Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
ImmortalTech zei:
Drientje zei:
Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.

Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant. :grin:
Klik om te vergroten...
Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?

Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?
Klik om te vergroten...

Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.

Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik ben bezitterig en jaloers. In plaats van dat te "verbeteren" kies ik gewoon een partner die hetzelfde is. Probleem opgelost. Ik blij, vrouwen die niet tegen jaloerse vriendjes kunnen blij.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
crocodile zei:
Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.

Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.
Klik om te vergroten...

haha wat kortzichtig :tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
met Klaara en Rabbithole


al zal mn vriendin dat niet leuk vinden :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rabbithole en Sneeuwwitje.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Prinz zei:
met m'n vriendin erbij = trio :wink:
Klik om te vergroten...
Ach so! :grin:

Je mag maar 3 citaten in een andere citaat hebben. :confused:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wow, 2 mensen willen een trio met mij, ik voel me gevleid! :grin:

En Oscar, ik heb niet eens rood haar! :tearsofjoy: :wink:

OT: met Drientje en Alice. :P "HUH?! Is dit jouw been of de mijne?" :grin: :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
met Klaara en Rabbithole


al zal mn vriendin dat niet leuk vinden :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan zet ik jouw vriendin alvast bij mijn keuze :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
Wow, 2 mensen willen een trio met mij, ik voel me gevleid! :grin:

En Oscar, ik heb niet eens rood haar! :tearsofjoy: :wink:

OT: met Drientje en Alice. :P "HUH?! Is dit jouw been of de mijne?" :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
das ook geen pre hoor :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
met twee klaara's :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh, ik heb niks tegen polygamie - als je daar gelukkig door wordt, prachtig toch? Het is alleen niet voor mij weggelegd.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Triootjes

Vanadesse en Serenity :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb wel een nieuwe:

Pak Suiker en Qocaine. :flushed:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeker wel! Stinkende ruige mannen is wat ik wil! :wink:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#15
niemand
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
vode zei:
Djodjo zei:
Ik kreeg laatst toch een heerlijk kusje van je Elles! :hearteyes:

Je bent een foofurrrr skatje. :hearteyes:

Ik wil gewoon een trio met tri vrouwen, ik wil geen piemols in het spel!
Doe mij maar Elles en Safire! XD! :hearteyes:

Of een kwartetje met Vode erbij! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vermaken jullie je maar met ze drietjes, ik sta er wel bij met de camera. :grin:
Klik om te vergroten...

When is the date? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Djodjo zei:
When is the date? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Morgen, 8 uur, your place. :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lappenpopje zei:
Elles! Wil je geen geile dildo sex meer met mij???
Klik om te vergroten...
haha tuurlijk wel lieverd
:hearteyes: :hearteyes:
je weet toch dat ik gek ben op dat paarse glitterding :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
Lappenpopje zei:
Elles! Wil je geen geile dildo sex meer met mij???
Klik om te vergroten...
haha tuurlijk wel lieverd
:hearteyes: :hearteyes:
je weet toch dat ik gek ben op dat paarse glitterding :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

omfg.... t gaat te ver, je voelt de strekking als huivert. de track is nog niet af terwijl je er al naar luistert :mrgreen: :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
TimKGB zei:
omfg.... t gaat te ver, je voelt de strekking als huivert. de track is nog niet af terwijl je er al naar luistert :mrgreen: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
wie is huiver
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
huivert
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
ik snap m nie-
He was stabbed by faceless men. Well, fuckers, he still stands. zegt:
"als je huivert" misschien?-

He was stabbed by faceless men. Well, fuckers, he still stands. zegt:
maar dan nog snap ik de zin niet-


He was stabbed by faceless men. Well, fuckers, he still stands. zegt:
wat is de strekking?
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
whahaha nee idd
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
wat een kut zin
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
ik weet t ook niet
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
welke strekking huivert er
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
like wtf


Uitleg dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."