Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemdgaan onder invloed

Vreemdgaan onder invloed

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BaradonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah maar jongens kom op. Helemaal mee eens dat het een slap excuus is enzo. Maar als je iemand zoent waar je vriendin bij is dan zit je toch zwaar onder invloed. Je kan ook gewoon van alcohol zo ver heen zijn dat je het echt allemaal niet meer uit elkaar kunt houden. Als je dan gezoend wordt kan ik me voorstellen dat het bijna een instinct is om terug te zoenen.

Dit heeft helemaal niets met emoties en gevoelens te maken, de fout die hij heeft gemaakt lijkt me dan meer dat hij zichzelf zo ver heen heeft gezopen dat hij niet meer voor de gevolgen kon instaan. Maar ik denk echt dat hij in dit geval geen idee had wat hij aan het doen was. Dan vind in het zeker niet zo absoluut onvergefelijk.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien wil hy gewoon niet vertellen dat hy een combi van alcohol en een andere drug heeft gebruikt en steekt hij het op 'iets viagra achtigs'
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou 'm niet vertrouwen.
t
twijfelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vertrouwen doe ik hem ook niet meer. Het is gewoon over. Ik probeer alleen antwoorden voor mezelf te krijgen.

Nee, hij heeft niet eerder vaag gedaan op viagra. Tijdens zijn middelbare schooltijd heeft hij wel geblowd, maar ik ben er heel zeker van dat hij dat nu niet meer doet. En van andere drugs moet hij niks hebben. Bier niet meegerekend dan.

Trouwens een OD? Help me out here....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
OverDosis
t
twijfelLid
01-01-2024, 00:00
#6
aha, heb ik nooit last van :wink:
C
Cherriee_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk eerlyk gezegd dat hy GHB genomen heeft of wat hy zelf zegt in zyn drankje heeft gekregen.
Alsnog vind ik het geen excuus om drugs de schuld te geven van zyn stomme actie.
t
twijfelLid
01-01-2024, 00:00
#8
In het ziekenhuis hebben ze wel iets in zijn bloed gevonden wat op viagra leek...
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk iets anders, die avond waren zijn remmingen minder, kan gebeuren, als hij nu nuchter goed realiseert wat een rotstreek dit is en daar zijn verantwoordelijkheid in neemt en lering uit trekt.
Is hij en jullie relatie het waard om voor te knokken? Hoeft toch in mijn ogen niet 123 direct over te zijn??? communiceren is daarop mijn antwoord
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
twijfel zei:
In het ziekenhuis hebben ze wel iets in zijn bloed gevonden wat op viagra leek...
Klik om te vergroten...

Viagra/Kamagra is niet echt een drugs waar iemand op vreemd zal gaan sinds het geen werking heeft zoals andere drugs.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Axxess zei:
Ohja, de grote "Er moet vast iets in mn drinken gegooid zijn" gebruik ik ook als ik met een OD op de eerste hulp aankom.
Classic
Klik om te vergroten...
deze, en mensen doen rare dingen op de drugs, maar nooit alleen maar door de drugs, wat je ook gebruikt, er zal altijd nog wel ergens een grens te vinden zijn, je word niet een soort marionetje van een chemische stof of je fantasie...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je bent met je vriendin in een kroeg, dan moet je dus echt wel goed padje af zijn wil je dan opeens met iemand anders gaan bekken. Klinkt als meer dan alcohol.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
G?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
Vreemdgaan onder invloed wordt te vaak als excuus gebruikt ''schatje ik was dronken! sorry! ''liefje ik was stoned, ik wist niet waar ik mee bezig was!''

Kanker toch lekker op!
Klik om te vergroten...

+1!

Wat nou drugs de schuld geven? je gebruikt het tog zelf uit vrije wil...
Dan is het dus ook je eigen schuld.

(off topic: Yeah 1000 posts! :sunglasses: )
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cherriee_ zei:
Ik denk eerlyk gezegd dat hy GHB genomen heeft of wat hy zelf zegt in zyn drankje heeft gekregen.
Alsnog vind ik het geen excuus om drugs de schuld te geven van zyn stomme actie.
Klik om te vergroten...

ik ben het met je eens.. drugs mag geen excuus zijn.. want vreemd gaan doet de mens toch wel..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hislordship zei:
Andrew zei:
Vreemdgaan onder invloed wordt te vaak als excuus gebruikt ''schatje ik was dronken! sorry! ''liefje ik was stoned, ik wist niet waar ik mee bezig was!''

Kanker toch lekker op!
Klik om te vergroten...

+1!

Wat nou drugs de schuld geven? je gebruikt het tog zelf uit vrije wil...
Dan is het dus ook je eigen schuld.

(off topic: Yeah 1000 posts! :sunglasses: )
Klik om te vergroten...
yeah 3000 posts! :rolleyes:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#17
twijfel zei:
Thanks voor jullie reacties. Ik denk dat ik hem nog wel vergeven kan, maar dat een relatie zo niet gaat werken. Vertrouwen is toch wel heel belangrijk voor mij.

Ik vraag me nog wel af in hoeverre je jezelf blijft als je zo onder invloed bent. Is het vergelijkbaar met alcohol of juist niet?
Klik om te vergroten...

Hangt heel erg af van het spul. Met wiet blijf ik veel meer mezelf dan met drank, ik voel me minder afwezig bij wat ik doe. Zal ook wel per persoon verschillen.
Je zou misschien nog wat beter kunnen nadenken over hoe hij reageerde toen jij hem betrapte, hoe zijn gedrag was, enzovoorts, om na te gaan in welke staat hij verkeerde. Als hij zich betrapt voelt is hij zich er blijkbaar wel van bewust dat hij iets doet wat niet 'mag'. Conclusie: hoe zijn drempel verlaagd is kan ik niet beoordelen, maar hij wist waar hij mee bezig was.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#18
beste twijfel ik sluit me helemaal aan met wat de anderen hier zeggen het maakt niet uit wat er is gebruikt of in zijn drankje is gedaan je bent ten alle tijden zelf de persoon die de grens verlegd en/of een keuze maakt .

Het is gewoon heel goedkoop hoe iemand dat aanvoerd .

Welliswaar kan hij het niet zelf gedaan hebben maar dan nog ga je eerst naar je partner om te melden dat er iets is lijkt me .

Jij hebt het niet gedaan maar HIJ en daarom zou ik als ik jou was er geen ruimte meer voor laten.

Je moet maar zo denken hij is zielig

Heel veel sterkte
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
gia79 zei:
Ik denk iets anders, die avond waren zijn remmingen minder, kan gebeuren, als hij nu nuchter goed realiseert wat een rotstreek dit is en daar zijn verantwoordelijkheid in neemt en lering uit trekt.
Is hij en jullie relatie het waard om voor te knokken? Hoeft toch in mijn ogen niet 123 direct over te zijn??? communiceren is daarop mijn antwoord
Klik om te vergroten...

Van fouten kun je leren en je relatie kan er sterker van worden. Maar let op: de fouten die je maakt zeggen wel degelijk iets over je. Het is in ieder geval niet de drugs die vreemd gaan. Het is de persoon, al dan niet onder invloed, die dat doet.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#20
twijfel zei:
Hij zegt dat iemand iets (viagra-achtigs) in zijn bier heeft gedaan.
Klik om te vergroten...

[sarcasm] Dan ben je wel hard de lul...! :rock: [/sarcasm]

OT; slappe smoesjes...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."