Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFuck alle drugs, Liefde is de bom!

Fuck alle drugs, Liefde is de bom!

169 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
greenpower zei:
Drugs zijn mijn liefde, dat betekend dus dat drugs het beste is wat er bestaat, is dus eigelijk wat je zegt?
Klik om te vergroten...
hoi,neen ik zeg:liefde is de drug!,drugs is leuk,maar de liefde prefeert :wink:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ooit zal je anders zeggen, neem dat van mij en vele anderen aan.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
cronos zei:
drientje,drientje,drientje...dat is maar een grapje hoor,een vrouw moet geen vrees hebben van mij,want ik ben toch impotent :beer: alhoewel er toch beweging zat in flurkske(naam van mijn piemeltje) toen ik de foto van jou zag in de douche(?) :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Flurkske :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
cronos zei:
Drientje zei:
cronos zei:
werkelijk?post dan aub eens een foto in het fotoalbum,PLEASE!!!!!!!ben veel te benieuwd :beer:
Klik om te vergroten...

Ach, jammer dan weer zulke berichten! Geloof me maar als ik zeg dat Marla een seksbom is, dan is ze dat! Ik denk niet dat ze foto's van zichzelf wil posten!
Klik om te vergroten...

drientje,drientje,drientje...dat is maar een grapje hoor,een vrouw moet geen vrees hebben van mij,want ik ben toch impotent :beer: alhoewel er toch beweging zat in flurkske(naam van mijn piemeltje) toen ik de foto van jou zag in de douche(?) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Kan wel wezen allemaal prima, verpakt je post eens dan in een mooie verpakking ipv zo enorm mannelijk en duidelijk geil en opdringerig. Ik ben veel toeschietelijker naar anderen toe als ze met een omweg vragen en niet bedelen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
cronos zei:
drientje,drientje,drientje...dat is maar een grapje hoor,een vrouw moet geen vrees hebben van mij,want ik ben toch impotent :beer: alhoewel er toch beweging zat in flurkske(naam van mijn piemeltje) toen ik de foto van jou zag in de douche(?) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahaha die foto XD
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack.
Klik om te vergroten...

En toch zijn er een duizendtal meer mensen gelukkig geworden van liefde dan van crack :sunglasses:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
cronos zei:
drientje,drientje,drientje...dat is maar een grapje hoor,een vrouw moet geen vrees hebben van mij,want ik ben toch impotent :beer: alhoewel er toch beweging zat in flurkske(naam van mijn piemeltje) toen ik de foto van jou zag in de douche(?) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahaha die foto XD
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Kan wel wezen allemaal prima, verpakt je post eens dan in een mooie verpakking ipv zo enorm mannelijk en duidelijk geil en opdringerig. Ik ben veel toeschietelijker naar anderen toe als ze met een omweg vragen en niet bedelen.
Klik om te vergroten...
Don't flatter yourself, there's sarcasm all around. Overigens vind ik dergelijke taal niet mannelijk, des te meer een bewijs van gebrek aan respect. Mits het gemeend zou zijn natuurlijk, hier kan ik er wel om lachen (:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dutchy zei:
Angramar Temenos zei:
Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack.
Klik om te vergroten...

En toch zijn er een duizendtal meer mensen gelukkig geworden van liefde dan van crack :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ken je dan één iemand die gelukkig geworden is van crack ?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
Dutchy zei:
Angramar Temenos zei:
Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack.
Klik om te vergroten...

En toch zijn er een duizendtal meer mensen gelukkig geworden van liefde dan van crack :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ken je dan één iemand die gelukkig geworden is van crack ?
Klik om te vergroten...
Dat moet je aan een crack junk vragen nadat hij heeft lopen zuigen aan een pijp gevuld met crack :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
cronos zei:
drientje,drientje,drientje...dat is maar een grapje hoor,een vrouw moet geen vrees hebben van mij,want ik ben toch impotent :beer: alhoewel er toch beweging zat in flurkske(naam van mijn piemeltje) toen ik de foto van jou zag in de douche(?) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahaha die foto XD
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik nou ook toen ik foto zag! :grin: :grin: :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Och...je merkt vanzelf wel dat 't goed of niet is, daarvoor moet je onderuit gaan...
Liefde blijft de bom, maar idd een bom die ook hard kan exploderen en je hart kan verscheuren....
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bohhhh ik ben verliefd :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Worstenjongen zei:
Bohhhh ik ben verliefd :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Alweer? Jij vat ook snel vlam!
Toen ik 16 was deed ik dat ook, totdat je een paar keer bedrogen bent, dan wordt je wat voorzichtiger
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Worstenjongen zei:
Bohhhh ik ben verliefd :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Alweer? Jij vat ook snel vlam!
Toen ik 16 was deed ik dat ook, totdat je een paar keer bedrogen bent, dan wordt je wat voorzichtiger
Klik om te vergroten...

Laat die jongen ervan genieten. :)
Ik zou dolgraag met hem willen ruilen.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil ook verliefd zijn *sip kijkt*
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
endor zei:
W.F.L. zei:
Fuck alle liefde, drugs zijn de bom :sunglasses:
Klik om te vergroten...

No woman , no cry , give me weed and help me fly?
Klik om te vergroten...

Jup jup. :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
endor zei:
W.F.L. zei:
Fuck alle liefde, drugs zijn de bom :sunglasses:
Klik om te vergroten...

No woman , no cry , give me weed and help me fly?
Klik om te vergroten...

Jup jup. :grin:
Klik om te vergroten...

Geef mij maar mijn veel te geweldige liefje hoor. :hearteyes:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
En wat nou als je niemand hebt, dan moet je gewoon keihard aan de drugs :rolleyes:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Liefde is ook een drug....

Een drug die ik maar al te graag zou willen hebben samen met iemand.
Helaas moet deze drug spontaan op je af komen, en dat leek ook begin dit jaar, helaas
na een paar maand bleek het toch anders...

dus snoep ik maar af en toe van wat anders tot ie weer voorbij komt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."