Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
M
MarinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tripper zei:
Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van mijn kont afblijven.
Klik om te vergroten...

Een nogal overbodige opmerking. Ik ben opgevoed met bepaalde normen en waarden. Een van de belangrijkste waarden die ik heb meegekregen is dat je nooit zonder uitdrukkelijke toestemming aan een ander moet komen. Of die ander nu man, vrouw, ho, he of bi is. Als je dit wel doet is het volgens die norm aanranding of erger nl: verkrachting.
Als je te stom bent om te snappen dat dat voor ho's niet anders is als voor he's dan is dat eigenlijk alleen jouw probleem.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marinus zei:
Tripper zei:
Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van mijn kont afblijven.
Klik om te vergroten...

Een nogal overbodige opmerking. Ik ben opgevoed met bepaalde normen en waarden. Een van de belangrijkste waarden die ik heb meegekregen is dat je nooit zonder uitdrukkelijke toestemming aan een ander moet komen. Of die ander nu man, vrouw, ho, he of bi is. Als je dit wel doet is het volgens die norm aanranding of erger nl: verkrachting.
Als je te stom bent om te snappen dat dat voor ho's niet anders is als voor he's dan is dat eigenlijk alleen jouw probleem.
Klik om te vergroten...
_O_ +5
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben hetero, maar ook emotieloos en heel saai, dus ik doe er verder niks mee...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marinus zei:
Het leek me gewoon niet beleefd om haar vlamoes vol te kotsen.
Klik om te vergroten...
Een anus vol kosten heb je geen moeite mee? :grin:
M
MarinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Marinus zei:
Het leek me gewoon niet beleefd om haar vlamoes vol te kotsen.
Klik om te vergroten...
Een anus vol kosten heb je geen moeite mee? :grin:
Klik om te vergroten...

Hoewel ik geen kontenbonker avant le lettre ben heb ik minder moeite met een anus dan een vagina...

Zal wel een kwestie van smaak zijn...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marinus zei:
Drientje zei:
Marinus zei:
Het leek me gewoon niet beleefd om haar vlamoes vol te kotsen.
Klik om te vergroten...
Een anus vol kosten heb je geen moeite mee? :grin:
Klik om te vergroten...

Hoewel ik geen kontenbonker avant le lettre ben heb ik minder moeite met een anus dan een vagina...

Zal wel een kwestie van smaak zijn...
Klik om te vergroten...
Het was als grapje bedoeld :wink: . Ik heb ook geen moeite met anussen ed. :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Heb ook geen moeite met anussen... Anale seks kan gruwelijk lekker zijn, maarrrrrr: zodra en per ongeluk toch nog geurtjes ed. bij vrijkomen is de geilheid wel weer meteen ver bij mij te zoeken hoor!
Klik om te vergroten...
+1 :openmouth:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik dacht eigenlijk hetero te zijn (nouja, hetero is niet het goede woord denk ik, gezien ik me geen man voel, maar ook geen vrouw).
Maar de laatste tijd wekken jongens mijn interesse ook wel meer dan gebruikelijk.
Ik denk dat ik op personen 'val', dus best speciale gevoelens zou kunnen hebben bij een jongen, maar lichamelijk gezien spreken vrouwen me meer aan. :)

Dat je pas hetero/bi/homo/iets anders zou zijn als je verliefd wordt op iemand van een bepaald geslacht ben ik het overigens niet mee eens, er zijn echt zó veel factoren die meespelen omtrent die gevoelens en geaardheid.

Ik zou mezelf vooralsnog dus als "bi-schierig" bestempelen, maar aangezien dat geen optie is heb ik maar "random gelegenheidshomo" gekozen. :P
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha: "random gelegenheidshomo"...zo kun je t ook noemen ja :) I like it :wink:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben hetero en ik ben eerlijk gezgt eigenlijk ook een beetje tegen homoseksualiteit.

Niet dat ik de mensen haat of af ga zeiken ofzo, iedereen mag in principe doen van mij wat hij/zij wil als je er anderen maar niet mee lastig valt.
Maar het is zwaar tegennatuurlijk, het hoort niet en het past niet. Andere dieren doen het ook bijna niet.

En ik stoor me vooral aan die gayparade pride gasten. Het lijkt vaak ook steeds meer een liftstyle te worden. Als ze dan nog een beetje kiezen voor enige klasse en smaak in plaats van massaal verkleed te gaan als the village people.

Als laatste vind ik (en dat doen ze gelukkig ook niet vaak) dat ze openbaar (homo-events natuurlijk niet) gewoon niks moeten doen in de zin van zoenen enzo. Weinig hetero's worden graag geconfronteerd met 2 zoenende mannen. Natuurlijk zie ik 2 zoenende vrouwen dan ook wel graag, maar dat doet er niet aan af dat ik er toch op tegen ben.

Aan de andere kant vind ik dat andere mensen ook niet moeten zeiken dat ik wel eens drugs gebruik etc., dus moet ik andere ook in hun waarde laten, wat ik dus ook altijd doe.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hodgepodge zei:
Ik ben hetero en ik ben eerlijk gezgt eigenlijk ook een beetje tegen homoseksualiteit.

