#1
Ik denk vooral heel gezond. Bijna niemand die het belang hiervan lijkt te kennen tegenwoordig.
Ollemann zei:Ik denk niet dat ik echt gezond leef. Nu ik nog thuis woon eet ik natuurlijk mee met m'n moeder, die best gezond kookt, maar alleen het avondeten is bij mij dus regelmatig. Voor de rest sla ik soms m'n ontbijt en lunch over, om dat 's nachts met hamburgers of ander frituurvoer weer in te halen.
Fruit eet ik zelden. Niet omdat ik het vies vind, ik vind het meeste fruit hartstikke lekker, maar ik vergeet het gewoon. Ik slik wel redelijk vaak vitaminesupplementen. Hiermee ben ik begonnen toen ik met drugs begon, maar ook buiten m'n gebruik neem ik wel supplementen. Ik zou er wat meer van moeten nemen (of écht goed gaan eten), want ik zie er nu met die winter wel uit als een lijk. Geel/bleke huidskleur. Bah.
Daarnaast rook ik ook al gauw een pakje sigaretten/20 shaggies op een dag, en ik moet zeggen dat ik dat wel kan merken ook. Mijn conditie is niet slecht, maar ik voel m'n longen soms wel protesteren.
Mijn slaappatroon is redelijk verknipt, en naast dat ik onregelmatig slaap, slaap ik vaak ook te kort, en soms ook niet.
M'n drugsgebruik zal geen positieve bijdrage leveren aan mijn gezondheid ook, gok ik zo.
Sporten doe ik niet, wel ben ik redelijk actief, ik loop bijna alles, ook als ik in Rotterdam ben. Ik kan wel de tram pakken voor twee haltes, maar dat soort afstanden loop ik liever. Niet omdat dat gezond is, maar omdat ik te gierig ben om die 40 cent op te hoesten.
Winehouse zei:Ik ontbijt niet
Middag eten is een redbull en een croisantje
Ik rook
Ik gebruik te veel pep
Ik slaap slecht
Het avondeten thuis is mijn enigste regelmaat
Ik heb zwaar ondergewicht
Ik sport niet
Als ik eet eet ik ongezond
Ect.
Misschien toch beter eten, meer slapen en beter voor mezelf zorgen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."