#1
Drientje zei:Als je van iemand houdt wil je toch dat die persoon gelukkig is?ImmortalTech zei:Drientje zei:Als je echt oprecht van iemand houdt zou het niet uitmaken dat ze weg is of bij je is en met wie ze wat doet. Dan hou je onvoorwaardelijk van elkaar.
Wat een onzin is dat.. Als je van iemand houdt, dan maakt het juist wel uit met wie ze wat doet lijkt me. Niks mis mee dat jij misschien van open relaties houdt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zijn vriendin niet wilt delen met iemand anders. En dat heeft niks met onzekerheid te maken.
Buiten een relatie lijkt een trio me wel erg interessant.![]()
Jaloezie is een hele negatieve emotie, dat monogame is erin geramd door het christendom en al die andere religies, why the fuck wil je iets waar jij van houdt voor jezelf houden? Dat moois en geluk gun je toch iedereen?
Nooit van mijn leven, dan is het mooie er snel af. Je deelt ook niet je bankrekening met een vreemde, of een naald, en ook niet je partner.
Als ik een vrouw had die zoiets in haar hoofd haalt mag ze gelijk vertrekken. Straks wil ze ook nog eens haar baarmoeder gaan delen met anderen, kan ik lekker voor koekoekskinderen gaan zorgen. Maar dat is natuurlijk mijn (niet-bestaande) christelijke instelling zeker.
