Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeloof jij in de ware liefde?

Geloof jij in de ware liefde?

82 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PafkuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee dus :sunglasses:

:stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
vode zei:
Nu hou ik oneindig van je omdat je dit liedje hebt gespost.... geen woorden meer nodig :) Well I never prayed but tonight I'm on my knees...
Klik om te vergroten...

Oneindig van iemand houden is eigenlijk het zelfde als onvoorwaardelijk van iemand houden, want als het oneindig is zal het door niks over gaan. En dat is naar mijn mening ware liefde. :P

Mooi nummer hea? :) was jaren lang mijn nummer 1, in de periode dat ik niet wist wie ik was. Nu weet ik dat wel gelukkig.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn eerste liefde, was toen de ware. voelde me een hele maand kut, toen t stukliep. Tot ik ineens iemand anders tegenkwam, Was weer toppie.

De ware liefde is de liefde die je voelt voor de persoon die je nu naast je hebt.

ware liefde hoeft niet speciaal voor 1 persoon gereserveerd te zijn.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben in mijn leven maar 2 vrouwen tegengekomen, waarvan ik dacht dat ze mijn ware liefde konden zijn. Ze zagen er en geweldig uit en mijn interesses sloten helemaal aan op die van hen... Uiteindelijk is het met beide nooit echt iets geworden, maar het zijn volgens mij wel vrouwen waar ik zoveel van kan houden dat ik altijd bij hun zou kunnen blijven. En dus zijn dat voor mij ook ware liefdes.

Nu maar hopen dat mijn ware liefdes ook een keer wederzijds zijn..
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk niet dat er maar 1 persoon op de hele wereld de ware voor je kan zijn. Het hangt heel erg af in welke levensfase je zit en of je met elkaar meegroeit. Lukt dat, dan denk ik dat je samen oud kan worden, maar vaak lukt dat niet
Klik om te vergroten...

precies,
een ware liefde is vind ik wat anders dan liefde op het eerste gezicht, mensen kunnen naar elkaar toegroeien, maar liefde op 't eerste gezicht bestaat wel maar is zeldzaam (net zoals goeie speed).
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik geloof nog steeds in de ware liefde,maar dan moet je een beetje een dromer zijn als ik :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, maar niet één voor je hele leven lang. Iedereen veranderd en ontwikkeld zich, dus voor iedere 'fase' in je leven is er wel ware liefde ja.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is een vloeibaar geheel.. zolang je allebei de zelfde richting opstroomt kun je samen bij iets leuks uitmonden..
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
Deranged zei:
Ellesdee zei:
nou? :)
Klik om te vergroten...
Geloof jij in de ware liefde?
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat er maar 1 persoon op de hele wereld de ware voor je kan zijn. Het hangt heel erg af in welke levensfase je zit en of je met elkaar meegroeit. Lukt dat, dan denk ik dat je samen oud kan worden, maar vaak lukt dat niet
Klik om te vergroten...

+1
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serenity zei:
Ja, maar niet één voor je hele leven lang. Iedereen veranderd en ontwikkeld zich, dus voor iedere 'fase' in je leven is er wel ware liefde ja.
Klik om te vergroten...
Ah, de lief-fase these :)
Zelf ben ik van mening dat je elkaar mee kunt nemen in elkaars ontwikkeling, voor elkaar gaan, en 'buitenstaanders' erbuiten kunt houden. Mensen belanden in verschillende fases, daarom moet je iemand treffen die goed aansluit op het innerlijk. Praten is enorm belangrijk, en eerlijk zijn. Mensen komen weleens moeilijkheden tegen dat invloed kan hebben op de relatie. Daarom is praten, vertrouwen, en veel neuken belangrijk! Als je dit doet, en je hebt het leuk met elkaar, dan hou je een relatie heel lang met elkaar vol.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Ja, maar niet één voor je hele leven lang. Iedereen verandert en ontwikkelt zich, dus voor iedere 'fase' in je leven is er wel ware liefde ja.
Klik om te vergroten...

