#1
Aan een relatie heb je geen moer als je niet eerst tevreden kan zijn zonder.
Anon zei:Aan een relatie heb je geen moer als je niet eerst tevreden kan zijn zonder.
Idd, als je op zoek bent of je er (weer) intresse in hebt, zal je merken dat als je plots niet meer op zoek bent het zomaar opeens komt aanwaaien :PPammer zei:liefde komt vaak onverwacht. Er zal wel een dag komen.
Berbatov zei:Een relatie is ook niet een en al pret hoor.
spreek gewoon een leuk meisje aan,ook al loop je een blauwtje,je leerd en krijgt wel wat meer ervaring,..en wat maakt het uit,dat je 50x een blauwtje loopt,..er komt een x dat het wel mee zit,..maar ga niet in de kroeg zitten,en dan juist gaan zoeken,..beter zoek het bij sporten,bieb,vrienden enz,..suscesdanny-v zei:MIjn leven is best oke, eet hier wat truffels drink daar wat bier en werk her en der wat.
Heb het verstand om universiteit te doen en zie er denk ik niet verkeerd uit..
toch ben ik kansloos.
ik kan geen vriendin vinden...
bijv. moet ik naar de supermarkt hoop ik dat ik eens wordt aangesproken.
dit is geen grap, baal hier echt van..
ben nou al weer meer dan twee jaar singel en mn langste relatie is één van drie maanden.
ik dacht ik deel even wat ik denk, haha
zeg maar wat je wil zeggen :P
Omdat je dan je eigen zwakheden en onvolmaaktheden gaat projecteren op je partner. Leer eerst tevreden zijn alleen, accepteer jezelf zonder die partner en je zult zien dat je iemand die past tegenkomt.danny-v zei:Anon zei:Aan een relatie heb je geen moer als je niet eerst tevreden kan zijn zonder.
oke, interresant
vertel
Tripper zei:Wat je moet doen is:
Geef jezelf een cijfer van 1-10 qua uiterlijk. Ga naar de kapper, kleed jezelf netjes hoe jij je fijn voelt. Dan ga je op stap in een kroeg waar het niet al te druk is en waar er niet te veel herrie is. Als je een meisje ziet, dan geef je haar een cijfer van 1-10. Als het cijfer onder het cijfer van het jouwe zit, is de kans groter dat je enig succes hebt. Spreek haar aan en zorg voor een algemene niet versierderige conversatie. Kijk of je haar telefoonnummer kan krijgen en spreek eventueel voor de volgende keer af. Zo train je met verschillende dames een paar weken en je zult zien dat je na een paar maanden koning versierder bent. De truuk is niet te wachten op de vrouw van je leven, maar als het moment daar is, ben zeer goed voorbereid.
Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien. Ik haat versierders!![]()
Sublimo zei:Tripper zei:Wat je moet doen is:
Geef jezelf een cijfer van 1-10 qua uiterlijk. Ga naar de kapper, kleed jezelf netjes hoe jij je fijn voelt. Dan ga je op stap in een kroeg waar het niet al te druk is en waar er niet te veel herrie is. Als je een meisje ziet, dan geef je haar een cijfer van 1-10. Als het cijfer onder het cijfer van het jouwe zit, is de kans groter dat je enig succes hebt. Spreek haar aan en zorg voor een algemene niet versierderige conversatie. Kijk of je haar telefoonnummer kan krijgen en spreek eventueel voor de volgende keer af. Zo train je met verschillende dames een paar weken en je zult zien dat je na een paar maanden koning versierder bent. De truuk is niet te wachten op de vrouw van je leven, maar als het moment daar is, ben zeer goed voorbereid.
Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien. Ik haat versierders!![]()
En wat als hij nu een hoge of te lage dunk van zichzelf heeft ? Dan klopt zijn cijfer nooit, het gaat sowieso nooit kloppen. Want mooi of niet mooi is iets persoonlijks.
Tripper zei:Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien.
Berbatov zei:Tripper zei:Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien.
Ok, gelukkig. Dat verklaart alles. Ik was bang dat je die onzin zelf verzonnen had.
Tripper zei:Berbatov zei:Tripper zei:Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien.
Ok, gelukkig. Dat verklaart alles. Ik was bang dat je die onzin zelf verzonnen had.
Het was wetenschappelijke shit.
Sublimo zei:Dat noem ik zelfs geen wetenschappelijke "shit". Het is bullshit. Om dat wetenschap te noemen is een belediging voor de wetenschap in het algemeen.
I call bullshit.Angramar Temenos zei:Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Tripper zei:
Arthur King zei:Er zijn belangrijkere dingen in het leven, als je een vriendin hebt ben je niet in één klap gelukkig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."