Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFuck alle drugs, Liefde is de bom!

Fuck alle drugs, Liefde is de bom!

169 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindgamer zei:
partykat zei:
domme mensen weren zich met wapens, verstandige mensen wapenen zich met woorden, wijze mensen ontwapenen met liefde..
Klik om te vergroten...
De tering zeg, die ga ik onthouden :)
Klik om te vergroten...

Ik heb hem ook al overgenomen, mooi verwoord!
@ Mindgamer: Als jij dat mooi vind mag je wel een keer mijn wc bezet houden, daar staan alleen maar van dat soort spreuken. Potlood schrijft goed op tegeltjes, en het is uitwisbaar.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt vast geen laptop met toegang tot het world wide web?? :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindgamer zei:
Je hebt vast geen laptop met toegang tot het world wide web?? :(
Klik om te vergroten...
Nee ik heb altijd ruzie met laptops. Jij wel dan?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
partykat zei:
domme mensen weren zich met wapens, verstandige mensen wapenen zich met woorden, wijze mensen ontwapenen met liefde..
Klik om te vergroten...

Die is mooi :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb vanavond een soort van 'date', maar ik heb er helemaal niet zo'n zin in.
p
partykatLid
01-01-2024, 00:00
#6
leuk om te horen dat jullie mijn spreuk zo mooi vonden. ik zou graag met de eer strijken, maar wil jullie ook wel eerlijk vertellen waar ik hem vandaan heb, want daar staan alleen maar dat soort spreuken in, hier komt er nog een domme mensen vinden verstandige mensen koel en berekenend verstandige mensen vinden wijze mensen goeig en naief wijze mensen houden van alle mensenn meer van dit soort spreuken kun je vinden in een klein boekje dat heet domme, verstandige en wijze mensen.. hoe kan het ook anders, haha..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Dat maak je er dus zelf van. Ik hoorde pas dat je alweer een nieuwe vriendin hebt....

Dus volgens mij lieg jij ook hier de hele boel aan elkaar.
Klik om te vergroten...

Je kan veel horen, volgens mij ben jij gewoon een kansloos secreet. Was het maar zo...
Ik heb gehoord dat jij eigenlijk op lijken valt. Volgens mij lieg jij ook de hele boel bij elkaar.

:kots:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Dat maak je er dus zelf van. Ik hoorde pas dat je alweer een nieuwe vriendin hebt....

Dus volgens mij lieg jij ook hier de hele boel aan elkaar.
Klik om te vergroten...

Je kan veel horen, volgens mij ben jij gewoon een kansloos secreet. Was het maar zo...
Ik heb gehoord dat jij eigenlijk op lijken valt. Volgens mij lieg jij ook de hele boel bij elkaar.

:kots:
Klik om te vergroten...
Oh oh necros...

Of was het nou mocros.

Ik val op lijken ja.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
en dat de Muesli zo lekker smaakte.
Klik om te vergroten...
Oh no she di'nt! (of was het geen eufemisme?)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivoos zei:
Drientje zei:
en dat de Muesli zo lekker smaakte.
Klik om te vergroten...
Oh no she di'nt! (of was het geen eufemisme?)
Klik om te vergroten...
edit, dit sloeg nergens op en ik heb geen reden AT af te kraken.

Vroeger is vroeger, nu is nu.

Laten we handen vast houden en Kumbaja zingen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mensen mensen, vanwaar deze totaal niet zinvolle discussie? :( :)

Even OT:

Fuck alle drugs, liefde is de bom. Maar sommige drugs + Liefde = de uber bom.. :hearteyes: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
mensen mensen, vanwaar deze totaal niet zinvolle discussie? :( :)

Even OT:

Fuck alle drugs, liefde is de bom. Maar sommige drugs + Liefde = de uber bom.. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Liefde en MDMA?

:hearteyes: :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
mensen mensen, vanwaar deze totaal niet zinvolle discussie? :( :)

Even OT:

Fuck alle drugs, liefde is de bom. Maar sommige drugs + Liefde = de uber bom.. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Liefde en MDMA?

:hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bijvoorbeeld, of liefde en GHB, liefde en LSD zelfs liefde en Speed!!!

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
Dat maak je er dus zelf van. Ik hoorde pas dat je alweer een nieuwe vriendin hebt....

Dus volgens mij lieg jij ook hier de hele boel aan elkaar.
Klik om te vergroten...

Je kan veel horen, volgens mij ben jij gewoon een kansloos secreet. Was het maar zo...
Ik heb gehoord dat jij eigenlijk op lijken valt. Volgens mij lieg jij ook de hele boel bij elkaar.

:kots:
Klik om te vergroten...

Oh mijn god. Ik dacht dat je normaler geworden was. Maar helaas.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik schrijf zelf gedichten, al flink een tijd en ik heb ook echt boeken vol. Er is geen mooier en pijnlijker onderwerp dan liefde waar je over kunt schrijven. Ik gok dat zo'n 85% van alles wat ik heb geschreven de afgelopen jaren over de liefde gaat.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liefde is mooi, maar het leven is nog mooier
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je hebt altijd baas boven baas, maar ik vind drugs ook wel leuk hoor (:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack.
Klik om te vergroten...

Wat sneu.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Serenity zei:
Angramar Temenos zei:
Crack is nog beter voor je dan die kutdrug, meer mensen die zelfmoord plegen door afwijzing/relatieproblemen/etc dan mensen die sterven aan crack.
Klik om te vergroten...

Wat sneu.
Klik om te vergroten...
Ja zo heeft iedereen een verhaal....

Liefde is prachtig, jammer dat ego's zo de kop op steken en we niet meer zoals vroeger, verdraagzaamheid en eenvoud aan de standaard liefde toe kunnen voegen.

Zo heel af en toe verlang ik naar de tijd dat vrouwen en mannen gewoon hun huwelijk consumeerden, niet over hun problemen praatten en de vuile was binnen hielden.

Echte liefde, als je dat geproefd heb, dan zeg je geen dingen zoals: 'liefde bestaat niet', als je dat kent dan valt inderdaad drugs in het niet. De combinatie drugs en echte liefde is nog veel heftiger. Seks met iemand waar je van houdt onder invloed van LSD is de mooiste ervaring die je kunt beleven....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is allemaal nogal persoonlijk, liefde is een emotie, niemand kan vertellen welke emotie jij, ik, hij of zij het leukste vinden. Iedereen ervaart liefde anders.

Ik heb nog maar één enkele vriendin gehad, 4 jaar geledenn, toen ik 19 was, ik dacht ook dat liefde het mooiste was tot ze mij verliet, sinds ik die keerzijde heb gezien zoek ik ook niet meer achter liefde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."