Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet furliefd topic!

Het furliefd topic!

78 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat mag zeker Door

ot: hier nog 1 :rock: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben wel een beetje verliefd aan het worden ja. Mag ook wel weer eens na 4 jaar vrijgezel.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marla Singer zei:
Aanstaande 15 maart kennen mijn lief en ik elkaar exact 4 jaar en stappen we samen in het huwelijksbootje. Na 4 jaar heb ik nog steeds verliefde gevoelens voor mijn heerlijke heerlijkheid!! :hearteyes:

Lieve Boris IK HOU ZOVEEL VAN JOU!!!
Klik om te vergroten...
15 maart mooie datum! dan hebben Gina en ik ook verkering gekregen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


nog steeds super verliefd :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#4
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: M'n rechterhand is zóó zacht!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Aanstaande 15 maart kennen mijn lief en ik elkaar exact 4 jaar en stappen we samen in het huwelijksbootje. Na 4 jaar heb ik nog steeds verliefde gevoelens voor mijn heerlijke heerlijkheid!! :hearteyes:

Lieve Boris IK HOU ZOVEEL VAN JOU!!!
Klik om te vergroten...
15 maart mooie datum! dan hebben Gina en ik ook verkering gekregen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


nog steeds super verliefd :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat zei je al eens eerder! :) Echt toevallig! Boris en ik staan op het punt om een kindje te krijgen en te trouwen, dus zo zie je maar wat deze "magische" datum allemaal nog in petto kan hebben...!! :wink:

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op mezelf een beetje, en op het leven. Op alle andere mensen en tegelijk kan ik ze soms wel slaan.

Ik ben verliefd op de natuur, op konijntjes, poesjes, vrouwen in het algemeen, ouderwetse lantaarnpalen, houten stoelen, glazen mokken, purol, bruin brood, en op candyflippen. Snoepjes, chocolade en heerlijke pastasaus.

Er is zoveel om van te houden en gevoelens voor te koesteren. :hearteyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben niet zo van de fur
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben verliefd op jou :flushed:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik een klein beetje. Al een tijdje maar steeds als ik hem zie denk ik damn, hij blijft ook gewoon net zo leuk.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Ik ben verliefd op de natuur, op konijntjes
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

En konijntjes zijn ook verliefd op knuffelbare, heerlijk directe, attente, gulle en openminded Doortjes :grin:

Naast het feit dat ik enorm veel van ragnarok hou heb ik ook nog wel een aardig waslijstje... Ik ben verliefd op vergeelde boeken, oude prenten, rommelmarktjes, kringloopwinkels, dennebossen, heidevelden, lieve oude opaatjes (platonische liefde dan hè), wereldliteratuur, fantasie, sprookjes, donkerhouten meubels, bibliotheken, excentrieke geniale geleerden, (kunst)voorwerpen met historie, reizen, Britse humor... En zo kan ik nog wel even doorgaan. :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben alleen verliefd op mijn vriendin de rest van de dingen die ik erg leuk vind zijn gewoon.. ja.. erg leuk!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12

Ik ben verliefd op Sting en hij ook wel een beetje op mij.
A
AngelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben ook verliefd!!!

Op de lente! :hearteyes:

Eindelijk een lekkere dag vandaag!!!! :grin:

*bouncebounce*
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk ook dat de lente mn enige ware liefde is. :hearteyes: :hearteyes:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angelic zei:
Ik ben ook verliefd!!!

Op de lente! :hearteyes:

Eindelijk een lekkere dag vandaag!!!! :grin:

*bouncebounce*
Klik om te vergroten...
Juist! snuif de heerlijke lentelucht met kilo's zonder snuifbuis regelrecht mn gok in!

Za-lig!
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#16
iSmokex zei:
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
Klik om te vergroten...
Adres? :sunglasses:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
is it a sin, is it a crime
loving you dear like i do
if it's a crime, then i'm guilty
guilty of loving you :hearteyes:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dubz zei:
iSmokex zei:
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
Klik om te vergroten...
Adres? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
Dubz zei:
iSmokex zei:
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
Klik om te vergroten...
Adres? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
Klik om te vergroten...

Dubz kickt op oudere mannen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."