Niet dat ik de mensen haat of af ga zeiken ofzo, iedereen mag in principe doen van mij wat hij/zij wil als je er anderen maar niet mee lastig valt.
Maar het is zwaar tegennatuurlijk, het hoort niet en het past niet. Andere dieren doen het ook bijna niet.

En ik stoor me vooral aan die gayparade pride gasten. Het lijkt vaak ook steeds meer een liftstyle te worden. Als ze dan nog een beetje kiezen voor enige klasse en smaak in plaats van massaal verkleed te gaan als the village people.

Als laatste vind ik (en dat doen ze gelukkig ook niet vaak) dat ze openbaar (homo-events natuurlijk niet) gewoon niks moeten doen in de zin van zoenen enzo. Weinig hetero's worden graag geconfronteerd met 2 zoenende mannen. Natuurlijk zie ik 2 zoenende vrouwen dan ook wel graag, maar dat doet er niet aan af dat ik er toch op tegen ben.

Aan de andere kant vind ik dat andere mensen ook niet moeten zeiken dat ik wel eens drugs gebruik etc., dus moet ik andere ook in hun waarde laten, wat ik dus ook altijd doe.
Klik om te vergroten...

Blij dat je ondanks alles toch in de laatste zin je nuance terug vind. Bekijk de mens als individu en beoordeel niet. Je zult zien dat de leukste mannen vaak homo zijn, en dat juist die mensen jou in je waarde laten over je drugs gebruik. (mijn eigen ondervinding)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
En dát wilt met kinderen werken..
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Je zult zien dat de leukste mannen vaak homo zijn, en dat juist die mensen jou in je waarde laten over je drugs gebruik. (mijn eigen ondervinding)
Klik om te vergroten...

Maar het kunnen vaak wel verschrikkelijke bitches zijn, sommige homo's...maar inderdaad zijn het erg leuke mensen, net als lesbiennes :hearteyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mwa, ik ben hetero, maar niks is eigenlijk zo vernederend als verkrachting, dus als iemand mij goed verneukt, dan verkracht ik hem hard en mep ik zijn kop aan stukken. Zou ie dan nog aangifte doen??, hehe. Heb weleens gehoord van patiënten dat sommige criminelen iemand met 10 man verkrachten voor straf :tearsofjoy: Tja, eigenlijk niks grappigs aan, maarja...Weten jullie softe boomknuffelaars ook eens hoe ziek het leven kan zijn en hoe hard mensen tegen elkaar kunnen zijn... :rock: :tearsofjoy:

(Yeti stijl)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Okeee :grin:

Nee, mijn dag ging goed. Ben naar een afkick kliniek geweest om te praten met mensen daar. Was heel gezellig en voor 25,- euro had ik me laten afzuigen door een poolse hoer, zonder condoom!! Ja, met een vreemde soa aan mijn lul, was het een leuk dagje vandaag :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
vode zei:
En dát wilt met kinderen werken..
Klik om te vergroten...
Je vind het maar al te leuk om te reageren op mij he..
Please, zet mij nou maar op je negeer lijst en reageer gewoon NIET op mijn posts!!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
vode zei:
En dát wilt met kinderen werken..
Klik om te vergroten...
Je vind het maar al te leuk om te reageren op mij he..
Please, zet mij nou maar op je negeer lijst en reageer gewoon NIET op mijn posts!!
Klik om te vergroten...

Reageer dan ook niet op haar posts, dat zie ik je ook wel eens doen. :)
Zoals je zelf zegt, begin met jezelf.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
tomz0r zei:
Mindgamer zei:
vode zei:
En dát wilt met kinderen werken..
Klik om te vergroten...
Je vind het maar al te leuk om te reageren op mij he..
Please, zet mij nou maar op je negeer lijst en reageer gewoon NIET op mijn posts!!
Klik om te vergroten...

Reageer dan ook niet op haar posts, dat zie ik je ook wel eens doen. :)
Zoals je zelf zegt, begin met jezelf.
Klik om te vergroten...
:rolleyes:

Probeer jij de koning onder uit te schoffelen? Dat is niet zo moeilijk hoor, let maar eens op de hoeveelheid schrijf fouten die ik maak :stoned:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
vode zei:
En dát wilt met kinderen werken..
Klik om te vergroten...
Je vind het maar al te leuk om te reageren op mij he..
Please, zet mij nou maar op je negeer lijst en reageer gewoon NIET op mijn posts!!
Klik om te vergroten...

Hmmm dit was een forum toch? Als jij zo graag je bullshit hierop post, dan mag ik daar evengoed terug op reageren.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#20
vode zei:
Mindgamer zei:
vode zei:
En dát wilt met kinderen werken..
Klik om te vergroten...
Je vind het maar al te leuk om te reageren op mij he..
Please, zet mij nou maar op je negeer lijst en reageer gewoon NIET op mijn posts!!
Klik om te vergroten...

Hmmm dit was een forum toch? Als jij zo graag je bullshit hierop post, dan mag ik daar evengoed terug op reageren.
Klik om te vergroten...
Dat mag, maar als jij je zelf zo slim vind, waarom zou jij je energie steken in zoiets? Omdat er voor de rest geen ene fuck te doen is op dit forum? Bijt kikkerballen af van een kikker :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."