#1
Om met de deur in huis, forum, te vallen,
Fuck lsd, paddo's, xtc, speed, sos, wiet, hasj, ghb, keta fuck gewoon alle drugs,
Liefde staat boven alles, er bestaat geen fijner gevoel dan die superconnectie voelen met je geliefde!
Ik heb me nog nooit beter gevoeld dan wanneer ik met mijn geliefde ben en/of de liefde tot een daad maak. Een gevoel van complete balans, symmetrie en euforie zonder ook maar 1 middel aan te raken, waarom bestaat er dan in hemelsnaam drugs?
Voor wanneer je zonder liefde zit, om de liefde nog mooier te maken of omdat drugs beter zijn dan liefde?
Het tweede is mij tot nu toe nog niet gelukt dus dat sluit ik zelf al uit (reacties?)
Het eerste zou een aardige reden kunnen zijn alleen kan natuurlijk niets op tegen het heerlijke gevoel, maar een tijdelijke onderdrukking van het gemis zou het wel kunnen zijn, zeker geen vervanging!
Het derde vind ik gewoon totale bullsh*t en zal dan ook nooit uit mijn mond komen,
ik hou van liefde
Een warm lichaam naast je hebben als je 's ochtends wakker word,
of een troost wanneer je in een dip zit,
een vertrouwd iemand waar je altijd op terug kan vallen,
waar lust en liefde samen komen:
Je vriendin/vriend, man/vrouw, wat het dan ook mag zijn!
Kan een biertje, joint, lijn, pil of zegel dit alles vervangen? NEE!
Liefde is onomstotelijk het beste wat er op deze aardkloot bestaat!!!!
Ik wou dit gewoon even kwijt, ik weet niet waarom maar ik moest dit punt toch duidelijk maken...of dat gelukt is is een tweede maar het moest er gewoon even uit!
Dont make a joint,
make some love![:hearteyes:]()
Fuck lsd, paddo's, xtc, speed, sos, wiet, hasj, ghb, keta fuck gewoon alle drugs,
Liefde staat boven alles, er bestaat geen fijner gevoel dan die superconnectie voelen met je geliefde!
Ik heb me nog nooit beter gevoeld dan wanneer ik met mijn geliefde ben en/of de liefde tot een daad maak. Een gevoel van complete balans, symmetrie en euforie zonder ook maar 1 middel aan te raken, waarom bestaat er dan in hemelsnaam drugs?
Voor wanneer je zonder liefde zit, om de liefde nog mooier te maken of omdat drugs beter zijn dan liefde?
Het tweede is mij tot nu toe nog niet gelukt dus dat sluit ik zelf al uit (reacties?)
Het eerste zou een aardige reden kunnen zijn alleen kan natuurlijk niets op tegen het heerlijke gevoel, maar een tijdelijke onderdrukking van het gemis zou het wel kunnen zijn, zeker geen vervanging!
Het derde vind ik gewoon totale bullsh*t en zal dan ook nooit uit mijn mond komen,
ik hou van liefde
Een warm lichaam naast je hebben als je 's ochtends wakker word,
of een troost wanneer je in een dip zit,
een vertrouwd iemand waar je altijd op terug kan vallen,
waar lust en liefde samen komen:
Je vriendin/vriend, man/vrouw, wat het dan ook mag zijn!
Kan een biertje, joint, lijn, pil of zegel dit alles vervangen? NEE!
Liefde is onomstotelijk het beste wat er op deze aardkloot bestaat!!!!
Ik wou dit gewoon even kwijt, ik weet niet waarom maar ik moest dit punt toch duidelijk maken...of dat gelukt is is een tweede maar het moest er gewoon even uit!
Dont make a joint,
make some love

