Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gezond leef jij?

Hoe gezond leef jij?

51 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk vooral heel gezond. Bijna niemand die het belang hiervan lijkt te kennen tegenwoordig.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ollemann zei:
Ik denk niet dat ik echt gezond leef. Nu ik nog thuis woon eet ik natuurlijk mee met m'n moeder, die best gezond kookt, maar alleen het avondeten is bij mij dus regelmatig. Voor de rest sla ik soms m'n ontbijt en lunch over, om dat 's nachts met hamburgers of ander frituurvoer weer in te halen.

Fruit eet ik zelden. Niet omdat ik het vies vind, ik vind het meeste fruit hartstikke lekker, maar ik vergeet het gewoon. Ik slik wel redelijk vaak vitaminesupplementen. Hiermee ben ik begonnen toen ik met drugs begon, maar ook buiten m'n gebruik neem ik wel supplementen. Ik zou er wat meer van moeten nemen (of écht goed gaan eten), want ik zie er nu met die winter wel uit als een lijk. Geel/bleke huidskleur. Bah.

Daarnaast rook ik ook al gauw een pakje sigaretten/20 shaggies op een dag, en ik moet zeggen dat ik dat wel kan merken ook. Mijn conditie is niet slecht, maar ik voel m'n longen soms wel protesteren.

Mijn slaappatroon is redelijk verknipt, en naast dat ik onregelmatig slaap, slaap ik vaak ook te kort, en soms ook niet.

M'n drugsgebruik zal geen positieve bijdrage leveren aan mijn gezondheid ook, gok ik zo.

Sporten doe ik niet, wel ben ik redelijk actief, ik loop bijna alles, ook als ik in Rotterdam ben. Ik kan wel de tram pakken voor twee haltes, maar dat soort afstanden loop ik liever. Niet omdat dat gezond is, maar omdat ik te gierig ben om die 40 cent op te hoesten.
Klik om te vergroten...

Zoiets is het dus ook voor mij haha
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hm, ik leef toch wel vrij ongezond. Ik kook zo goed als nooit, drink veel frisdrank en slaap erg onregelmatig en eigenlijk te weinig. Ik rook als een ketter, sport niet en drink voor iemand met mijn gewicht en lengte vrij veel alcohol. En ik ben niet van plan dit allemaal te veranderen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik eet wel goed & drinken ook. Drugsgebruik valt zeer goed mee. Alleen mijn slaappatroon... Soms mis ik wel eens een dagje slaap omdat het me gewoon niet lukt om in slaap te vallen :tearsofjoy:

Voor de rest misschien meer sporten maar met mijn conditie is niets aan de hand.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
uhhh. :flushed:

-sport niet
-ontbijt niet
-eet geen fruit
-eet veel van die mega gerechten ( pa is zo'n pro-huiskok )
-eet veel uit de frituur
-rook veel
-drink veel
-blow veel
-drink of alcohol of frisdrank
-blijf laat op & sta vroeg op

maar om dat allemaal te compenseren:
- ik laat de hond uit ( ok, laat hem de fiets trekken ) :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo ongezond leeft. Dan hoef ik mij niet aan te passen ook. Zo conformistisch ben ik wel. :grin:

Olle
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook al zijn goede voornemens bullshit,
ga wel proberen me wat te verbeteren hehe

Doordeweeks minder blowen,
Minder shit eten,
Meer fruit,
Wat beter slapen (doordeweeks:wink: )

Kijken of het lukt!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ontbijt niet
Middag eten is een redbull en een croisantje
Ik rook
Ik gebruik te veel pep
Ik slaap slecht
Het avondeten thuis is mijn enigste regelmaat
Ik heb zwaar ondergewicht
Ik sport niet
Als ik eet eet ik ongezond
Ect.

Misschien toch beter eten, meer slapen en beter voor mezelf zorgen
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik eet één salade van 100 gram per dag en één appel. Daarnaast eet ik 's avonds overwegend gezond.

Ik drink regelmatig een biertje teveel maar daar heb ik eigenlijk nooit last van.

@alle drugsdebieltjes; Weet je dat je veel meer kan gebruiken en het veel langer uit kan houden als je er voor de rest een gezonde levensstijl op nahoudt?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Winehouse zei:
Ik ontbijt niet
Middag eten is een redbull en een croisantje
Ik rook
Ik gebruik te veel pep
Ik slaap slecht
Het avondeten thuis is mijn enigste regelmaat
Ik heb zwaar ondergewicht
Ik sport niet
Als ik eet eet ik ongezond
Ect.

Misschien toch beter eten, meer slapen en beter voor mezelf zorgen
Klik om te vergroten...

Je maakt je naam wel waar zo idd
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nu nog een bespottelijk kapsel en het plaatje is compleet.

Dat en een crackpijpje.

Olle
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#12
nu eet ik vaak ongezond
sport niet
drink af en toe

maar dit gaat veranderen dit jaar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."