Pff ja en nee. We proberen er tegenwoordig wel op te letten.
- Ik haal nooit fris in huis, ik drink eigenlijk alleen water (des te lekkerder is fris als je het wel eens drinkt
![:grin:]()
- We eten alleen op zaterdag bv shoarma of friet als beloning omdat we de rest van de week gezond pogen te eten
- Onze aim is om maandag-vrijdag te fitnessen, afwisselend cardio en kracht, lukt redelijk, in de praktijk missen we soms een dage of twee in de week.
- We gaan 2 keer per week naar de sauna om lekker te ontspannen
- We hebben geen friteuse in huis
- Gebruiken de magnetron zo min mogelijk
- Fruitshakes om vitamientjes binnen te krijgen
- Proberen enigzins een ritme te behouden
- Ik probeer elke dag even kort yoga te doen als ik er aan toe kom
- We gaan alleen maar los op feestjes of in het cafe, soms op zaterdag doen we ff lekker ongezond.
- We minderen met roken/willen stoppen (nou is dat voor mij geen probleem, voor hem wel)
- Hij wilt minderen met drinken
Als ik t zo opsom, dan zijn we wel gezond bezig, pfff
![:grin:]()