Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemdgaan onder invloed

Vreemdgaan onder invloed

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
twijfel zei:
Dopezilla zei:
Hoe waarschijnlijk is het dat iemand iets in z'n drankje heeft gegooid? Hij zal wel gewoon ladderzat geweest zijn, en daarbij nog een paardenlul ook.

Olle
Klik om te vergroten...

Hij heeft een dag in het ziekenhuis gelegen. Kan ook van de drank zijn natuurlijk. Hij deed al wel raar voordat dit gebeurde, was anders dronken dan anders zeg maar.
Klik om te vergroten...
wat heeft ie dan wel niet allemaal gehad?
t
twijfelLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat weet ik dus niet. hij mailde iets viagra-achtigs.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
daar krijg je alleen een stijve tampeloerus van ,meer niet
t
twijfelLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt me ook niet dat je daarvan in het ziekenhuis beland. maar misschien door de combi met drank?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
twijfel zei:
lijkt me ook niet dat je daarvan in het ziekenhuis beland. maar misschien door de combi met drank?
Klik om te vergroten...
dat lijkt me ook heel onwaarschijnlijk en dan spreek ik uit ervaring...
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een vergelijking trekken om te zeggen dat het iets viagra achtig is natuurlijk beetje vreemd, is hij al een keer eerder vaag gegaan op viagra dan?

Ohja, de grote "Er moet vast iets in mn drinken gegooid zijn" gebruik ik ook als ik met een OD op de eerste hulp aankom.
Classic

Een mail is natuurlijk ook zo zo, ga naar hem toe en vraag het gewoon, kijk in zn ogen en je weet genoeg... Volg je gevoel want met datzelfde gevoel zou je ook verder moeten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou 'm niet vertrouwen.
t
twijfelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vertrouwen doe ik hem ook niet meer. Het is gewoon over. Ik probeer alleen antwoorden voor mezelf te krijgen.

Nee, hij heeft niet eerder vaag gedaan op viagra. Tijdens zijn middelbare schooltijd heeft hij wel geblowd, maar ik ben er heel zeker van dat hij dat nu niet meer doet. En van andere drugs moet hij niks hebben. Bier niet meegerekend dan.

Trouwens een OD? Help me out here....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
OverDosis
t
twijfelLid
01-01-2024, 00:00
#10
aha, heb ik nooit last van :wink:
C
Cherriee_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk eerlyk gezegd dat hy GHB genomen heeft of wat hy zelf zegt in zyn drankje heeft gekregen.
Alsnog vind ik het geen excuus om drugs de schuld te geven van zyn stomme actie.
t
twijfelLid
01-01-2024, 00:00
#12
In het ziekenhuis hebben ze wel iets in zijn bloed gevonden wat op viagra leek...
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk iets anders, die avond waren zijn remmingen minder, kan gebeuren, als hij nu nuchter goed realiseert wat een rotstreek dit is en daar zijn verantwoordelijkheid in neemt en lering uit trekt.
Is hij en jullie relatie het waard om voor te knokken? Hoeft toch in mijn ogen niet 123 direct over te zijn??? communiceren is daarop mijn antwoord
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
twijfel zei:
In het ziekenhuis hebben ze wel iets in zijn bloed gevonden wat op viagra leek...
Klik om te vergroten...

Viagra/Kamagra is niet echt een drugs waar iemand op vreemd zal gaan sinds het geen werking heeft zoals andere drugs.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Axxess zei:
Ohja, de grote "Er moet vast iets in mn drinken gegooid zijn" gebruik ik ook als ik met een OD op de eerste hulp aankom.
Classic
Klik om te vergroten...
deze, en mensen doen rare dingen op de drugs, maar nooit alleen maar door de drugs, wat je ook gebruikt, er zal altijd nog wel ergens een grens te vinden zijn, je word niet een soort marionetje van een chemische stof of je fantasie...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent met je vriendin in een kroeg, dan moet je dus echt wel goed padje af zijn wil je dan opeens met iemand anders gaan bekken. Klinkt als meer dan alcohol.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
G?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
Andrew zei:
Vreemdgaan onder invloed wordt te vaak als excuus gebruikt ''schatje ik was dronken! sorry! ''liefje ik was stoned, ik wist niet waar ik mee bezig was!''

Kanker toch lekker op!
Klik om te vergroten...

+1!

Wat nou drugs de schuld geven? je gebruikt het tog zelf uit vrije wil...
Dan is het dus ook je eigen schuld.

(off topic: Yeah 1000 posts! :sunglasses: )
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cherriee_ zei:
Ik denk eerlyk gezegd dat hy GHB genomen heeft of wat hy zelf zegt in zyn drankje heeft gekregen.
Alsnog vind ik het geen excuus om drugs de schuld te geven van zyn stomme actie.
Klik om te vergroten...

ik ben het met je eens.. drugs mag geen excuus zijn.. want vreemd gaan doet de mens toch wel..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hislordship zei:
Andrew zei:
Vreemdgaan onder invloed wordt te vaak als excuus gebruikt ''schatje ik was dronken! sorry! ''liefje ik was stoned, ik wist niet waar ik mee bezig was!''

Kanker toch lekker op!
Klik om te vergroten...

+1!

Wat nou drugs de schuld geven? je gebruikt het tog zelf uit vrije wil...
Dan is het dus ook je eigen schuld.

(off topic: Yeah 1000 posts! :sunglasses: )
Klik om te vergroten...
yeah 3000 posts! :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."