Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrio?

Trio?

306 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
kenny zei:
Rabbithole zei:
Haha, mag je mij? :openmouth: Ik jou stiekem ook wel!

Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo. :hearteyes: Lift up your skirt and being roughly taken in the barn! :grin:
Klik om te vergroten...


Where are you going? The vicar won't be home for hours... :grin:
Klik om te vergroten...

Kenny, friends matties ftw!! :grin: :hearteyes:

Zelda is sweeping the chimney with her burning loins!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Zie je wel, we halen ze gewoon over de streep.

Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.

Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).
Klik om te vergroten...

Op een stoel vastgebonden worden met een blinddoek om is hartstikke leuk :grin:, en op een plagerige manier ruw met elkaar omgaan ook, maar zweepjes, klemmen and the like vind ik net iets te :P T mag van mij verder heel lief en zacht blijven :mrgreen:
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan :rolleyes:
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla :mrgreen: .
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Prinz zei:
Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan :rolleyes:
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla :mrgreen: .
Klik om te vergroten...

Was zeker die foto van mijn bloeddoorlopen speed oog? :P

Hahahaha, grapje hoor! Ik voel me zeer gevleid! :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Prinz zei:
Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan :rolleyes:
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla :mrgreen: .
Klik om te vergroten...
Dat is toch geen trio dan. :confused:

OT: Laat ik eerst maar een duo hebben, trio's komen later wel.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arthur King zei:
Prinz zei:
Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan :rolleyes:
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla :mrgreen: .
Klik om te vergroten...
Dat is toch geen trio dan. :confused:

OT: Laat ik eerst maar een duo hebben, trio's komen later wel.
Klik om te vergroten...

En wat als ie nou met Marla en Marla's lang verdwenen tweeling zus onder de dekens duikt? :tearsofjoy:.
P
PrinzLid
01-01-2024, 00:00
#7
J0S zei:
Arthur King zei:
Prinz zei:
Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan :rolleyes:
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla :mrgreen: .
Klik om te vergroten...
Dat is toch geen trio dan. :confused:

OT: Laat ik eerst maar een duo hebben, trio's komen later wel.
Klik om te vergroten...

En wat als ie nou met Marla en Marla's lang verdwenen tweeling zus onder de dekens duikt? :tearsofjoy:.
Klik om te vergroten...

met m'n vriendin erbij = trio :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."