Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen relatie

geen relatie

119 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel. :openmouth:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
...Ik ben nu 4 jaar vrijgezel...
Klik om te vergroten...

Op zich niet vreemd. Je bent ook bijna 4 jaar geleden lid geworden van df.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
28 mei 4 jaar.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk nog wel een jaar of vier.

En dan waarschijnlijk nog een jaar of twee.

En dan.

Dan zou er wellicht zomaar iets kunnen gebeuren.

Met een ieder, behalve mij.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
DrippTone zei:
Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
28 mei 4 jaar.
Klik om te vergroten...
Ja die kleine spelevaar relaties niet meegerekend waarbij je niet verliefd bent maar wel heel sterk tot iemand aangetrokken. Dat duurt dat een maand of misschien twee en dan is het klaar, en je wist van te voren dat het niet lang zou duren. Dan ben ik ook wel twee jaar al vrijgezel.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Drientje zei:
DrippTone zei:
Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
28 mei 4 jaar.
Klik om te vergroten...
Ja die kleine spelevaar relaties niet meegerekend waarbij je niet verliefd bent maar wel heel sterk tot iemand aangetrokken. Dat duurt dat een maand of misschien twee en dan is het klaar, en je wist van te voren dat het niet lang zou duren. Dan ben ik ook wel twee jaar al vrijgezel.
Klik om te vergroten...

-_-

Je slaat de spijker op de kop!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
Je slaat de spijker op de kop!
Klik om te vergroten...
Als je van het soort bent dat bangbuddies heeft, sla je de spijker op zijn kop?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe mijn best zei:
als je een relatie hebt,wil je soms wel even alleen zijn.Ben je alleen,zou je best een relatie willen hebben.
Klik om te vergroten...

feit
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
Wees blij dat je kan masturberen. Geen vriendin hebben én dan ook nog eens niet kunnen masturberen, dat is pas een hel.
Klik om te vergroten...

whahah.. dan heb je ook blijkbaar geen geslachtsorgaan ? dat zou super lullig zijn ja.

Je hebt zelfs mensen die het allebij hebben, male en female.

En dan boven op dat heb je nog mensen met een vriendin en dan nog kunnen masturberen.

Pff dat zijn de helden.. whahah :P

Ik bedoel anno 2010 zijn er 100000 manieren of meiden/mannen te ontmoeten? beetje nadenken :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead0707 zei:
mastruberen.
Klik om te vergroten...

Gozer kom op :grin: "Mastruberen" :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
mastruberen.
Klik om te vergroten...

Gozer kom op :grin: "Mastruberen" :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

whahaah geniaal. aangepast :wave: :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op google bestaan beide woorden. :tearsofjoy:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
mastruberen.
Klik om te vergroten...

Gozer kom op :grin: "Mastruberen" :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Mastru is gewoon bere ! Voor de Belgen die het verstaan. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
endor zei:
W.F.L. zei:
Fishhead0707 zei:
mastruberen.
Klik om te vergroten...

Gozer kom op :grin: "Mastruberen" :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Mastru is gewoon bere ! Voor de Belgen die het verstaan. :grin:
Klik om te vergroten...

Whahaha zo kan je het ook zien...

:hearteyes:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#15
danny-v zei:
Ik kan geen vriendin vinden...
Klik om te vergroten...

"Gast, je moet ook niet zoeken...! Niet meer doen, vrouw-volk merkt dat...
Gewoon je leventje leven, dan loop je haar vanzelf tegen het lijf."

Sprak de gek die 1,5jr geleden via Hyves toevallig aan de klets raakte met een dame die uiteindelijk de vrouw van z'n dromen bleek te zijn en daar over een maand mee gaat samenwonen. En trust me; ik was er eentje van de categorie Happy Single, (juist) niet op zoek.

edit: Topic starten over het niet kunnen vinden van een vriendin is ook wel een beetje -1 hoor... Ook niet meer doen dus! :wink:
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk wanneer je het super graag wilt je het dan misschien onderbewuste teveel opdringt waardoor het geforceerd wordt en je daarom misschien meisjes niet aantrekt.

Dit is maar mogelijkheid. Aangezien er al zoveel gezegt is in dit topic.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
En wat nou als er daadwerkelijk een stoot je aanspreekt in de lokale supermarkt? Wat ga je dan terug zeggen? Op een bepaald punt moet jij de leiding nemen.

Vrouwen...



F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je moet bij vrouwen DE stap zetten, op het juiste moment. Niet te vroeg en niet te laat. En je moet niet gaan aanklooien met vrouwen die een relatie hebben, dat is het meest funeste van allemaal :P
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik doe mijn best zei:
spreek gewoon een leuk meisje aan,ook al loop je een blauwtje,je leerd en krijgt wel wat meer ervaring,..en wat maakt het uit,dat je 50x een blauwtje loopt,..er komt een x dat het wel mee zit,..maar ga niet in de kroeg zitten,en dan juist gaan zoeken,..beter zoek het bij sporten,bieb,vrienden enz,..susces
Klik om te vergroten...

Je voelt de rode draad wel lopen denk ik. Het "moet" niet persé spontaan, maar dat is het vaak wél. En ik denk dat je, hoe meer je erop focust dat je niemand heb, hoe meer het je dwars gaat zitten. Geniet gewoon van je single-zijn, want als eenmaal elke vrije avond die je hebt opgaat aan je vriendin begin je je weer af te vragen waarom je single zijn zo kut vond.

Natuurlijk wil ik daar niet mee zeggen dat je niks kan doen, je moet de scenario's inderdaad wel opzoeken. In het boek Liefde staat ook dat relaties vaak beginnen in een spontaan moment, ik denk dat er maar weinig relaties zijn die zo ontstaan van Hey, jij ziet er echt leuk uit, wil je een keer wat afspreken? -Ja prima, hihi.

Er moet iets gebeuren, iets wat jullie even in gesprek brengt, of een gezamelijke lach, werkt altijd goed. Daar moet je op doorbouwen want het is natuurlijk niet genoeg. En ja misschien loop je een paar blauwtjes, lekker belangrijk. Beter een paar foutjes waar je van leert dan dat je nooit iemand scoort omdat je bang was een fout te maken.

En kijk inderdaad gewoon (zie quote) op plekken waar je like-minded people gaat vinden. Ik ben ook wel 'ns met een vriend van me mee gegaan naar de verjaardag van zijn vriendin. Had er eigenlijk niet echt zin in, maar toen ik daar was bleek zij best leuke (single-)vriendinnen te hebben. Van het een kwam het ander...

Als je helemaal weg ben van techno bijvoorbeeld, dan weet je van zo'n beetje elk meisje wat op zo'n feest loopt daar ook van houdt. En vice versa.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon een 9MM kopen. Dan vinden alle chicks je de man, en willen ze je per direct...Of net zo posten zoals ik dat doe :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."