Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Angramar Temenos zei: Eenzaamheid is het ergste wat der is.. Meh, weet niet echt wat ik hierop moet zeggen. Soms heb je van die dingen in het leven, zoals kanker krijgen of in een vliegtuigcrash omkomen. Niemand verdient het, maar het gebeurt... Klik om te vergroten... Dankje voor deze reactie, getuigt van steun..(meen ik serieus) Dat is min of meer ook hoe ik deze positie ervaar ik heb er alles aan gedaan maar het is gewoon hopeloos. Ik gooi de handdoek nou vrijwel in de ring. Ik baal ervan.. ik denk dat ik een leuke jongen ben, maar door meerdere redenen is het slecht gesteld. Ik wordt er erg verdrietig van.. Je kan wel zeggen je moet eerst tevreden zijn met jezelf of zonder een dame tevreden zijn maar als je al zo lang niet een dame kan vinden die bij je past of bij je wil blijven gaat dat aan je Overigens de rest ook bedankt"
"ja zul je toch op moeten halen uit een andere stad. Je zal wel goed gezocht hebben op internet. pak de trein .. jaja"
"Anon zei: Aan een relatie heb je geen moer als je niet eerst tevreden kan zijn zonder. Klik om te vergroten... oke, interresant vertel"
"hmm uiteenlopende reacties... ga janken :P lol ik ga nog liever aan de crack"
"MIjn leven is best oke, eet hier wat truffels drink daar wat bier en werk her en der wat. Heb het verstand om universiteit te doen en zie er denk ik niet verkeerd uit.. toch ben ik kansloos. ik kan geen vriendin vinden... bijv. moet ik naar de supermarkt hoop ik dat ik eens wordt aangesproken. dit is geen grap, baal hier echt van.. ben nou al weer meer dan twee jaar singel en mn langste relatie is één van drie maanden. ik dacht ik deel even wat ik denk, haha zeg maar wat je wil zeggen :P"