Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe partner slaan..

Je partner slaan..

204 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fishhead0707 zei:
of om te krijgen.. :wave:
Klik om te vergroten...

oooooo je bent er zo een :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dreuge zei:
Fishhead0707 zei:
of om te krijgen.. :wave:
Klik om te vergroten...

oooooo je bent er zo een :grin:
Klik om te vergroten...

Hihi, ik zie het zo voor me :grin:

:tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
Fishhead0707 zei:
of om te krijgen.. :wave:
Klik om te vergroten...

oooooo je bent er zo een :grin:
Klik om te vergroten...
En hoe ziet dat eruit dan?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik neem aan dat je WaFfeL bent vergeten te quoten??
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
En hoe ziet dat eruit dan?
Klik om te vergroten...

Somewhat amusing :)

Hahaha billenkoek krijgen van een vrouw.. Over mijn lijk :grin: Maar goed, ieder diertje zijn pleziertje :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Drientje zei:
En hoe ziet dat eruit dan?
Klik om te vergroten...

Somewhat amusing :)

Hahaha billenkoek krijgen van een vrouw.. Over mijn lijk :grin: Maar goed, ieder diertje zijn pleziertje :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hahaha, you wouldn't stand a chance.

Kom maar eens even hier jij ukkie.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Toevallig kom ik morgen de nabije omgeving onveilig maken :P

Maar ik ga er maar even vanuit dat Fishhead0707 uit vrije wil bedoelde. :grin: Uit vrije wil zou ik daar zelf nooit mee instemmen :P

Maar ben bereid om tegen iedereen te vechten die het wil proberen hoor :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
haha. Leuke reacties.. Dat maakt mijn dag weer goed..

:tearsofjoy:

I'm Pussy Whipped..
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
godverdomme ik vind er niks grappigs aan
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
godverdomme ik vind er niks grappigs aan
Klik om te vergroten...

Ik kan er wel mee lachen, als je weet wie het zegt :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
das het probleem juist..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Dreuge zei:
godverdomme ik vind er niks grappigs aan
Klik om te vergroten...

Ik kan er wel mee lachen, als je weet wie het zegt :P
Klik om te vergroten...

haha :tearsofjoy: :tearsofjoy: jij krijgt mij sowieso altijd wel aan het lachen.. :wink: :wink: :wink:

en DREUGE blijft me verbazen.. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarom verbaast mn reactie je :confused:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
waarom verbaast mn reactie je :confused:
Klik om te vergroten...

Nou ik bedoelde meer jou posten in het totaal. En jij als persoon, je blijft voor mij een mysterie. Ik heb echt geen idee wie je in real life zou zijn en wat je nou echt denkt of doet.

:)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik denk en doe niet zo veel, ik ben niet zo veel bijzonder, en ik post vooral het eerste wat in me opkomt.. ik denk dat je er te veel achter zoekt :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
ik denk en doe niet zo veel, ik ben niet zo veel bijzonder, en ik post vooral het eerste wat in me opkomt.. ik denk dat je er te veel achter zoekt :P
Klik om te vergroten...

Oke dat zal het zijn ja.. Nja wie weet post je is iets waardoor me een glimp van jou te zien krijgen en niet de DF'er Dreuge.

:)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoezo mischien zit daar helemaal geen verschil tussen
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm, ik heb hem wel eens geslagen ja :grin: .
Niet hard hoor, maar als hij een beetje behoorlijk dronken is kan hij af en toe zó vervelend zijn, dan is het nodig.

Verder accepteer ik echt geen klap, dan ben ik gewoon gelijk weg..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Eendagsvlieg
Lol!

Ik zou me partner nooit slaan, alleen met woorden en daarna uitpraten. Fysieke pijn is zoveel anders dan emotionele pijn... Je partner slaan gebeurd vaak genoeg of politie vanwege ruzie tussen vriend en vriendin verzin het maar maar het lijkt me dat het wel erg ver is gegaan en opgekropt is. Hou van open kaart :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."