Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsminpunten van je eigen geslacht...

minpunten van je eigen geslacht...

132 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
SchilDpadDo zei:
SperSIZEboon zei:
gewoon je zaakie scheren heb je daar ook geen last van
Klik om te vergroten...
ooit eens gedaan ( met de scheermachine van pa :openmouth: ) maar dat was meer zo'n ''haren trekken'' . Die sneed ze niet mooi af maar trok ze er gewoon uit. En als ej dan zo'n half-bebloede onderbroek in de wasmachine gooit reageerd je ma wel vreemd.
Klik om te vergroten...
heb je zelf geen scheermes ofzo?
Klik om te vergroten...
Ik heb de moteriek van een verdronken bad-eend.. zelfs Texas Chainsaw massacre zou daar niets bij zijn...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe doe je dat dan met scheren?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
hoe doe je dat dan met scheren?
Klik om te vergroten...
voor mijn gezichtbeharing heb ik zelf een modern scheerapparaat dat netjes afsnijd en dergelijke. en mijn lokken ''down under'' laat ik wel zo.

Dat van het schaamhaar was nog voor de tijd dat ik me gezicht echt moest scheren
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SchilDpadDo zei:
SperSIZEboon zei:
hoe doe je dat dan met scheren?
Klik om te vergroten...
voor mijn gezichtbeharing heb ik zelf een modern scheerapparaat dat netjes afsnijd en dergelijke. en mijn lokken ''down under'' laat ik wel zo.

Dat van het schaamhaar was nog voor de tijd dat ik me gezicht echt moest scheren
Klik om te vergroten...
Koop eens een scheermes en oefen op een ballon.

Serieus.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Ik zou echt niemand met een scheermes in de buurt van mijn zak laten komen. No fuckin' way!
Klik om te vergroten...
Ja maar jij bent nog maar 16. Wat heb je nou helemaal voor schaamhaar? :P

Nee, serieus, je gaat er nog wel anders over denken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey, ik ben 17. :P

Ik zie niet in waarom er ik nog anders over zou denken.. :openmouth: Als 't er af moet dan met een scheermachine ofzo, ik heb zowiezo een hekel aan scheermesjes, tenzij ze bij een spiegel en.. Nou ja, je snapt het wel. Ik zou nooit, never een scheermes in de buurt van mijn ballen toelaten. :openmouth: Volgens mij denkt mijn pa er ook zo over en die is ook ouder. :tearsofjoy:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aanstellerrrrr
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
Aanstellerrrrr
Klik om te vergroten...





K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Dan koop je de verkeerde
Klik om te vergroten...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gladde ballen feels good man
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11


Het probleem aan mijn geslacht is dat men lul gaarne menig poes zou vullen zonder dat ik er zelf ook maar iets van emotie bij voel, of erover nadenk.

En nu weer een prachtige constatering: Tabak is rommel, wiet is leuk :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik pleit onschuldig want God de Vader heeft die eigenschap in mij ingeplant. De bokkelul!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Ik pleit onschuldig want God de Vader heeft die eigenschap in mij ingeplant. De bokkelul!
Klik om te vergroten...

Tja maar die maatschappelijke/sociale normen maken het tegenwoordig dan weer zo moeilijk :P
a
artworkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geef mij maar sex, drugs and rock'nroll ook op mijn leeftijd. En ja met geschoren gereedschap. :wink:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sex, drugs 'n rock & roll! :rock:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Met de nek aan aangekeken worden omdat je er als man voor kiest lang haar te dragen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
weyoun22 zei:
Met de nek aan aangekeken worden omdat je er als man voor kiest lang haar te dragen.
Klik om te vergroten...

Fuck die shit ik heb voor lange tijd echt lekker lang haar gehad en dat was héérlijk! Je moet er schijt aan hebben als mensen dat raar vinden of je er vreemd voor aankijken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn eigen geslacht zal mij een rotzorg zijn.

Zij en ik weten één ding en dat is:

Dat ik de man ben.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beanhead zei:
weyoun22 zei:
Met de nek aan aangekeken worden omdat je er als man voor kiest lang haar te dragen.
Klik om te vergroten...

Fuck die shit ik heb voor lange tijd echt lekker lang haar gehad en dat was héérlijk! Je moet er schijt aan hebben als mensen dat raar vinden of je er vreemd voor aankijken.
Klik om te vergroten...

Ik heb er ook fucking schijt aan hoor. Maar ik word zo moe van die blikken af en toe, ze plakken meteen een label aan je terwijl die ondoordachte vooroordelen hunzelf juist een stereotype maken. En die dronken boertjes die je laat in de avond in een disco bij de arm grijpen om me erop te attenderen dat ik naar de kapper moet. Laatst nog een keer ruzie gehad met een willekeurige dronken voetganger toen ik zelf ook dronken was. Ik fietste om half 5 naar huis en hij schreeuwde zoiets als "hippy looserrrr". Ik zelf ook dronken dus meteen kwaad teruggefietst en even afgestapt. Wat verwachten mensen dat er gebeurd als je willekeurige mensen gaat uitschelden op straat diep in de nacht? :confused:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
weyoun22 zei:
Beanhead zei:
weyoun22 zei:
Met de nek aan aangekeken worden omdat je er als man voor kiest lang haar te dragen.
Klik om te vergroten...

Fuck die shit ik heb voor lange tijd echt lekker lang haar gehad en dat was héérlijk! Je moet er schijt aan hebben als mensen dat raar vinden of je er vreemd voor aankijken.
Klik om te vergroten...

Ik heb er ook fucking schijt aan hoor. Maar ik word zo moe van die blikken af en toe, ze plakken meteen een label aan je terwijl die ondoordachte vooroordelen hunzelf juist een stereotype maken. En die dronken boertjes die je laat in de avond in een disco bij de arm grijpen om me erop te attenderen dat ik naar de kapper moet. Laatst nog een keer ruzie gehad met een willekeurige dronken voetganger toen ik zelf ook dronken was. Ik fietste om half 5 naar huis en hij schreeuwde zoiets als "hippy looserrrr". Ik zelf ook dronken dus meteen kwaad teruggefietst en even afgestapt. Wat verwachten mensen dat er gebeurd als je willekeurige mensen gaat uitschelden op straat diep in de nacht? :confused:
Klik om te vergroten...

Ach joh gewoon negeren.. Je helaas te veel triesten mensen die het blijkbaar nodig vinden, hun eigen tekortkomingen en problemen te projecteren op anderen.

De mensen met de grootste bek hebben de grootste problemen vaak.. Maar durven het niet toe te geven.

Je moet gewoon scheit hebben daaraan.

Dat maakt het een stuk makkelijker.

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."