De betere drogredenerigen voor als je per ongeluk eens vreemd gaat.
D
Devils RejectLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik geloof er wel in maar het is wel ook een beetje wat je zelf ziet
als ware liefde. Van mij hoefd alles niet altijd perfect te zijn.
Gewoon graag bij iemand willen zijn is het belangrijkst
en vertrouwen ook, sex is ook wel ERRUG belangrijk.
Het is maar net hoeveel geluk je hebt in je leven wat ware liefde betreft.
c
crullmeisLid
01-01-2024, 00:00
#13
:(
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Ik geloof wel in ware liefde, maar niet dat dat persé gereserveerd is voor één persoon. Ik geloof dat het iets is dat je in je leven meer dan een keer kan meemaken, maar dat echte liefde wel bestaat op zich.
Klik om te vergroten...
+1 :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh je bent mij toch tegengekomen?

*gaat verdrietig in een hoekje huilen*
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben zo'n mafketel die gelooft dat alles liefde is. Daar slaat mijn avatar op. Er zit eigenlijk een hele filosofie achter, een een hoop zweefteefgedoe, maar het komt er op neer dat liefde de scheppende en opbouwende kracht is van het universum. Je mag het noemen wat je wil, sommigen noemen het God, anderen het Al, ik vind dit wel een mooi noemertje :wink:

Wel ben ik iemand, die wanneer hij zich openstelt voor iemand, om van diegene te houden, daar niet zomaar mee ophoudt. Dit heeft ook als gevolg gehad dat ik te lang in een relatie ben blijven hangen die niet goed voor me is geweest.

Momenteel heb ik een zeer prettige relatie met iemand die ongeveer hetzelfde wereldbeeld heeft als ik, én graag drugs met me gebruikt :wink:

Maar ik geloof niet in de ware. Wel in Waarheid, maar das toch anders :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
De laatste zweefteef die ik leerde kennen die daarin geloofde was de meest egocentrische teringbitch die ik ben tegengekomen in bijna 30 jaar, dus voor mij hoeft het niet, dat alles is liefde verhaal :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat de ware liefde niet bestaat, althans niet maar een persoon.
Ik denk dat iemand best meerdere ware liefdes kan hebben. Maargoed geldt dan hier ook wie het eerst maalt wie het eerst krijgt en voor altijd houdt? Vaak wel helaas, zeker als er kids in het spel zijn.

Ik geloof niet meer in liefde......soms lijkt het net een horror verhaal :rolleyes: :wink:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik geloof in de ware liefde. Wel denk ik dat dat voor iedereen iets anders betekend, maar voor mij is mijn vrouw de ware liefde. We waren 23 jaar best wel verschillend, en zijn in al die jaren erg naar elkaar toe gegroeid. We houden onvoorwaardelijk van elkaar, en zien elkaar niet zozeer als man en vrouw, maar ze is mijn maatje, mijn steun en toeverlaat, mijn grote liefde.

We hebben een hele hechte band, bespreken alles met elkaar, delen alles met elkaar, en zijn (nog steeds!) dolverliefd en gek op elkaar. We wensen iedereen zo'n relatie toe zoals wij die hebben, maar weten tegelijkertijd dat het maar voor weinig koppels ook echt zo is. Ik kan me dan ook echt geen leven meer voorstellen zonder mijn meisje. :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, ik geloof in ware liefde.
Ik heb al zó ontzettend veel meegemaakt met mijn vriend. Hij weet álles van mij.
Ik ben ook nog nooit zó verliefd geweest op iemand, en ik heb nog nooit van iemand gehouden.
En dat meen ik echt, ik ben heel serieus. Maar nu hij op mijn pad is gekomen...
Ik hou écht van hem. Ik kan het niet beschrijven. Het klinkt zo dramatic, maar ik kan er niks aan doen. :)
Als ik ook denk aan die geweldige, bizarre, lachwekkende en genante momenten met hem samen...
:P
:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."