#1
Tripper zei:
Ik moest ook aan jou denken ja.
Tripper zei:
Arthur King zei:Er zijn belangrijkere dingen in het leven, als je een vriendin hebt ben je niet in één klap gelukkig.
SperSIZEboon zei:een vriendin moet je ook niet zoeken..
danny-v zei:MIjn leven is best oke, eet hier wat truffels drink daar wat bier en werk her en der wat.
Heb het verstand om universiteit te doen en zie er denk ik niet verkeerd uit..
toch ben ik kansloos.
ik kan geen vriendin vinden...
bijv. moet ik naar de supermarkt hoop ik dat ik eens wordt aangesproken.
dit is geen grap, baal hier echt van..
ben nou al weer meer dan twee jaar singel en mn langste relatie is één van drie maanden.
ik dacht ik deel even wat ik denk, haha
zeg maar wat je wil zeggen :P
Andrew zei:I call bullshit.Angramar Temenos zei:Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Het is makkelijk iets de kop in te drukken door te zeggen 'bullshit', maar kun je het ook onderbouwen?Andrew zei:I call bullshit.
Zeker als je er zelf niet voor kiest, daar ga je kapot aan. Als je eenmaal in de neerwaartse spiraal zit is het moeilijk er weer uitkomen.Angramar Temenos zei:Eenzaamheid is het ergste wat der is..
Het mooie aan er weer uit komen is dat je sterker dan ooit terug komt!Hislordship zei:Ik heb meer dan genoeg bullshit meegemaakt om te weten dat AT gelijk heeft.
Maargoed dat is voor iedereen natuurlijk anders.![]()
endor zei:Je mag ook niet opzoek gaan naar liefde.
Liefde kom je meestal tegen.
Zie gewoon wat er op je afkomt.
ik doe mijn best zei:als je een relatie hebt,wil je soms wel even alleen zijn.Ben je alleen,zou je best een relatie willen hebben.

ik doe mijn best zei:ja,je kunt niet met en zonder ze
proton zei:heb ook het idee dat al die dames die met honderdduizenden op datingsites staan, op zoek zijn naar een prins op het witte paard met een waslijst aan eisen. Nou, op die manier vind je die prins niet, dat paard is er al lang vandoor...![]()
En tja.... ik rij niet op een paard, maar een oude rooie mazda 323F met van die klapkomplampen....
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken...![]()
Damn, heb ook opklaplampen... en het is verdorie ook nog het model na de bassie en adriaan versie. begin steeds meer dingen te snappenproton zei:...
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken...![]()
Drientje zei:...Ik ben nu 4 jaar vrijgezel...
28 mei 4 jaar.DrippTone zei:Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."