Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen relatie

geen relatie

119 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tripper zei:
Gemini zei:
Je klinkt net als één van m'n exen. Berry.. ben je het echt? :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...


:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Ik moest ook aan jou denken ja.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Arthur King zei:
Er zijn belangrijkere dingen in het leven, als je een vriendin hebt ben je niet in één klap gelukkig.
Klik om te vergroten...

Nou..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
een vriendin moet je ook niet zoeken..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
een vriendin moet je ook niet zoeken..
Klik om te vergroten...

Net als DMT. :tearsofjoy:

Het is altijd de keerzijde van de medaille. Heb je een vriendin dan bedenk je een wereld zonder die ook erg mooi kan zijn en andersom ook. Bij heel veel mensen is het ook dat ze de lat te hoog leggen, dit komt vaak omdat ze niet tevreden zijn met je zichzelf.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
danny-v zei:
MIjn leven is best oke, eet hier wat truffels drink daar wat bier en werk her en der wat.
Heb het verstand om universiteit te doen en zie er denk ik niet verkeerd uit..

toch ben ik kansloos.
ik kan geen vriendin vinden...
bijv. moet ik naar de supermarkt hoop ik dat ik eens wordt aangesproken.
dit is geen grap, baal hier echt van..

ben nou al weer meer dan twee jaar singel en mn langste relatie is één van drie maanden.

ik dacht ik deel even wat ik denk, haha

zeg maar wat je wil zeggen :P
Klik om te vergroten...


Dan doe je het beter als ik.
Mijn langste relatie heeft namelijk nooit bestaan.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Andrew zei:
Angramar Temenos zei:
Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Klik om te vergroten...
I call bullshit.
Klik om te vergroten...


Ik heb meer dan genoeg bullshit meegemaakt om te weten dat AT gelijk heeft.
Maargoed dat is voor iedereen natuurlijk anders. :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andrew zei:
I call bullshit.
Klik om te vergroten...
Het is makkelijk iets de kop in te drukken door te zeggen 'bullshit', maar kun je het ook onderbouwen?

Angramar Temenos zei:
Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Klik om te vergroten...
Zeker als je er zelf niet voor kiest, daar ga je kapot aan. Als je eenmaal in de neerwaartse spiraal zit is het moeilijk er weer uitkomen.

Hislordship zei:
Ik heb meer dan genoeg bullshit meegemaakt om te weten dat AT gelijk heeft.
Maargoed dat is voor iedereen natuurlijk anders. :wink:
Klik om te vergroten...
Het mooie aan er weer uit komen is dat je sterker dan ooit terug komt!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je mag ook niet opzoek gaan naar liefde.
Liefde kom je meestal tegen.
Zie gewoon wat er op je afkomt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
endor zei:
Je mag ook niet opzoek gaan naar liefde.
Liefde kom je meestal tegen.
Zie gewoon wat er op je afkomt.
Klik om te vergroten...

Dat klopt, als je het gaat zoeken loopt het niet goed af. Je vindt elkaar zonder dat je daar veel voor moet doen :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik doe mijn best zei:
als je een relatie hebt,wil je soms wel even alleen zijn.Ben je alleen,zou je best een relatie willen hebben.
Klik om te vergroten...

Ja dat gevoel ken ik. :tearsofjoy:
Maar voor nu , ben ik blij vrijgezel te zijn. :rock:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ff weer ontopic:

ik ben 41, relatie gehad van 10 jaar waarvan 5 jaar getrouwd, daarna 3 jaar single, wel gedate, tijdje met 1 persoon gedate, en dit jaar paar maand relatie gehad.

Weer single dus.... kan mij prima vermaken alleen, doe leuke dingen met vrienden, heb leuke hobby's. Dacht dit jaar weer iemand gevonden te hebben maar ging mis.
Hoor vaak: je bent goed, lief, ziet er leuk uit. Opmerkingen waarom ik na 3 jaar nog single was...
Ja, das een goeie... in mijn relaties, en ook van potentiele "kandidaten" kreeg ik wat er niet goed was om mijn oren, afknapper hier, afknapper daar... en dan betrof het zaken waarvan je zou zeggen: sjees... miereneukerij! (ik eet te snel?!?!)
Je kunt nog zoveel pluspunten hebben, schijnbaar zijn een hoop single vrouwen zo verwend in Nederland dat ze een veels te hoog eisenlijstje hebben...!
Geen wonder dat er 2.5 miljoen singles zijn in NL.... verbitterd? Nee, dat ben ik niet. Gelukkig? Nee, ook niet. Ik weet nu zeker dat ik mijn leven gewoon wil delen met iemand. Na de laatste relatie besef ik dat steeds meer. Happy single ? Nee, ben een TEVREDEN single. Maar mis nog net dat laatste stukje, een maatje.
Ik blijf positief, negatief zijn is zonde, verkeerde energie waar je niks aan hebt. Leef gewoon lekker verder en zie wel wat er op mn pad komt. Probeer bij negatieve zaken, de positieve te vinden (erg handig, verbetert je leven :)).
Oja, ook zoiets, ben zachtaardig van karakter. Schijnbaar is dat te lief voor de dames, schijnbaar willen ze niet al te lief behandeld worden?!
Misschien dat ik daardoor meer vriendinnen in mijn vriendenkring heb dan vrienden.
Is toch te zot voor woorden dat sommigen een lieve vent laten staan en gaan voor eikels die ze bedonderen? Ze blijven vreemde wezen die vrouwen.... :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is dan zoiets als vrouwen die terug keren naar de man die hun mishandelde?
Tja.. Vrouwen. :wink:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja,je kunt niet met en zonder ze
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik doe mijn best zei:
ja,je kunt niet met en zonder ze
Klik om te vergroten...

Dat maakt het net allemaal zo bijzonder. :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb ook het idee dat al die dames die met honderdduizenden op datingsites staan, op zoek zijn naar een prins op het witte paard met een waslijst aan eisen. Nou, op die manier vind je die prins niet, dat paard is er al lang vandoor... :tearsofjoy:
En tja.... ik rij niet op een paard, maar een oude rooie mazda 323F met van die klapkomplampen.... :wink:
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken... :tearsofjoy:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
proton zei:
heb ook het idee dat al die dames die met honderdduizenden op datingsites staan, op zoek zijn naar een prins op het witte paard met een waslijst aan eisen. Nou, op die manier vind je die prins niet, dat paard is er al lang vandoor... :tearsofjoy:
En tja.... ik rij niet op een paard, maar een oude rooie mazda 323F met van die klapkomplampen.... :wink:
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#17
proton zei:
...
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Damn, heb ook opklaplampen... en het is verdorie ook nog het model na de bassie en adriaan versie. begin steeds meer dingen te snappen :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel. :openmouth:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
...Ik ben nu 4 jaar vrijgezel...
Klik om te vergroten...

Op zich niet vreemd. Je bent ook bijna 4 jaar geleden lid geworden van df.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
28 mei 4 jaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."