Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet furliefd topic!

Het furliefd topic!

78 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
is it a sin, is it a crime
loving you dear like i do
if it's a crime, then i'm guilty
guilty of loving you :hearteyes:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubz zei:
iSmokex zei:
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
Klik om te vergroten...
Adres? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
Dubz zei:
iSmokex zei:
Momenteel niet, maar er mag van mij wel weer een lekkerding (met goed karakter natuurlijk) m'n leven in lopen :P
Klik om te vergroten...
Adres? :sunglasses:
Klik om te vergroten...
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
Klik om te vergroten...

Dubz kickt op oudere mannen...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
Als een meisje je uitkotst omdat je harddrugs hebt gebruikt, denk ik niet dat ze op een knuffel of een complimentje zit te wachten, en een zwoele blik kun je wel proberen maar dat gaat hem denk ik niet worden...
Klik om te vergroten...
Verder gaan met je leven en haar negeren. Wat voor meerwaarde heeft boos worden?
Klik om te vergroten...
Geen, maar het kan wel dienen als een uitlaatklep. Het kan wel eens opluchten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Geen, maar het kan wel dienen als een uitlaatklep. Het kan wel eens opluchten.
Klik om te vergroten...
Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij maakt dat dingen altijd alleen maar erger.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Geen, maar het kan wel dienen als een uitlaatklep. Het kan wel eens opluchten.
Klik om te vergroten...
Kan ik me niet voorstellen. Volgens mij maakt dat dingen altijd alleen maar erger.
Klik om te vergroten...
Hoe erg kan het worden als je haar toch nooit meer spreekt?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben wel een beetje verliefd aan het worden ja. Mag ook wel weer eens na 4 jaar vrijgezel.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ Dubz Ik woon in de derde struik rechts :flushed:

@ Drientje Yes I am, thanks! Iedereen gaat er maar van uit dat ik een man ben haha :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Negative.
S
SmileLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben al vijf jaar stapel op mijn meisje. De laatste twee jaar heb ik ook daadwerkelijk een relatie met haar, haha! Ze bestaan nog, die goede-vriend-turned-better-verhalen!

Ze maakte mij tot wie ik ben, en zonder haar was ik nu heeeel ver van wie ik echt wilde zijn :)
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#12
whyme zei:
Hoppa, ineens uit het niets, na dr zeker 2 maanden niet te hebben gesproken.. Apart, maar wel lief & leuk :grin:
Klik om te vergroten...
Nevermind, vrouwen.. :confused:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
whyme zei:
whyme zei:
Hoppa, ineens uit het niets, na dr zeker 2 maanden niet te hebben gesproken.. Apart, maar wel lief & leuk :grin:
Klik om te vergroten...
Nevermind, vrouwen.. :confused:
Klik om te vergroten...

Jep, tell me about it :wink:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben er nu wel achter dat het, jammer geoeg, niks wordt tussen mij en degene waar ik verliefd op was. Zij neemt steeds meer afstand van wat voor mijn gevoel iets heel moois aan het worden was. Achja, dat heb ik al vaker meegemaakt en me er overheen gezet. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
endor zei:
is it a sin, is it a crime
loving you dear like i do
if it's a crime, then i'm guilty
guilty of loving you :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Amelie!

:hearteyes:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond een meisje al een tijdje leuk, en het ging ook wel redelijk de goede kant op. Maar dit weekend ging het compleet mis :(
Ik stond zó strak dat ik mn gezicht niet in plooi kon houden en ontzetten met mn kop liep te trekken. Kom ik haar tegen in de stad, ik probeer haar nog te ontlopen maar zij begint een heel gesprek. Ze merkt vrijwel direct dat ik drugs heb gebruikt, en zij moet daar vrij weinig van weten. Ze was echt geschokt :rolleyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
clockcable zei:
Ik vond een meisje al een tijdje leuk, en het ging ook wel redelijk de goede kant op. Maar dit weekend ging het compleet mis :(
Ik stond zó strak dat ik mn gezicht niet in plooi kon houden en ontzetten met mn kop liep te trekken. Kom ik haar tegen in de stad, ik probeer haar nog te ontlopen maar zij begint een heel gesprek. Ze merkt vrijwel direct dat ik drugs heb gebruikt, en zij moet daar vrij weinig van weten. Ze was echt geschokt :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat kut voor je !
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd wat rot voor hem.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
Uiteindelijk ook een beetje m'n eigen schuld.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
idd wat rot voor hem.
Klik om te vergroten...
:grin:

Jammer joh.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."