#1
Eenzaamheid is het ergste wat der is.. Meh, weet niet echt wat ik hierop moet zeggen.
Soms heb je van die dingen in het leven, zoals kanker krijgen of in een vliegtuigcrash omkomen. Niemand verdient het, maar het gebeurt...
Soms heb je van die dingen in het leven, zoals kanker krijgen of in een vliegtuigcrash omkomen. Niemand verdient het, maar het gebeurt...
