verandert en ontwikkelt zich, dus voor iedere 'fase' in je leven is er wel ware liefde ja.
+1azgaza zei:Ik geloof wel in ware liefde, maar niet dat dat persé gereserveerd is voor één persoon. Ik geloof dat het iets is dat je in je leven meer dan een keer kan meemaken, maar dat echte liefde wel bestaat op zich.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."