Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk wat Drientje bedoelt is, dat monogaam zijn helemaal niet zo normaal is als wij denken. Er zijn weinig monogame dieren in deze wereld.
Monogamie is daarom helemaal niet verkeerd, ik vind het zelfs heel mooi om te zien als mensen uitsluitend voor elkaar kiezen. Maar waar ik niet tegen kan, is dat het als de norm word aangezien. Monogamie is niet' normaal', het is gewoon de huidige gang van zaken in de huidige maatschappij. Vroeger schommelde het ook tussen monogamie en polygamie, en dat zal het in de toekomst blijven doen. Het hangt compleet van de maatschappij af wat op dat moment als 'normaal' word bekeken.

Ook word polygamie nog steeds verkeerd begrepen door velen, wat ik ook in dit topic kan zien. Het draait niet om zoveel mogelijk seks hebben met anderen. Bij mij draait het erom, dat IK mijn partner NIET wil beperken in van wie hij houd, en met wie hij intiem wilt zijn. Dat is deels omdat ik het egoistisch vind van mezelf om hem daarin te beperken, maar ook omdat ik daarin vrij wil zijn. Ik zou dood ongelukkig worden als ik niet meer van anderen mag houden.
Hierin zijn er natuurlijk wel spelregels, en als iemand zich ongemakkelijk voelt bij de keuze van een ander, dan moet die dat respecteren en zoeken we een oplossing. Het draait om zoveel meer dan seks.
Ik bedoel, mijn vriendengroep is voornamelijk polygaam. Het is ontzettend bevrijdend om te zien dat er niemand jaloers is als die intiem met die knuffelt. Of een kusje geeft. We zitten er verteterd naar te kijken. Wij koesteren gewoon het contact tussen mensen, intimiteit en liefde. Klinkt heel hippieachtig maar zo is het.

En dat betekent niet dat wij geen gevoelens van jaloezie en bezitterigheid voelen, verre van. Wij zijn ook mensen. Maar wij proberen er anders mee om te gaan. Wij voelen die emoties, maar wij handelen er niet naar.We voelen dat ze voor ons negatief zijn, ze geven een nare lading aan het geheel. Daarom proberen wij zo open mogelijk in alles te zijn.

Maar dit betekent niet dat ik niet in monogamie geloof. Want zolang die gevoelens van jaloezie en bezitterigheid jullie niet in de weg staan, en jullie daar allebei zekerheid van krijgen van elkaar en er gelukkig van worden om alleen voor elkaar te gaan: go jullie. Want daar draait het toch om, gelukkig zijn. Mono op poly.

[/moraalridder]
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank je wel schat. :wink:
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou zelf weinig moeite hebben met polygamie van alleen mijn kant, dus als ik een boel vrouwen had, zoals een leeuw met zijn groep. Alleen andersom zou me het helemaal niet bevallen, daar ben ik te dominant voor. No way dat ik mijn vrouwen deel met andere mannen tegelijk.

Aangezien ik niet hypocriet wil zijn, en ik in de echte wereld niet een koning of een pooier ben, kies ik dus toch maar voor monogamie.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Back on topic, er zijn weer veel nieuwe forum gebruikers, dus nu ga ik voor:

Klaara en FunkySkunkJunky :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
Back on topic, er zijn weer veel nieuwe forum gebruikers, dus nu ga ik voor:

Klaara en FunkySkunkJunky :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:(
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga voor Klaara, mijn rechterhand en een grote dildo :sunglasses:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Wacky zei:
Back on topic, er zijn weer veel nieuwe forum gebruikers, dus nu ga ik voor:

Klaara en FunkySkunkJunky :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:(
Klik om te vergroten...

