Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
".het resulteert in elk geval in een meisje dat NIET kan zeggen dat ze al op haar 15-de heeft liggen wippen met haar buurjongen, verder moet je opletten dat haar maagdenvlies niet te dik geworden is, dan zou ze wel eens een operatie nodig kunnen hebben!...... Man!!!! maak je niet druk!!! wees lief en eerlijk voor en naar elkaar en geniet van jullie beider geilheid! en nu zorg wel dat JIJ het bent voor haar de eerste keer he, want eerlijk is eerlijk: op een legale manier een jongedame ontmaagden lukt niet meer zoo snel! enjoy and LICK"
"ik heb mijn vriendinnetje wel eens gadeGESLAGEN , en in het zwembad maak ik rugSLAGEN, de ruiten waren weer eens beSLAGEN vanochtend en ik heb een nieuw recept voor cake beSLAG. ik verheug me op de sport uitSLAGEN . De paar keer dat ik een vriendinnetje wel eens geslagen heb was dat op haar kont terwijl we de liefde bedreven, mensen moeten elkaar respecteren en in hun waarde laten en NOOIT slaan. Van mishandeling word ik misselijk, zowel binnen een relatie alsook op straat in het uitgaansleven. En mensen die agressief worden van drank of drugs moeten deze zaken gewoon niet gebruiken!!!! ook geloof ik niet in smoesjes als: het zal nooooit meer gebeuren, want hoe dronken je ook was of hoe zeer je partner je dan ook het bloed onder de nagels vandaan haalde (op een verbale manier) slaan mag nooit getollereerd worden, mag nooit een oplossing zijn! vrede! x"
"Hey allen! ook ik heb nu alweer een hele tijd baclofen geslikt en ik moet zeggen dat het me vaak geholpen heeft. Ik moet erbij zeggen dat ik nog steeds drink en snuif maar ik heb me dan ook niet steeds aan de voorgeschreven hoeveelheid genomen, ik vergat het heel vaak domweg in te nemen. Allereerst wil ik toch zeggen dat ik via de reguliere manier aan mijn baclofen kom, nl via een verslavingsarts, aangesloten bij Mondriaan en werkzaam in Limburg. Hij heeft me van tevoren gezegd dat het voor hem ook een soort van experiment was en ik ben akkoord gegaan met deze behandeling. Ik begrijp artsen die dit medicijn niet willen voorschrijven wel goed: baclofen is ontwikkeld als zijnde spierverslapper, en op het moment nu dat zo een medicijn ook goed blijkt voor andere dingen dan heb je geluk bij een ongeluk als fabrikant: 1) je kunt een veel grotere doelgroep bereiken en 2) je moet de mensen die het produkt slikken omdat ze bv of ms hebben gaan uitleggen waarom junks and boozerz hetzelfde voorgeschreven krijgen. Een arts is op het moment dat het medicijn voor oneigenlijk gebruik wordt voorgeschreven altijd verantwoordelijk als het mis gaat. En dat is een waarheid als een koe! De meeste artsen zullen dus wachten totdat het middel (onder een andere naam) ook ECHT aanbevolen word door de fabrikant. Een arts is ook maar een mens, met zijn of haar eigen overwegingen en standpunten...... Hoe dan ook: ik kreeg het dus wel, en ik heb de eerste DRIE WEKEN 3 x 10 mg geslikt, daarna DRIE WEKEN LANG 3x 15 mg enz. Er is dus een heeeel lange tijd aan voorafgegaan voordat ik op de 90 mg zat waarop ik nu zit, en ik heb alweer twee afspraken met deze arts moeten afzeggen. Er wordt dus wel van een nog hogere dosis uitgegaan, met een maximum van......tja...waar ligt dus nu dat maximum? dat is moeilijk denk ik en per persoon verschillend. voor mij heeft baclofen in elk geval veel goeds gedaan, namelijk de zucht naar drank en coke minder gemaakt. Maar als ik bv 4 dagen niet aan de baclofen was en ik begin dan weer, dan krijg ik slappe benen, word ik druk, word lollig en voel ik me een beetje alsof ik de day after van een xtc pilletje heb, Ik wil eenieder die deze "drug"baclofen gaat gebruiken wel aanraden om rustig op te bouwen, in overleg met een arts (ook als je zegt dat dat je het spul via internet bemachtigd hebt vind ik dat een arts ten minste zijn waarschuwingen of mening moet geven) maar zeker ook: bouw het af! en stop niet in 1 keer zomaar. Greetzzz for ya all, laten we gewoon lekker in onszelf en in elkaar geloven en onze mede-bewandelaars van het levenspad respecteren! oh ja, en er moet meer gesext worden! vrede! x"