Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeen relatie

geen relatie

119 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de supermarkt? Nee joh. Denk eens na, er zijn zat plekken met een grote kans.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga janken ofzo
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wees blij dat je kan masturberen. Geen vriendin hebben én dan ook nog eens niet kunnen masturberen, dat is pas een hel.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga dan aan de crack, en ga daarna janken...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
pfffff zeg wat flauw! Ik weet zeker dat als er weer eens een wanhopig meisje langswipte de vork heel anders in den steel stak!

Maarja on-topic... Doe is wat meer best als je op vakantie bent, dan staan de vrouwtjes er wat ''meer'' voor open is mijn ervaring :wink: (helemaal als je buiten nederland op vakantie gaat :wink: )
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een relatie is ook niet een en al pret hoor.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat wou je met dit topic bereiken ? Meer posts ? Lol...

Misschien als je jezelf al eens anders opstelt krijg je wel een vriendinnetje, met een meisje dat zo denkt zou ik ook geen relatie willen hebben.

En inderdaad, een relatie is ook niet altijd fijn hoor.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat je moet doen is:

Geef jezelf een cijfer van 1-10 qua uiterlijk. Ga naar de kapper, kleed jezelf netjes hoe jij je fijn voelt. Dan ga je op stap in een kroeg waar het niet al te druk is en waar er niet te veel herrie is. Als je een meisje ziet, dan geef je haar een cijfer van 1-10. Als het cijfer onder het cijfer van het jouwe zit, is de kans groter dat je enig succes hebt. Spreek haar aan en zorg voor een algemene niet versierderige conversatie. Kijk of je haar telefoonnummer kan krijgen en spreek eventueel voor de volgende keer af. Zo train je met verschillende dames een paar weken en je zult zien dat je na een paar maanden koning versierder bent. De truuk is niet te wachten op de vrouw van je leven, maar als het moment daar is, ben zeer goed voorbereid.

Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien. Ik haat versierders! :kots:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aan een relatie heb je geen moer als je niet eerst tevreden kan zijn zonder.
d
danny-vLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anon zei:
Aan een relatie heb je geen moer als je niet eerst tevreden kan zijn zonder.
Klik om te vergroten...

oke, interresant
vertel
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pammer zei:
liefde komt vaak onverwacht. Er zal wel een dag komen :).
Klik om te vergroten...
Idd, als je op zoek bent of je er (weer) intresse in hebt, zal je merken dat als je plots niet meer op zoek bent het zomaar opeens komt aanwaaien :P
Liefde is iets spontaans, het werkt in de meeste gevallen niet als het bewust in gang wordt gezet. Maar als je bij een ritje heen&weer naar de supermarkt al hoopt dat je wordt aangesproken klinkt het bijna obsessief joh :P Zou je mind is ff lekker ergens anders op richten ofzo..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Berbatov zei:
Een relatie is ook niet een en al pret hoor.
Klik om te vergroten...

Ruilen?
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#13
danny-v zei:
MIjn leven is best oke, eet hier wat truffels drink daar wat bier en werk her en der wat.
Heb het verstand om universiteit te doen en zie er denk ik niet verkeerd uit..

toch ben ik kansloos.
ik kan geen vriendin vinden...
bijv. moet ik naar de supermarkt hoop ik dat ik eens wordt aangesproken.
dit is geen grap, baal hier echt van..

ben nou al weer meer dan twee jaar singel en mn langste relatie is één van drie maanden.

ik dacht ik deel even wat ik denk, haha

zeg maar wat je wil zeggen :P
Klik om te vergroten...
spreek gewoon een leuk meisje aan,ook al loop je een blauwtje,je leerd en krijgt wel wat meer ervaring,..en wat maakt het uit,dat je 50x een blauwtje loopt,..er komt een x dat het wel mee zit,..maar ga niet in de kroeg zitten,en dan juist gaan zoeken,..beter zoek het bij sporten,bieb,vrienden enz,..susces
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
danny-v zei:
Anon zei:
Aan een relatie heb je geen moer als je niet eerst tevreden kan zijn zonder.
Klik om te vergroten...

