#1
Sublimo zei:Dat noem ik zelfs geen wetenschappelijke "shit". Het is bullshit. Om dat wetenschap te noemen is een belediging voor de wetenschap in het algemeen.
Ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt, het werkte toch! Het maakt mij geen ruk uit, ik heb al 8 jaar een vriendin. Baat het niet dan schaadt het niet voor de hulpeloze TS-er.