Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet furliefd topic!

Het furliefd topic!

78 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Begin een bepaalde dame wel steeds leuker te vinden, en we worden toch wel steeds iets opener naar elkaar toe. Alleen heeft ze momenteel nog een relatie met af en toe wel wat dipjes, en ik ben niet het type dat in een relatie gaat zitten stoken. Ik zit in ieder geval eerste rang mochten er veranderingen in de situatie optreden die in mijn voordeel zouden kunnen werken. :wink:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#2
r@r@ zei:
vette kutzooi
Klik om te vergroten...

Ging het daarom uit? :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha. Ik moest hardop lachen.

OT: Ik ben nog steeds verliefd. Dat buikgevoel en zo is wat minder dan het was, maar dat is weer gecompenseerd door andere dingen gelukkig.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
hoppa, helemaal hoteldebotel verliefd :grin:
Klik om te vergroten...
en nog steeds :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog steeds een beetje, denk ook niet dat het meer dan dat gaat worden. Baby steps....
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dubz zei:
cropp zei:
jij gokt het er gewoon op dat het geen vent van 30 is?
Klik om te vergroten...

Beanhead zei:
Dubz kickt op oudere mannen...
Klik om te vergroten...

Drientje zei:
iSmokeX is een dame.
Klik om te vergroten...

Dat dus :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Dat weet ik, dat weet jij, maar wie zegt dat ze niet een of ander koekverhaal op aan het hangen is?

OT: de verliefdheid is eigenlijk alweer weg, moet ze maar niet zo lullig doen...

Ik ben er achter gekomen dat ik met vrouwen minder geduld heb als met stoplichten...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Negative.
S
SmileLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben al vijf jaar stapel op mijn meisje. De laatste twee jaar heb ik ook daadwerkelijk een relatie met haar, haha! Ze bestaan nog, die goede-vriend-turned-better-verhalen!

Ze maakte mij tot wie ik ben, en zonder haar was ik nu heeeel ver van wie ik echt wilde zijn :)
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#8
whyme zei:
Hoppa, ineens uit het niets, na dr zeker 2 maanden niet te hebben gesproken.. Apart, maar wel lief & leuk :grin:
Klik om te vergroten...
Nevermind, vrouwen.. :confused:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
whyme zei:
whyme zei:
Hoppa, ineens uit het niets, na dr zeker 2 maanden niet te hebben gesproken.. Apart, maar wel lief & leuk :grin:
Klik om te vergroten...
Nevermind, vrouwen.. :confused:
Klik om te vergroten...

Jep, tell me about it :wink:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben er nu wel achter dat het, jammer geoeg, niks wordt tussen mij en degene waar ik verliefd op was. Zij neemt steeds meer afstand van wat voor mijn gevoel iets heel moois aan het worden was. Achja, dat heb ik al vaker meegemaakt en me er overheen gezet. :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meld hier hoe ontzettend blij je bent met je vriend/vriendinnetje/scharrel/schaap! Want liefde is mooi en dat moet gevierd worden en en en. Ja! :hearteyes:

Ik heb een filmpje gemaakt voor mijn schatje met herinneringen van toen tot nu:

[youtube]eu25Ug-WJ2g[/youtube]


[/overly slijmerig gerant]
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo tot over men oren verliefd, als ik haar zie krijg ik het al snel warm en een blos komt op men wangen, ik voel me goed als ik met haar praat ik voel me geweldig als ik haar in de ogen kijk.

Hihi :hearteyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jaaaaa mijn vriendje is lievvv :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:rock: :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aanstaande 15 maart kennen mijn lief en ik elkaar exact 4 jaar en stappen we samen in het huwelijksbootje. Na 4 jaar heb ik nog steeds verliefde gevoelens voor mijn heerlijke heerlijkheid!! :hearteyes:

Lieve Boris IK HOU ZOVEEL VAN JOU!!!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
is it a sin, is it a crime
loving you dear like i do
if it's a crime, then i'm guilty
guilty of loving you :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Amelie!

:hearteyes:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vond een meisje al een tijdje leuk, en het ging ook wel redelijk de goede kant op. Maar dit weekend ging het compleet mis :(
Ik stond zó strak dat ik mn gezicht niet in plooi kon houden en ontzetten met mn kop liep te trekken. Kom ik haar tegen in de stad, ik probeer haar nog te ontlopen maar zij begint een heel gesprek. Ze merkt vrijwel direct dat ik drugs heb gebruikt, en zij moet daar vrij weinig van weten. Ze was echt geschokt :rolleyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
clockcable zei:
Ik vond een meisje al een tijdje leuk, en het ging ook wel redelijk de goede kant op. Maar dit weekend ging het compleet mis :(
Ik stond zó strak dat ik mn gezicht niet in plooi kon houden en ontzetten met mn kop liep te trekken. Kom ik haar tegen in de stad, ik probeer haar nog te ontlopen maar zij begint een heel gesprek. Ze merkt vrijwel direct dat ik drugs heb gebruikt, en zij moet daar vrij weinig van weten. Ze was echt geschokt :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wat kut voor je !
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
idd wat rot voor hem.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uiteindelijk ook een beetje m'n eigen schuld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."