Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel een nieuwe:

Pak Suiker en Qocaine. :flushed:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker wel! Stinkende ruige mannen is wat ik wil! :wink:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
niemand
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Djodjo zei:
Ik kreeg laatst toch een heerlijk kusje van je Elles! :hearteyes:

Je bent een foofurrrr skatje. :hearteyes:

Ik wil gewoon een trio met tri vrouwen, ik wil geen piemols in het spel!
Doe mij maar Elles en Safire! XD! :hearteyes:

Of een kwartetje met Vode erbij! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vermaken jullie je maar met ze drietjes, ik sta er wel bij met de camera. :grin:
Klik om te vergroten...

When is the date? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Djodjo zei:
When is the date? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Morgen, 8 uur, your place. :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lappenpopje zei:
Elles! Wil je geen geile dildo sex meer met mij???
Klik om te vergroten...
haha tuurlijk wel lieverd
:hearteyes: :hearteyes:
je weet toch dat ik gek ben op dat paarse glitterding :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
Lappenpopje zei:
Elles! Wil je geen geile dildo sex meer met mij???
Klik om te vergroten...
haha tuurlijk wel lieverd
:hearteyes: :hearteyes:
je weet toch dat ik gek ben op dat paarse glitterding :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

omfg.... t gaat te ver, je voelt de strekking als huivert. de track is nog niet af terwijl je er al naar luistert :mrgreen: :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
TimKGB zei:
omfg.... t gaat te ver, je voelt de strekking als huivert. de track is nog niet af terwijl je er al naar luistert :mrgreen: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
wie is huiver
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
huivert
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
ik snap m nie-
He was stabbed by faceless men. Well, fuckers, he still stands. zegt:
"als je huivert" misschien?-

He was stabbed by faceless men. Well, fuckers, he still stands. zegt:
maar dan nog snap ik de zin niet-


He was stabbed by faceless men. Well, fuckers, he still stands. zegt:
wat is de strekking?
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
whahaha nee idd
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
wat een kut zin
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
ik weet t ook niet
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
welke strekking huivert er
Do you know Fantasia? It's the world of human fantasy... zegt:
like wtf


Uitleg dus.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
:tearsofjoy: :beer:
h
hardcor3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Trek King Kluivert
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#11
cronos zei:
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Geweldig!
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#12
:mrgreen: :hearteyes: :wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
mag ik er maar 2 kiezen ? :(

Van mij mogen ze haast allemaal wel meedoen geloof ik :tongueout: (de vrouwen dan)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Djo, Pannekoeketrut, Ellesdee, DuisterPersoontje & Lappenpopje uiteraard :hearteyes:

Fok trio's, ik wil ze allemaal!!

En qua mannen wil ik niemand anders dan mn vriend :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
'T gaat te furrr!!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Safire zei:
Djo, Pannekoeketrut, Ellesdee, DuisterPersoontje & Lappenpopje uiteraard :hearteyes:

Fok trio's, ik wil ze allemaal!!

En qua mannen wil ik niemand anders dan mn vriend :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jaaaa pannekoeketrut, hoe kon ik die nou vergeten

mjah met haar wil ik geen trio

ik wil dr helemaal voor mezelf :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik wil ook geen trio..

wat is er mis met een kwartet :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
Safire zei:
Djo, Pannekoeketrut, Ellesdee, DuisterPersoontje & Lappenpopje uiteraard :hearteyes:

Fok trio's, ik wil ze allemaal!!

En qua mannen wil ik niemand anders dan mn vriend :hearteyes:
Klik om te vergroten...

jaaaa pannekoeketrut, hoe kon ik die nou vergeten

mjah met haar wil ik geen trio

ik wil dr helemaal voor mezelf :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik heb haar het eerst genoemd!!!! She's mine :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
neeehee, ze is van mij

tis mijn liefje :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Triootjes

Vanadesse en Serenity :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."