Ja met jou wil ik ook altijd nog de SM kelder in hoor, maar dan gewoon met zijn 2en he, jou wil ik niet delen !
G
GorrilaLid
01-01-2024, 00:00
#8
OT:
Ik vind trio's helemaal geweldig. Wij hebben het zowel met een man erbij als met een vrouw erbij gedaan. Ik vind het gewoon heel opwindend om mijn vrouw met een andere man bezig te zien. En een DP is helemaal super geil. De laatste tijd hebben we een vriendinnetje die wel eens langs komt en dan hebben we super sex met zijn drieen. Ja we zijn een open-minded stel. Al 20jaar bij elkaar en van jaloezie is geen sprake. We vertrouwen elkaar blindelings en kunnen elkaar dus loslaten. Want wat is er nou mooier dan je partner het utlieme gunnen. Dat is pas echte liefde!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ gorilla: (Even off topic, sorry) Valt me wel op dat je hier echt alleen maar dingen post over drugs i.c.m. seks... Vooral doen en lekker van genieten, maar vergeet niet dat nuchtere seks ook heel belangrijk is he!! Sommige mensen raken verslaafd aan seks i.c.m. verdovende/oppeppende middelen en lopen dan het risico dat ze op den duur niet meer kunnen genieten van gewone nuchtere seks.

No offence verder, ik ben zelf ook een liefhebber van seks i.c.m. drugs, maar ik heb in mijn nabije omgeving meegemaakt dat het ook een obsessie kan worden en daar zitten een aantal nare keerzijden aan...

Ik heb er ook eens een keer een sticky over gemaakt, misschien interessant voor je om even door te lezen:

viewtopic.php?f=38&t=21483
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan wordt het dus een kwartet Endor :tearsofjoy:
G
GorrilaLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Marla Singer: Je hebt idd gelijk over mijn post en ik ben het met de strekking van je post ook eens. Ik ken ook mensen die er er helemaal aan onder door gegaan zijn en hun huwelijk naar de kloten hebben geholpen. Maar om antwoord te geven op je post: ten eerste ben ik niet heel actief op dit forum en is mijn inbreng dus beprerkt en ten 2e gaat drugs en sex voor mij eigenlijk altijd samen. Dat wil niet zeggen dat ik (we) alleen maar sex hebben met drugs op, maar wel omgekeerd. Om je een idee te geven: Ik denk dat wij zo'n 3-4x per week sex hebben en ca 1x per 3-4 weken drugs gebruiken. Meestal doen we dat zoals beschreven. Een aantal keer per jaar gaan we naar trance feesten, waar we samen lekker losbollen, teasen en pleasen maar uiteindelijk wel op de matrassen belanden - al dan niet met vriendjes. Maar ieder zijn voorkeuren, ik lees hier van genoeg forummers die deze combi niet zien zitten. Ik zie ook heel veel drugs combi's niet zitten.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
Klaara
Funky_Skunk_Junky
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh, ik heb niks tegen polygamie - als je daar gelukkig door wordt, prachtig toch? Het is alleen niet voor mij weggelegd.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Triootjes

Ik kan niet kiezen :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Qocaïne t gaat te furrrrrr
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
mannen: Deranged of Nutsss
Vrouwen: Kim of JOU
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
mannen: Deranged
Vrouwen: Kim
Klik om te vergroten...

Een trio poeperd, dat houdt in dat je met z'n 3en in bed ligt..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Met wie wil jij een trio van dit forum? :grin:

qua mannen: hmmmm, acidboy en Metaalkonijn xD
qua vrouwen: da's n lastige... vode en ellesdee :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
mannen: Deranged of Nutsss
Vrouwen: Kim of .....
Klik om te vergroten...

met kim :confused:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Serenity zei:
Qocaïne zei:
mannen: Deranged
Vrouwen: Kim
Klik om te vergroten...

Een trio poeperd, dat houdt in dat je met z'n 3en in bed ligt..
Klik om te vergroten...
Ik heb hem al een beetje ge-edit schatje :wink:


Ellesdee zei:
Qocaïne zei:
mannen: Deranged of Nutsss
Vrouwen: Kim of .....
Klik om te vergroten...

met kim :confused:
Klik om te vergroten...

jwt :beer:


_____

OT please :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."