oke, interresant
vertel
Klik om te vergroten...
Omdat je dan je eigen zwakheden en onvolmaaktheden gaat projecteren op je partner. Leer eerst tevreden zijn alleen, accepteer jezelf zonder die partner en je zult zien dat je iemand die past tegenkomt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripper zei:
Wat je moet doen is:

Geef jezelf een cijfer van 1-10 qua uiterlijk. Ga naar de kapper, kleed jezelf netjes hoe jij je fijn voelt. Dan ga je op stap in een kroeg waar het niet al te druk is en waar er niet te veel herrie is. Als je een meisje ziet, dan geef je haar een cijfer van 1-10. Als het cijfer onder het cijfer van het jouwe zit, is de kans groter dat je enig succes hebt. Spreek haar aan en zorg voor een algemene niet versierderige conversatie. Kijk of je haar telefoonnummer kan krijgen en spreek eventueel voor de volgende keer af. Zo train je met verschillende dames een paar weken en je zult zien dat je na een paar maanden koning versierder bent. De truuk is niet te wachten op de vrouw van je leven, maar als het moment daar is, ben zeer goed voorbereid.

Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien. Ik haat versierders! :kots:
Klik om te vergroten...

En wat als hij nu een hoge of te lage dunk van zichzelf heeft ? Dan klopt zijn cijfer nooit, het gaat sowieso nooit kloppen. Want mooi of niet mooi is iets persoonlijks.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ je eigendunk is toch ook persoonlijk?
Anders zou ook iedereen op dezelfde afstappen.. Maar zn eigenwaarde was hoog genoeg als je de 1e post leest..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Tripper zei:
Wat je moet doen is:

Geef jezelf een cijfer van 1-10 qua uiterlijk. Ga naar de kapper, kleed jezelf netjes hoe jij je fijn voelt. Dan ga je op stap in een kroeg waar het niet al te druk is en waar er niet te veel herrie is. Als je een meisje ziet, dan geef je haar een cijfer van 1-10. Als het cijfer onder het cijfer van het jouwe zit, is de kans groter dat je enig succes hebt. Spreek haar aan en zorg voor een algemene niet versierderige conversatie. Kijk of je haar telefoonnummer kan krijgen en spreek eventueel voor de volgende keer af. Zo train je met verschillende dames een paar weken en je zult zien dat je na een paar maanden koning versierder bent. De truuk is niet te wachten op de vrouw van je leven, maar als het moment daar is, ben zeer goed voorbereid.

Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien. Ik haat versierders! :kots:
Klik om te vergroten...

En wat als hij nu een hoge of te lage dunk van zichzelf heeft ? Dan klopt zijn cijfer nooit, het gaat sowieso nooit kloppen. Want mooi of niet mooi is iets persoonlijks.
Klik om te vergroten...

Nou ik stond er van te kijken. Het waren 5 nerds die een date moesten krijgen op 1 avond. 4 van de 5 was het gelukt. Die gene van wie het niet gelukt was die had zijn eigen tactiek. Ze hadden bijna allemaal met een meisje gekust. Is natuurlijk wel Engeland, maar toch.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tripper zei:
Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien.
Klik om te vergroten...

Ok, gelukkig. Dat verklaart alles. Ik was bang dat je die onzin zelf verzonnen had.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Berbatov zei:
Tripper zei:
Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien.
Klik om te vergroten...

Ok, gelukkig. Dat verklaart alles. Ik was bang dat je die onzin zelf verzonnen had.
Klik om te vergroten...

Het was wetenschappelijke shit.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tripper zei:
Berbatov zei:
Tripper zei:
Dit heb ik nooit getest, maar een keer op televisie gezien.
Klik om te vergroten...

Ok, gelukkig. Dat verklaart alles. Ik was bang dat je die onzin zelf verzonnen had.
Klik om te vergroten...

Het was wetenschappelijke shit.
Klik om te vergroten...

Dat noem ik zelfs geen wetenschappelijke "shit". Het is bullshit. Om dat wetenschap te noemen is een belediging voor de wetenschap in het algemeen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."