Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFuck alle drugs, Liefde is de bom!

Fuck alle drugs, Liefde is de bom!

169 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop het niet :(
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het verliefde gevoel is inderdaad het beste gevoel wat er bestaat :hearteyes:
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bleh, ben 25 en heb letterlijk nog nooit een lief/vriendin gehad... En nee, zo'n lelijke donder ben ik niet... Dus ik zou niet weten waar de TS het over heeft... jammer genoeg.

Ben wel één keertje verliefd geweest, maar dat was het dan ook.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Om met de deur in huis, forum, te vallen,

Fuck lsd, paddo's, xtc, speed, sos, wiet, hasj, ghb, keta fuck gewoon alle drugs,

Liefde staat boven alles, er bestaat geen fijner gevoel dan die superconnectie voelen met je geliefde!

Ik heb me nog nooit beter gevoeld dan wanneer ik met mijn geliefde ben en/of de liefde tot een daad maak. Een gevoel van complete balans, symmetrie en euforie zonder ook maar 1 middel aan te raken, waarom bestaat er dan in hemelsnaam drugs?
Voor wanneer je zonder liefde zit, om de liefde nog mooier te maken of omdat drugs beter zijn dan liefde?
Het tweede is mij tot nu toe nog niet gelukt dus dat sluit ik zelf al uit (reacties?)
Het eerste zou een aardige reden kunnen zijn alleen kan natuurlijk niets op tegen het heerlijke gevoel, maar een tijdelijke onderdrukking van het gemis zou het wel kunnen zijn, zeker geen vervanging!
Het derde vind ik gewoon totale bullsh*t en zal dan ook nooit uit mijn mond komen,
ik hou van liefde :hearteyes:

Een warm lichaam naast je hebben als je 's ochtends wakker word,
of een troost wanneer je in een dip zit,
een vertrouwd iemand waar je altijd op terug kan vallen,
waar lust en liefde samen komen:

Je vriendin/vriend, man/vrouw, wat het dan ook mag zijn!

Kan een biertje, joint, lijn, pil of zegel dit alles vervangen? NEE!
Liefde is onomstotelijk het beste wat er op deze aardkloot bestaat!!!!

Ik wou dit gewoon even kwijt, ik weet niet waarom maar ik moest dit punt toch duidelijk maken...of dat gelukt is is een tweede maar het moest er gewoon even uit!

Dont make a joint,
make some love :hearteyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
viewtopic.php?f=38&t=17492
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefde is mooi. Maar niet de enige manier om plezier te maken :stoned:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan een biertje, joint, lijn, pil of zegel dit alles vervangen? NEE!
Klik om te vergroten...
Hoezo vervangen? Waarom hebben mensen het altijd over vervangen? Het is een aanvulling op je leven, als je het onder controle hebt natuurlijk.

En liefde mag dan wel mooi zijn, maar liefde heeft ook een andere kant.
Over de andere kant zijn er meer liedjes gemaakt en hebben meer films als onderwerp, het kwetsen.

Koester de tijd die je met je partner hebt en zult hebben.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Liefde staat boven alles, er bestaat geen fijner gevoel dan die superconnectie voelen met je geliefde!
Klik om te vergroten...

De filosoof Blaise Pascal schreef het al enige eeuwen geleden: "Enkel via de liefde kan men de waarheid betreden."

Waarvan MINDGAMER acte geeft met zijn visuele bijdrage, die in dit topic aantoont dat echte liefde bereid is over - en in dit geval door - alle grenzen heen te gaan :rolleyes:

STRAIGHT FROM THE HEART

a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is het mooiste wat er is, maar ook de grootste bron van pijn en verwarring.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Het is het mooiste wat er is, maar ook de grootste bron van pijn en verwarring.
Klik om te vergroten...

Daar heb je ook zeker helemaal gelijk in,
gisteren was ik zelf niet erg rationeel maar het heeft mijn hoofd gisteren overtoeren laten draaien en ik heb ongeveer 2 uur geslapen...

Angramar Temenos zei:
Liefde bestaat niet.
Klik om te vergroten...

Hoezo bestaat liefde niet, uitleg?
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Liefde is het mooiste wat er is...
Tot als je de keerzijde leert kennen!

Liefde is de drug met de hardste afkick...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind liefde maar stom!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Worstenjongen zei:
Bohhhh ik ben verliefd :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Alweer? Jij vat ook snel vlam!
Toen ik 16 was deed ik dat ook, totdat je een paar keer bedrogen bent, dan wordt je wat voorzichtiger
Klik om te vergroten...


Ik ben alleen maar gekker geworden op haar
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gemini zei:
Drientje zei:
Worstenjongen zei:
Bohhhh ik ben verliefd :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Alweer? Jij vat ook snel vlam!
Toen ik 16 was deed ik dat ook, totdat je een paar keer bedrogen bent, dan wordt je wat voorzichtiger
Klik om te vergroten...

Laat die jongen ervan genieten. :)
Ik zou dolgraag met hem willen ruilen.
Klik om te vergroten...

Het was ook niet negatief bedoeld, meer als van geniet ervan, het gaat weer snel genoeg voorbij allemaal...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Altijd cool kalm relax chill blijven en niets forceren worst, als het van beide kanten komt is de kans wel groot dat het ok komt,
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
partykat zei:
domme mensen weren zich met wapens, verstandige mensen wapenen zich met woorden, wijze mensen ontwapenen met liefde..
Klik om te vergroten...
De tering zeg, die ga ik onthouden :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
partykat zei:
domme mensen weren zich met wapens, verstandige mensen wapenen zich met woorden, wijze mensen ontwapenen met liefde..
Klik om te vergroten...
De tering zeg, die ga ik onthouden :)
Klik om te vergroten...

Ik heb hem ook al overgenomen, mooi verwoord!
@ Mindgamer: Als jij dat mooi vind mag je wel een keer mijn wc bezet houden, daar staan alleen maar van dat soort spreuken. Potlood schrijft goed op tegeltjes, en het is uitwisbaar.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt vast geen laptop met toegang tot het world wide web?? :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
Je hebt vast geen laptop met toegang tot het world wide web?? :(
Klik om te vergroten...
Nee ik heb altijd ruzie met laptops. Jij wel dan?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
partykat zei:
domme mensen weren zich met wapens, verstandige mensen wapenen zich met woorden, wijze mensen ontwapenen met liefde..
Klik om te vergroten...

Die is mooi :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."