Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vorig jaar ook afgeluisterd, wacht nog steeds tot ik nou eens een keer moet voorkomen Was in november... Ze hebben 4 weken m'n mobiele telefoon afgeluisterd, 2/3 weken internet afgetapt en huistelefoon 1 week.. Ze kunnen veel"
"http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=17700 Helemaal lezen. Het gebeurt dus wel"
"Uhh, het is een grappig verhaal, het gaat me verder niet om de substanties in kwestie."
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual (veel) Truffels en lachgas, in het bos, op een bankje. Ik keek naar opzij toen de lachgas insloeg, wat ik zag was een vriend die naast me zat op het bankje en een paadje met bomen aan weerszijde. Het was alsof ik in een soort tunnel van fractals werd gezogen met dat typische echo effect van lachgas. Heel raar, nooit geweten dat je zo hard kunt gaan van truffels"
"- Hoe oud was je toen je voor het eerst experimenteerde ? 13 - Wat was je ervaring bij het gebruik? Positief - welke opleiding volgde je toen ? VWO - Wist je wat de effecten waren ? Een beetje, niet helemaal natuurlijk want het was de eerste keer - Wist je wat de risico's waren ? Ja - Wat was de reden om te proberen ? (nieuwsgierig / druk van buitenaf / ect.) Vooral nieuwsgierigheid - waren er mensen in je kring die al eerder geëxperimenteerd hadden ? Nee - Hoe was de voorlichting op school? Niet bestaand - Hoe was de voorlichting van je ouders? Niet goed - Kon je ergens terecht met je vragen ? teh internetz - Ben je een mannetje of eenvrouwtje ? mannetje"
"Of een smakelijke cactus. Trek thee van san pedro, werkt heel goed."
"Leeftijd: 15 Opleidingsniveau: 4VWO Thuissituatie: Woon thuis, ouders en oudere zus. Gebruiken niet. Hoe ben je in aanmerking gekomen met cannabis? Interesse, heb het zelf opgezocht. Wat is de reden dat je cannabis gebruikt? Ik vind het leuk, het is rustgevend en met vrienden wordt ik er socialer van. Zijn er ook andere drugs die je gebruikt? Zo ja, welke? Alcohol, nicotine, andere dingen geprobeerd maar niet met regelmaat. Hoelang gebruik je? Wanneer? Hoe vaak? Sinds 3 jaar wiet, wanneer en hoe vaak verschilt sterk. Deze maand 4/5 keer maar de maand daarvoor zeker 40 joints (vakantie) Hoeveel geld geef je er per week aan uit? 5/10 euro Samen met vrienden of liever alleen? Ligt toe: Met vrienden, vaak grappig, gezellig Hoe kom je aan de cannabis i.v.m. je leeftijd? Coffeeshop binnenwandelen en kopen, oudere vrienden, heel soms handelaar Weet je wat de gevolgen van cannabis zijn? Jazeker, ben ik me goed bewust van. Denk je erover na om er mee te stoppen? Nee Vind jij jezelf afhankelijk van de cannabis? Zo ja, Heb je overwogen om naar een afkickkliniek te gaan? Nee, zoals ik al zei heb ik deze maand bijna niet gebruikt, en heb ik er nu ook geen behoefte aan. Ik blow als ik er zin in heb en dat is gelukkig lang niet altijd. Zijn je ouders van je cannabisgebruik op de hoogte? Hoe gaan zij hiermee om? Niet helemaal, ze weten dat ik wel eens wat rook maar hoeveel/wanneer enzo allemaal niet. Wat vind jijzelf van cannabis? (Had je het liever helemaal niet gekend? Moeten bijvoorbeeld de coffeeshops sluiten, of juist toegankelijk zijn voor iedereen ongeacht leeftijd? Of dienen er andere maatregelen worden getroffen? Kortom wat vind jij van de wet over cannabis) Ik vind dat het gelegaliseerd moet worden, maar alleen voor meerderjarigen. Misschien een beetje hypocriet maar er zijn veel jongeren die er niet goed mee om kunnen gaan. Ik vind van mijzelf dat ik dat wel kan maarja, veel niet. Heb je zelf nog wat extra’s te vermelden? Niet bepaald."
"Niet helemaal waar, ligt natuurlijk aan de dichtheid van de stof, zal vast niet hetzelfde zijn bij suiker en LSD. Maarja, then again, bij zulke kleine hoeveelheden boeit dat niet echt meer"
"http://www.compra-segura.com/product_in ... cts_id=259 Persoonlijk geen ervaring though, wel anderen die tevreden waren."
"of misschien gewoon een keer een normale hoeveelheid pakken"