Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen relatie

geen relatie

119 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Dat noem ik zelfs geen wetenschappelijke "shit". Het is bullshit. Om dat wetenschap te noemen is een belediging voor de wetenschap in het algemeen.
Klik om te vergroten...

Ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt, het werkte toch! Het maakt mij geen ruk uit, ik heb al 8 jaar een vriendin. Baat het niet dan schaadt het niet voor de hulpeloze TS-er.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je klinkt net als één van m'n exen. Berry.. ben je het echt? :openmouth: :openmouth:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gemini zei:
Je klinkt net als één van m'n exen. Berry.. ben je het echt? :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...


:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
^Nee, niet jij.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Klik om te vergroten...
I call bullshit.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tripper zei:
Gemini zei:
Je klinkt net als één van m'n exen. Berry.. ben je het echt? :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...


:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Ik moest ook aan jou denken ja.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Arthur King zei:
Er zijn belangrijkere dingen in het leven, als je een vriendin hebt ben je niet in één klap gelukkig.
Klik om te vergroten...

Nou..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
een vriendin moet je ook niet zoeken..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
een vriendin moet je ook niet zoeken..
Klik om te vergroten...

Net als DMT. :tearsofjoy:

Het is altijd de keerzijde van de medaille. Heb je een vriendin dan bedenk je een wereld zonder die ook erg mooi kan zijn en andersom ook. Bij heel veel mensen is het ook dat ze de lat te hoog leggen, dit komt vaak omdat ze niet tevreden zijn met je zichzelf.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
danny-v zei:
MIjn leven is best oke, eet hier wat truffels drink daar wat bier en werk her en der wat.
Heb het verstand om universiteit te doen en zie er denk ik niet verkeerd uit..

toch ben ik kansloos.
ik kan geen vriendin vinden...
bijv. moet ik naar de supermarkt hoop ik dat ik eens wordt aangesproken.
dit is geen grap, baal hier echt van..

ben nou al weer meer dan twee jaar singel en mn langste relatie is één van drie maanden.

ik dacht ik deel even wat ik denk, haha

zeg maar wat je wil zeggen :P
Klik om te vergroten...


Dan doe je het beter als ik.
Mijn langste relatie heeft namelijk nooit bestaan.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andrew zei:
Angramar Temenos zei:
Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Klik om te vergroten...
I call bullshit.
Klik om te vergroten...


Ik heb meer dan genoeg bullshit meegemaakt om te weten dat AT gelijk heeft.
Maargoed dat is voor iedereen natuurlijk anders. :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Andrew zei:
I call bullshit.
Klik om te vergroten...
Het is makkelijk iets de kop in te drukken door te zeggen 'bullshit', maar kun je het ook onderbouwen?

Angramar Temenos zei:
Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Klik om te vergroten...
Zeker als je er zelf niet voor kiest, daar ga je kapot aan. Als je eenmaal in de neerwaartse spiraal zit is het moeilijk er weer uitkomen.

Hislordship zei:
Ik heb meer dan genoeg bullshit meegemaakt om te weten dat AT gelijk heeft.
Maargoed dat is voor iedereen natuurlijk anders. :wink:
Klik om te vergroten...
Het mooie aan er weer uit komen is dat je sterker dan ooit terug komt!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je mag ook niet opzoek gaan naar liefde.
Liefde kom je meestal tegen.
Zie gewoon wat er op je afkomt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
endor zei:
Je mag ook niet opzoek gaan naar liefde.
Liefde kom je meestal tegen.
Zie gewoon wat er op je afkomt.
Klik om te vergroten...

Dat klopt, als je het gaat zoeken loopt het niet goed af. Je vindt elkaar zonder dat je daar veel voor moet doen :wink:
d
danny-vLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Eenzaamheid is het ergste wat der is.. Meh, weet niet echt wat ik hierop moet zeggen.

Soms heb je van die dingen in het leven, zoals kanker krijgen of in een vliegtuigcrash omkomen. Niemand verdient het, maar het gebeurt...
Klik om te vergroten...

Dankje voor deze reactie, getuigt van steun..(meen ik serieus)
Dat is min of meer ook hoe ik deze positie ervaar ik heb er alles aan gedaan maar het is gewoon hopeloos. Ik gooi de handdoek nou vrijwel in de ring.

Ik baal ervan.. ik denk dat ik een leuke jongen ben, maar door meerdere redenen is het slecht gesteld. Ik wordt er erg verdrietig van..

Je kan wel zeggen je moet eerst tevreden zijn met jezelf of zonder een dame tevreden zijn maar als je al zo lang niet een dame kan vinden die bij je past of bij je wil blijven gaat dat aan je


Overigens de rest ook bedankt
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je moet dat niet zo aan je hard laten komen. Er komt een tijd dat je dit topic al lachend zult herlezen, met een vriendin aan je zij.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Je moet dat niet zo aan je hard laten komen. Er komt een tijd dat je dit topic al lachend zult herlezen, met een vriendin aan je zij.
Klik om te vergroten...

Mijn beste vriend , HART :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
En als het aardig hazey in je hoofd is. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
endor zei:
KoxBox zei:
Je moet dat niet zo aan je hard laten komen. Er komt een tijd dat je dit topic al lachend zult herlezen, met een vriendin aan je zij.
Klik om te vergroten...

Mijn beste vriend , HART :grin:
Klik om te vergroten...
Hahahah shiiiit. Inderdaad harT dus. Damn, epic fail. :tearsofjoy:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
endor zei:
KoxBox zei:
Je moet dat niet zo aan je hard laten komen. Er komt een tijd dat je dit topic al lachend zult herlezen, met een vriendin aan je zij.
Klik om te vergroten...

Mijn beste vriend , HART :grin:
Klik om te vergroten...
Hahahah shiiiit. Inderdaad harT dus. Damn, epic fail. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Gohja , dat kan nu eenmaal gebeuren als je wat snel typt he. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."