#1
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.cropp zei:Drientje zei:Ik heb wel een nieuwe:
Pak Suiker en Qocaine.![]()
of dripptone en drientje?
Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.cropp zei:Drientje zei:Ik heb wel een nieuwe:
Pak Suiker en Qocaine.![]()
of dripptone en drientje?
Drientje zei:Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.cropp zei:Drientje zei:Ik heb wel een nieuwe:
Pak Suiker en Qocaine.![]()
of dripptone en drientje?

driptone en pak suikerPak Suiker zei:Drientje zei:cropp zei:Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr.![]()
driptone en pak suikercropp zei:Pak Suiker zei:Drientje zei:Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr.![]()

Pak Suiker zei:driptone en pak suikercropp zei:Pak Suiker zei:Dripptone is dan wel weer meer mijn type eigenlijk (hoog knuffelbeer gehalte) maar om nou met hem nueqen..? gaat toch wel iets te furr.![]()
drientje en kees?
[/quote]
tomz0r zei:Is het niet veel leuker gewoon je aandacht te richten op 1 persoon?

Deze post ga ik toch wijzigen in Qocaïne en Purpleflower.Drientje zei:Ik heb wel een nieuwe:
Pak Suiker en Qocaine.![]()
Deranged zei:The holy trinity: Me, Myself and I.
Drientje zei:Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Je hebt een baard, ik bedoel, mijn vader heeft een baard en jakkes, nee dank uDrippTone zei:Ik kan er enig sinds wel om lachen dat hier mijn naam moet vallen.
Drientje zei:Nah, Dripp is een schatje maar niet mijn smaak qua man om mee te neuqen. Ik ben eg van de vrouwelijke mannen.
Ik ben dus een te mannelijke man voor jou? :P Maar nou vraag ik me wel af, is dat op het gebied van uiterlijk of karakter?
OT: triootje lijkt me wel wat om nog eens te doen ooit, mits met de juiste personen.
Drientje zei:En een trio isinderdaad met de juiste personen.
Lauu zei:Drientje zei:En een trio isinderdaad met de juiste personen.
idd2x gedaan, 2x heel goed bevallen
![]()
\\Holden zei:Lauu zei:Drientje zei:En een trio isinderdaad met de juiste personen.
idd2x gedaan, 2x heel goed bevallen
![]()
Jij en 2 vrouwen? Ik heb het nog niet gedaan maar wil dat heel binnenkort wel eens, uiteraard met de juiste personen (2 vrouwen)
Waren de vrouwtjes veel met elkaar bezig of ging alle aandacht naar jou?
Drientje zei:Zie je wel, we halen ze gewoon over de streep.
Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.
Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).
Rabbithole zei:Haha, mag je mij?Ik jou stiekem ook wel!
Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo.Lift up your skirt and being roughly taken in the barn!
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."