Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
Drientje zei:
Ik heb wel een nieuwe:

Pak Suiker en Qocaine. :flushed:
Klik om te vergroten...

of dripptone en drientje?
Klik om te vergroten...
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
cropp zei:
Drientje zei:
Ik heb wel een nieuwe:

Pak Suiker en Qocaine. :flushed:
Klik om te vergroten...

of dripptone en drientje?
Klik om te vergroten...
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr. :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
cropp zei:
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
driptone en pak suiker
drientje en kees?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Enorme egotrip dus.

Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.

Maar ik las pas dat je een enorme verlatings angt hebt. Daar zal het wel mee samen hangen.

Onzekerheid is killing.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
driptone en pak suiker
drientje en kees?[/quote]

Sinds wanneer is Kees een vrouwelijke man? :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pak Suiker zei:
cropp zei:
Pak Suiker zei:
Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
driptone en pak suiker
drientje en kees?
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is Kees een vrouwelijke man? :rolleyes:[/quote]


kut man, sorry kees ik las het verkeerd :beer:

mijn fout, kom maar kom maar kom maar kom maarkom maar kom maar
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#7
Proton
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
Is het niet veel leuker gewoon je aandacht te richten op 1 persoon?
Klik om te vergroten...

Leuker??? Nee, anders, maar niet leuker :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ik heb wel een nieuwe:

Pak Suiker en Qocaine. :flushed:
Klik om te vergroten...
Deze post ga ik toch wijzigen in Qocaïne en Purpleflower.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
The holy trinity: Me, Myself and I.
Klik om te vergroten...

:grin: Geef mij dan maar een heilige drievulvaheid
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klaara
Funky_Skunk_Junky
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
:tearsofjoy: Ik kan er enig sinds wel om lachen dat hier mijn naam moet vallen.

Drientje zei:
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Ik ben dus een te mannelijke man voor jou? :P Maar nou vraag ik me wel af, is dat op het gebied van uiterlijk of karakter?


OT: triootje lijkt me wel wat om nog eens te doen ooit, mits met de juiste personen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
:tearsofjoy: Ik kan er enig sinds wel om lachen dat hier mijn naam moet vallen.

Drientje zei:
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Klik om te vergroten...

Ik ben dus een te mannelijke man voor jou? :P Maar nou vraag ik me wel af, is dat op het gebied van uiterlijk of karakter?


OT: triootje lijkt me wel wat om nog eens te doen ooit, mits met de juiste personen.
Klik om te vergroten...
Je hebt een baard, ik bedoel, mijn vader heeft een baard en jakkes, nee dank u :openmouth: .

Verder vind ik je heel lief hoor!

En een trio is :hearteyes: inderdaad met de juiste personen. Laat ik die nu gevonden hebben zeg.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
En een trio is :hearteyes: inderdaad met de juiste personen.
Klik om te vergroten...

idd :grin: 2x gedaan, 2x heel goed bevallen :grin:
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
Drientje zei:
En een trio is :hearteyes: inderdaad met de juiste personen.
Klik om te vergroten...

idd :grin: 2x gedaan, 2x heel goed bevallen :grin:
Klik om te vergroten...

Jij en 2 vrouwen? Ik heb het nog niet gedaan maar wil dat heel binnenkort wel eens, uiteraard met de juiste personen (2 vrouwen :grin:)
Waren de vrouwtjes veel met elkaar bezig of ging alle aandacht naar jou?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Holden zei:
Lauu zei:
Drientje zei:
En een trio is :hearteyes: inderdaad met de juiste personen.
Klik om te vergroten...

idd :grin: 2x gedaan, 2x heel goed bevallen :grin:
Klik om te vergroten...

Jij en 2 vrouwen? Ik heb het nog niet gedaan maar wil dat heel binnenkort wel eens, uiteraard met de juiste personen (2 vrouwen :grin:)
Waren de vrouwtjes veel met elkaar bezig of ging alle aandacht naar jou?
Klik om te vergroten...
\\

Hadden we over 2vrouwen en 1 man? dat nog nooit gedaan :P wel 2 mannen en 1 vrouw 2x gedaan :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Zie je wel, we halen ze gewoon over de streep.

Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.

Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).
Klik om te vergroten...

Absoluut, helemaal mee eens! Ik hoef niet helemaal afgetuigd te worden ofzo, maar vind het wel leuk om ruw behandeld te worden. :grin: En vastbinden en blinddoeken enzo hebben we ook wel gedaan, dus ik heb best een beetje BDSM in me. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Precies dat. Soms is aaien fijn en soms is het fijn om alle hoeken van de kamer gezien te hebben.

Ik mag jou wel. :flushed:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha, mag je mij? :openmouth: Ik jou stiekem ook wel!

Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo. :hearteyes: Lift up your skirt and being roughly taken in the barn! :grin:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Haha, mag je mij? :openmouth: Ik jou stiekem ook wel!

Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo. :hearteyes: Lift up your skirt and being roughly taken in the barn! :grin:
Klik om te vergroten...


Where are you going? The vicar won't be home for hours... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."